geolog, cestovatel, sportovec, trávící 200dnů ročně v přírodě či při sportu, hledající životní partnerku
Tak hlavně aby zvedli už konečně rychlost na 150km/hod když zdrazuji a přestali o tom jen debatovat....protože platit nesmyslnou cenu a být buzerovan policii za překročení rychlosti na dálnici mi přijde jako kocourkov...Pokud mám za dálnice platit tak chci alespon150km/hod nebo neomezenou rychlost...
Takže chybu jste nikdy nadělal? To že se vám podařilo s defektem pneumatiky bezpečně zastavit ještě nevypovídá nic o říšských schopnostech. To že jsem dostal smyk na zadní nápravu v zatáčce na dálnici v 90Km/h a já auto úspěšně udržel i když jsem měl vedle sebe kamion a bez nehody. Nic nevypovídá o tom jestli jsem dobrý nebo špatný řidič, Za volantem tohoto vozu klidně mohl sedět nejlepší řidič na světě a stejně to mohlo skonči takto. Jen stačí že v zatáčce byli vylité nějaké provozní kapaliny na kterých jim to uklouzlo. A tvrdit že jste ujel 2 Km s hořícím vozem vypovídá jen o vaší hlouposti. Hořící auto se má hned zastavit a vyklidit jel jsem za autem co začalo hořet a do 5 minut bylo kompletně v plamenech. Tam nebyl čas jet dál a odhadnout kolik má kdo času to nejde.
Jel jsem 150km/hod když začalo hořet,takže začít nesmyslné brzdit a zablokovat 3proudou dálnici byl nesmysl vzhledem k tomu, že stačila cca 1minuta ke sjeti z dálnice a bezpečnému zastavení tak aby nedocházelo k ohrožení dalších účastníků provozu. Je vhodné zachovat chladnou hlavu a ne kvůli drobnosti zmatkovat.
Je jedno kolik najezdili s daným vozem. To nemá až takový vliv nejste li závodník a nepotřebujete mít top výkon za každou cenu. Ale všichni jsme lidé a můžeme na méně známém místě udělat při řízení udělat obyčejnou chybu jakoukoliv i fatální. Hold jsme všichni jen lidi a chyby děláme. A věřím že máte dostatečnou sebereflexi aby jste věděl že se Vám taky mockrát stala na silnice chyba jen třeba ne takto fatální.
Je pravda že mi jednou praskla na dálnici v 220km/hod zadni pneumatika a pak dvakrat ve 150km/hod predni.Ale zvládl jsem vždy bezpecne zastavit bez nehody. Nejhorsi co jsem zazil bylo zr auto mi za jízdy začalo na dálnici D1 vlivem technicke zavady hořet,slehaly plameny z motoroveho prostoru pred celnim sklem, stihl jsem s hořícím vozidlem sjet za cca 2km na nejbližším exitu, a vozidlo Skoda Octavia I 1,8T odstavit mimo komunikaci a bezpečně vystoupit,ale než přijeli hasiči shořelo. Takže ze auta rychle dokáží hořet jsem osobne zažil.
Najezdit 1 000 000 bez nehody neznamená že je řidič dobrý a zkušený řidič. A tato nehoda rozhodně vypadla jako že ti policajti letěli aspoň 300 ve městě 😄 Nehody mají i velice zkušení profesionální řidiči. Takže co je divného když má policie normálně nehodu?
Tato auta mají jen pár měsíců takze s nimi najrli sotva par tisic km. Ano nehoda se může stát i zkušenému ridici ať vlivem technické závady na vozidle ci vozovce, nebo neočekávané dopravní situace kdy někdo nedá dotyčnému přednost,.
Nějakej chytrej panáčku... Nechcete jim jít šéfovat, když to máte tak "zmáklý"?
Když jsem se učil řídit jezdil jsem s 1,3Fiestou bez ABS která měla výkon 37kW a z kopce na dálnici jela190km/hod tachometrovych na té jsem najezdil 400 000km bez vazne nehody a pak si pořídil teprve vozidlo které je trvale schopno jet kolem 220km/hod i do kopcu...ono jet 200km/hod na rovině dokáže jet každý začátečník...
Ale řídit silné vozidlo je i o tom si uvědomit že zpomalit třeba o 150km/hod je vhodné se naučit s vozidlem s malým výkonem a špatnými brzdami a horší jízdními vlastnosti než prémiovkou s elektronickými asistenty které ridici sahají do řízení a mohou v krizové situaci více pokazit než vylepšit,např systém nouzového brzdění tzv.front Assisi který obvykle nelze vypnout předpokládám že ho BMW melo a zacne npuzove brzdit i kdyz se clovek priblizi k jinemu vozidlu s malym bocnim odstupem treba 0,5m,,vozidlo je v dobe aktivace systemu prakticky neriditelne k cemuz mohlo dojit pri objizdeni dodavky na malou bocni odstupovou vzdalenost,nasledkem cehoz policejni vozidlo dostalo smyk.Vozidla se systemem front asist jsou prakticky nevhodna na mysky nebo podjizdeni vozidel zprava, coz policejni stihaci vuz ma zvladat bez aktivace nouzoveho brzdeni Je potreba aby člověk pokud má být zkušený ridic získal řidičské schopnosti idealne na vozidle bez elektronickych asistentu, vyzkoušel si řízení ve smyku se zablokovanymi koly atd.....Ne aby mlady člověk co ma po autoškole najeto 50000km sedl za volant vozu který zrychluje z 0-200km/hod kolem 20s to pak může dopadnout podobné znovu.
Asi by se policisté měli pořádně proškolit na rychlou trvalou jízdu mezi 200-250km/hod, najet těmito rychlostmi na německých dálnicích v provozu alespoň 10000 km za různých klimatických podmínek a pak teprve dostat k dispozici takto drahé vozidlo které je pravděpodobně financováno z fondů zábrany škod na které doplácí každý majitel vozidla v rámci povinného ručení. Předpokládám že policicista který řídil absolvoval pouze kurz na okruhu v rozsahu několika desítek km. Mělo by se zvážit lepší školení policistů a svěřit takto drahé vozidlo pouze řidičům kteří mají najeto bez zavinění nehody alespoň 200 000km jinak dochází k mrhani peněz daňových poplatníků.
Jistě....,pomůžete ,,kulový,, tak najivní nejste! Jestli někdo přiblbě komentuje lidské neštěstí, tak to jste právě Vy!!! Už když jste chtěl takhle najivně ,,pomoct,, tak jste to měl zavolat na policii a ne dát to do veřejný diskuze! Tohle může udělat jenom maximální cynik nebo idiot!
Komentátoři jako vy kteří někoho nazývají idiotem aniž ho osobně znají by se nejdřív měli zamyslet sami nad sebou než něco vypustí z ust. A pokud se mnou máte problém můžete mi to říci naživo osobně do očí...
Na Facebooku uživatel v cestovatelské seznamce nabízel.let do Chorvatska tuto sobotu z Příbrami,viz odkaz.
Konkrétně se jednalo o let z Příbrami do Puly pro tři pasažéry. Jméno uživatele na facebooku Herman Köning
Zkuste hledat tam, mohla by se zjistit totožnost podle konverzace na dotyčného profilu na Messengeru.
Ve 100vce ani nezaradim šestku.Optimum na šestku je aspoň 120km/hod.A o jízdě 100km/hod pres noc do Chorvatska nemluvě...To bych usnul po prvních 100km. V poslední době přes Rakousko stejně raději jezdím přes horské průsmyku mimo dálnice,nejsou tam usekkva měření a radary a člověk si jízdu lépe užije a valí furt mezi 100-130.
Paní ministryně tam asi loni na podzim na turitstice nebyla...všude stály kúrovcové souše a na zemi se válely suché větve ze stromů, kritické to bylo zejména mezi Meznou a cestou do Růžové přes Mezní Můstek a pak od mezné směrem k Pravčické bráně, tam sice lokálně bylo kůrovcové dřevo odtěženo ale byly ponechány suché větve na zemi. Stát pokud nestíhá se starat o lesy tak jak by měl, bylo by na čase zvážit povolit běžnému obyvatelstvu zdarma kácet suché stromy na topení a bylo by po problému..,nebo podobná situace se může objevit kdekoli jinde, pokud se k hospodaření v lesích bude přistupovat tak jak se přistupuje...
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Jestliže policejní auto jede v levém pruhu dovolenou rychlostí, co je na tom neoprávněného, agresivního, aby jej blázen na motorce předjížděl zprava?
2 odpovědi
geolog, cestovatel, sportovec, trávící 200dnů ročně v přírodě či při sportu, hledající životní partnerku
0
Sledujících
0
Sleduje
geolog, cestovatel, sportovec, trávící 200dnů ročně v přírodě či při sportu, hledající životní partnerku
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Na dálnici mimo obec se jezdí vpravo bez ohledu na aktuální rychlost vozidla, levý pruh slouží pro predjizdeni pomaleji jedoucích vozidel v pravém pruhu...Takze policisté jak je z videa patrně neměli v levém pruhu co dělat, jen ho blokovali.
1 odpověď