Učím přes 200 žáků v několika třídách cca 2-3 hodiny týdně. Představa, že bych si u všech měl zapamatovat, jak pracují a co nezvládají a 2× ročně to v pěti řádcích pro třídního vypsal, je dost děsivá. V tomhle počtu si zapamatujete jen nejlepší nebo nejhorší, ostatní splynou v jednu masu. Doufám, že můj důchod bude rychlejší, než zavedení slovního hodnocení na školách. 😁😁😁
Já to vidím naprosto stejně. Ale se slovním hodnocením se umím vyrovnat pošvejkovsku - CTRL+C, CTRL+V. To, že budou vědět ještě větší houby než při známkování, snad přiměje rodiče, aby zatlačili na stát, že chtějí známky zpět.
I tuto hroznou blbost zvládnou čeští kantoři obejít. Já v písemkách napíšu místo 1 "umí vše", místo 2 "nezná jednotky", místo 3 "fyzikální podstatu chápe, ale neumí počítat", místo 4 "skončil u převodů jednotek a víc nezvládá", místo 5 "neumí nic". A pak mě spucuje inspekce, že nesmím používat tolik záporů a půjdu se raději živit rukama za dvojnásobek.
Vydržel jsem 15 let zadávat a hlavně také vymáhat domácí úkoly z matematiky. Ale pod tlakem různých inspekcí a stěžovatelů z řad rodičů jsem se na to v posledních letech už vykašlal. Dobře to není, ale naprosto nepřekvapivě mi výrazně ubylo problémů. A dobrovolné úkoly by dělaly tak sotva dva žáci ze třídy, což fakt ani nestojí za tu námahu je zadávat.
Tam mi bez obalu řekli, že mezi Správou železnic a Českými drahami nevládnou úplně dobré vztahy, takže informace o zpoždění prý ani nemají.
Jeden by až myslel, že SŽ neví, kde se jaký vlak zrovna nachází. Jenže to není pravda, protože webová aplikace GRAPP (grapp.spravazeleznic.cz) se s informacemi ČD shoduje zcela přesně.
Takže buď má SŽ neschopné operátory, kteří nezvládají používat ani nástroje vytvořené přímo SŽ, nebo je to někdo z vedení nenaučil.
Na hlaváku v Praze vám zrovna grapp moc nepomůže. Pokud tam vlak začíná, tak se na něm nezobrazí, pokud je ještě někde v depu nebo na odstavném nádraží. Jinak všude jinde je to prakticky nepostradatelný pomocník, protože z něj máte lepší informace, než leckterý vlakvedoucí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ta dotyčná matka moc rozumu nepobrala.