Tak když u Fiatu vaří z vody a s pompou představují recyklovaný skoro dvacetiletý model, tak by měli toto kompenzovat slevou a jít výrazně s cenou dolů oproti konkurenci. Docela se mi líbí nový Renault Master a toto vedle toho za podobnou cenu by bylo ubohé a nekonkurenceschopné.
Navíc tento facelift se mi vůbec nelíbí, je to takový násilný pysk, snad jen aby vykázali činnost za každou cenu (což většinou víceméně platí u všech faceliftů).
Obyčejné, nezajímavé socialistické auto za neobyčejné peníze. Chybí mi tam důvod proč by to někdo měl koupit. Na investici je to nesmysl, to se nezhodnotí za dobu života běžného smrtelníka a na ježdění je to také k ničemu - je to trakař a po ujetí padesáti tisíc km odepíšete 90% zaplacené ceny. Navíc podle fotek to má pár masařek a ty za takovou cenu nejsou přijatelné.
Nicméně slovenské inzeráty často bývají mimo, Slováci mívají vééélké oči.
Taková vesnická kadeřnice je na tom asi stejně, jako vesnický hospodský. Když kadeřnice nemá problém přijímat bezhotovostní platby, proč má hospodský? Jinak není problém si v nabídce poskytovatelů vybrat a za transakci se dostat k 1% poplatku, což je marginální částka, kterou stejně každý obchodník započítává do ceny svých produktů a služeb jako další nákladovou položku ke všem ostatním. Při platbě v hotovosti tím naopak získává neplánové marginální zvýšení hrubého zisku. My máme terminál od KB již kolem dvaceti let, platby se připisují ve stejný den nebo do druhého dne, takže nikde nám peníze nevisí. Terminál máme jako službu klientům a jde přes něj kolem 80% tržby, takže pro klienty i ve vesnické provozovně služeb rozhodně dává smysl.
Jenomže paní kadeřnice má za svou službu zaplaceno mnohem víc, jelikož tvoří přidanou hodnotu. Prostě na účes v ceně dejme tomu 500,- Kč má náklady 50,- Kč a zbytek je výdělek za práci. U hospodského je ten poměr menší. Pokud lze sjednat poplatek z transakce 1%, tak je to ale obvykle spojeno s podmínkami nějakého obratu a fixními měsíčními paušálními platbami.
Problém je poplatek, který je dost velký, jelikož se nepočítá z marže, ale z obratu. Další zásadní problém je, že takový vesnický hospodský je povětšinou chudší a nechce mít u bankovní společnosti stále nějaký balík peněz "v procesu", platby se někdy připisují i s týdenním zpožděním. To znamená neustále mít týdenní aktiva kdesi v luftu a snížené Cash Flow a v podstatě poskytuje neúročenou permanentní půjčku.
Argument daní hraje jistě také roli, ale až druhořadou. V celkovém objemu to jsou skutečně čučky které sotva udrží takového podnikatele v provozu. Spousta hospod i tak skončila.
Znám lepší měnovou reformu. Za Fialového režimu během 2 let inflace 30%!!!
Jenže za to může především Babiš a jeho rozhazování při covidu, které s covidem příliš nesouviselo, viz. zpráva z NKÚ. Dále pak za to můžou vnější vlivy, především zhroucení trhu s palivy a válka na Ukrajině.
A jestli jste si přečetl článek, je tam zmiňován kurz 50:1 tak nevím jestli přijít o 30% úspor berete za horší, než přijít o 98% úspor. Představte si že máte milión a druhý den z toho máte dvacet tisíc.
Současná inflace je asi co? Pisálek říká A v čemž má pravdu. Musí ale také říci B a to je o dnešní inflaci, která připravila lidi o více jak třetinu úspor!! Tak v čem jsou naší pětidemoličtí představitelé lepší? Okrádají lidi, možná více než tehdejší komunisté!! Jenomže to dělají skrytě, tak aby to tak nevypadalo!!!
Naši pětidemoliční představitelé jsou lepší v tom, že na současné inflaci nemají prakticky žádný podíl. Dále pak zatím neudělali žádnou měnovou reformu s cílem okrást lidi. To se totiž dá udělat pouze za totality a v nesvobodném režimu - kdo pípne, byť o všechno přišel, může ještě dopadnout daleko hůř.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A kdo mi zabrání opravit vlastní auto ? A jak se o závadě kdo dozví ? Já jako majitel rozhoduji o tom jestli se mi to vyplatí nebo ne. Pokud chce EU rozhodovat za mě a odebrat mi auto, nechť mi laskavě dodá rovnocenou náhradu - bezplatně.
1 odpověď