geolog, cestovatel, sportovec, trávící 200dnů ročně v přírodě či při sportu, hledající životní partnerku
Tak hlavně aby zvedli už konečně rychlost na 150km/hod když zdrazuji a přestali o tom jen debatovat....protože platit nesmyslnou cenu a být buzerovan policii za překročení rychlosti na dálnici mi přijde jako kocourkov...Pokud mám za dálnice platit tak chci alespon150km/hod nebo neomezenou rychlost...
Asi by se policisté měli pořádně proškolit na rychlou trvalou jízdu mezi 200-250km/hod, najet těmito rychlostmi na německých dálnicích v provozu alespoň 10000 km za různých klimatických podmínek a pak teprve dostat k dispozici takto drahé vozidlo které je pravděpodobně financováno z fondů zábrany škod na které doplácí každý majitel vozidla v rámci povinného ručení. Předpokládám že policicista který řídil absolvoval pouze kurz na okruhu v rozsahu několika desítek km. Mělo by se zvážit lepší školení policistů a svěřit takto drahé vozidlo pouze řidičům kteří mají najeto bez zavinění nehody alespoň 200 000km jinak dochází k mrhani peněz daňových poplatníků.
Ve 100vce ani nezaradim šestku.Optimum na šestku je aspoň 120km/hod.A o jízdě 100km/hod pres noc do Chorvatska nemluvě...To bych usnul po prvních 100km. V poslední době přes Rakousko stejně raději jezdím přes horské průsmyku mimo dálnice,nejsou tam usekkva měření a radary a člověk si jízdu lépe užije a valí furt mezi 100-130.
Paní ministryně tam asi loni na podzim na turitstice nebyla...všude stály kúrovcové souše a na zemi se válely suché větve ze stromů, kritické to bylo zejména mezi Meznou a cestou do Růžové přes Mezní Můstek a pak od mezné směrem k Pravčické bráně, tam sice lokálně bylo kůrovcové dřevo odtěženo ale byly ponechány suché větve na zemi. Stát pokud nestíhá se starat o lesy tak jak by měl, bylo by na čase zvážit povolit běžnému obyvatelstvu zdarma kácet suché stromy na topení a bylo by po problému..,nebo podobná situace se může objevit kdekoli jinde, pokud se k hospodaření v lesích bude přistupovat tak jak se přistupuje...
Vzhledem k povolené neomezené rychlosti, a toho že se podle videa evidentně nikomu nelepil na zadek a nikoho neohrožoval, nechápu s čím má někdo problém, Sám když jezdím přes Německo, standartně jezdím na neomezených úsecích trvalou cestovní rychlostí mezi 200-240km/hod, jel bych i rychleji ale jsem limitován schopnostmi svého auta. Chápu že může někdo argumentovat, že přibrzdit z 400km/hod třeba na 150km/hod, by mohl být problém, ale samozřejmě Bugatti bude mít keramické brzdy dimenzované i na výrazné snížení rychlosti a nemůže i při tomto manévru dojít ke snížení brzdného účinku, jako u klasických brzd.
V šestirychlostním dieselovém autě na dálnici, kdy motor ve 190km/hod točí 3000 otáček, je 130km/hod, šnečí tempo....rychlostní limity se bohužel stanovovaly v 80. letech minulého století, kdy byla úplně jiná auta a zejména podstatně horší brzdové systémy a absence abs. Stálo by za úvahu konečně něco s rychlostními limity na dálnicích udělat...A ne buzerovat řidiče když na poloprázdné dálnici jedou třeba 200km/hod, nikoho neohrožují, nelepí se na pomalejší předjíždějící vozidla...
geolog, cestovatel, sportovec, trávící 200dnů ročně v přírodě či při sportu, hledající životní partnerku
0
Sledujících
0
Sleduje
geolog, cestovatel, sportovec, trávící 200dnů ročně v přírodě či při sportu, hledající životní partnerku
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Měla by se řešit i pokuta za bezdůvodnou jízdu v levém pruhu...Ignorantu co se na dálnici neradi zpět do pravého po ukončení predjizdeciho manevru je na dálnici víc než dost...
3 odpovědi