Mám něco podobného,jela jsem s malou(3m) od pediatra a stavila se na rychlý nákup.mala celou dobu spala.kdyz už jsem měla vyložený nákup tak se probudila,protože jsme stáli na místě a zabrecela.muz 50+ mě sprdnul,že mám nevychované dítě,že jeho v krámě nikdy nebrecelo
Tak to Vás lituji. Moje první reakce by asi byla, že bych se pánovi vysmál, jelikož už vidím jak domlouvá 3 měs dítěti, které mu sotva rozumí. Pak by asi nastoupila lítost za jeho zpackaný život, že si svou frustraci musí vylévat veřejně
Mám též zajímavý zážitek. Máme kamarády, kteří bydlí poměrně daleko, tak jsme jim nabídli, že když nás chtějí navštívit tak se sejdeme v městě na půl cesty, zajedeme do parku kde je jedna restaurace se zahrádkou, kam by se dalo případně zajít na oběd. Nutno podotknout, že naše dcera když leží v kočárku tak 90% času spí, i tak jsem byl dost nervózní, protože jsem tušil, co by se spustilo za peklo, kdyby náhodou začala plakat. samozřejmě mám soudnost a nechal bych ostatní v klidu najíst a popošel s dcerou někam dál. V restauraci jsme byli na zahrádce jen dobu opravdu nutnou na oběd, cca 45 minut(25 než přinesli jídlo a 20 co jsme v klidu jedli). U vedlejšího stolku seděly 2 dámy odhadem 40+ a pozorovaly nás od chvíle co jsme přišli. Malá celou dobu ani nepípla, kromě jedné chvíle kdy se jí asi něco zdálo, tak vykvikla ze spaní asi na 3 vteřiny a spala dál. Ale ten pohled od vedlejšího stolu.... Což je přesně ten extrém.... Dotyčným zjevně vadilo, že jsme si dovolili vůbec dorazit na zahrádku s kočárkem, i když jsme nikoho objektivně nerušili.
Mystery shopping? V dnešní době? To udělejte a hledejte si nový perzonál 😃 Mimochodem dobrá obsluha existuje, ale nepracuje s českou klientelou, protože Češi jsou skrti, co nedají tip, ani kdyby jim ten číšník udělal masáž nohou.
Bohužel je to dnes prakticky v každém obchodě a nejen v obchodech, ale i na místech, kde byste to nečekal. Taky to považuji za naprosto hloupou taktiku, ale kravaťáci a tabulkami se vám zapřísáhnou, že to zvedá kvalitu služeb minimálně o 150%. Co na tom že jeden kontrolní nákup nemá v tom vzorku stovek či tisíců prodejů za dané časové období absolutně žádnou vypovídající hodnotu 😃
V říjnu jsme byli s rodinou na Křivoklátu. Byli jsme tam celý den, odpoledne už docela promrzlí, tak jsme si skočili normálně do kavárny na kávu a čaj, přijdu ke kase tam ohromná nálepka zde platíte bezkontaktně. Říkám paráda, objednám, chci platit a číšník na mě vykřikne ať tu kartu schovám, že jen hotovost, tak jsem to stěží dal dohromady. Účtenka žádná. Když už chtějí podvádět, tak ať si strhnou tu podělanou samolepku z kasy. Fór byl, že venku u stánku jsem mohl bez problému zaplatit kartou, ale v kamenné restauraci, která funguje celou sezónu ne. Hotovost prostě nosím v minimální míře už z bezpečnostních důvodů. Takže teď, abych zjišťoval, když někam vlezu, a mají uvedeno, že se dá platit kartou, zda je to vůbec pravda. Většinou to řeším takto, kde neberou karty, tam nejdu. Je rok 2022, brát karty by měla být samozřejmost, a to 1-3% za provoz terminálu není tak horentní suma a pokud to toho obchodníka tak bolí, ať mi to 1-3% klidně připočte, ale nechá mě proboha zaplatit kartou jako civilizovaného člověka
Tady je teda výkvět názorů, bez ohledu na to jakou dělají práci, tak mají dostat zaplacenou každou minutu. Buď na tu pauzu jdou a nedostanou nic a pokud pracují bez pauzy, tak ji mají dostat zaplacenou. Sám bývám v práci dřív a i když stihnu přípravu dřív nebo se vrátím dřív z oběda tak dřív neotvírám. Už jsem měl pár konfrontaci ve stylu, jestli by mě zabilo otevřít o 5 minut dřív. Inu nezabilo, ale budu to tak dělat každý den, a na konci roku zjistím, že jsem pracoval 10h zadarmo a to byť jak se zdá směšně málo, a tak to prostě dělat nebudu. Vidím to u kolegů, co otvírají dřív a ještě na ně lidi držkují, když si semtam "dovolí" otevřít tak jak mají
Poslední dva roky se totiž z různých demonstrací stal sport, který normálním lidem akorát tak komplikuje život. Neberu nikomu právo demonstrovat, ale trochu smysluplně a ne s takovým odpadním programem co svolává "elita národa". Stačilo mi minule jak se vypravil autobus stylem: "mámo sbal řízky, pojedem si zařvat na Václavák, ať jsme taky mezi lidmi". Jsem rád, že jsem své volno o státní svátek strávil výletem s manželkou za přáteli, které normálně nevídáme. Takže jsme sbalili vůz, jeli 100km tam, dali si výborný oběd v jedné z lepších restauracích v KV, procházku pak kávu a dezert a jeli domů. Hezký relax a dobře využitý volný čas. A už mám toho brečení o drahých energiích plné zuby. Kdo si to neumí zařídit, tak holt platí. Chápu, že končí fixace a podobné věci, ale to co platíte, jsou zálohy na energie. Tzn. když má někdo dobře vyřešené bydlení a zatepleno, tak sice platí vysoké zálohy, ale část se mu jistě vrátí. Platím 3000 plyn, 3000 elektřinu a asi 1500 vodu v RD s podlahovou plochou bezmála 200m čtverečných. a světě div se, mám ještě přeplatky.
Přeji všem lidem co nemají zlou žluč hezký den
:)
ano, situace není zrovna dobrá, ale je to oboustranné, nejhorší je to, že dnes prodavači,,odborníci,, nic neví, nemají zájem, jsou arogantní, snaží se člověka oblbnout, při běžných nákupech to není problém, vím co chci, zbytečně u pokladny nezdržuji, na milé chování jsem také milá, ale jinak to je celkem bída, hlavně ti manažeři, ale chápu, že každý máme nárok na blbí den, jen to nesmí být každý den
Ono záleží jak se vezme nic neví. Pracuji jako odborný prodejce ve značkovém obchodě jednoho výrobce elektroniky. Dokáži vyřešit dá se říct 80% požadavků zákazníků, kteří přijdou, že mají nějaký problém. I přesto, že toto není náplní mé práce. Problém je, že velmi často chodí s naprosto scestnými dotazy nebo elektronikou jiné značky, o které nejsem povinen vědět první poslední. Kupříkladu mají pocit, že za aplikace v mobilním telefonu zodpovídá prodejce a když jim přestane nějaká fungovat, jdou do obchodu. Což je bohužel špatně, jelikož většinu aplikací vyrábí třetí strana a ten prodejce není vývojář aby věděl co přesně s tím, pokud se s podobným problémem už nesetkal. Z tohoto důvodu, existují servisní linky technické podpory a servisy elektroniky. Jenže spousta lidí si udělala z odborných prodavačů takové servisy zdarma. A přesto se snažím vždy pomoci co jen můžu. Když je zákazník nepříjemný, a prohlásí něco ve stylu: "no vy jste teda odborník, když to neumíte vyřešit,", tak se ho zeptám, jestli mu třeba ve velkém obchodě s elektronikou na místě opraví pračku nebo televizi, což většinou stejně odmítají přijmout jako argument. Takže prosím, špatné dny chápeme, ale zkusme u toho i trochu přemýšlet, jestli ten dotyčný za to může či nemůže a nebo zda to spadá skutečně do jeho odbornosti🙂
Stává se to čím dál častěji, je pravda, že tito nepříjemní lidé jsou spíše v minoritě, ale umí občas pěkně pohnout žluči. Využívají toho, že se k nim jako pracovníci ve službách musíme chovat maximálně vstřícně a jsou velmi často za hranici slušného vychování a většinou mají nulovou sebereflexi. Nikdy se mi nestalo, že by se mi zákazník omluvil třeba za křivé obvinění (které je mimochodem soudně napadnutelné) či zkrátka prosté prokázání, že neměl pravdu a používají to pověstné já jsem zákazník a musí být po mém. Nelze se než pousmát a vzpomenout si na dnes již legendární hlášku: "nová doba, host vyhazuje vrchního" 🙂
Tady k žádnému posunu ani dojít nemůže... Náš vzdělávací systém je zkostnatělý a jeden z nejhorších na světě. Pořád se tu mektá my taky museli. A to je napsáno zlatým písmem, že to bylo dobře? Osobně jsem na větu já jako malý/á taky musela dost alergický. To, že se za socíku nebo na přelomu tisíciletí něco muselo neznamená, že to tu s námi má být ještě 50 let. Výuka by měla být v blocích, mít hodně projektů a nutit děti a studenty poznávat a zkoušet, ne jim pod tlakem prát něco do hlavy, ale učit je samostatnosti. Je jasný, že když má Pepík hodinu češtiny, pak hodinu matematiky, tak je jasný, že na třetí hodině, kde má zeměpis už ví kulový, páč přemýšlí pořád nad matematikou a nestíhá tu látku pořádně zpracovat. Ano, taky jsem tímhle stylem vystudoval, ale stylem, že jsem ve škole nedával extra pozor a vše si přepracovával doma
A rozumí pan Jurečka principu %? Lidé s vyššími příjmy už odvádí státu více peněz než dejme tomu střední třída a o tzv. solidární dani 4% navíc ani nemluvě. Jsou jistě i lidé, kteří mají vysoké příjmy, aniž by se o ně nějak extra zasloužili. Ale nevidím důvod, proč by měl někdo platit vyšší daně jen proto, že chytře investoval nebo je úspěšný... Ten komunismus se plíživě vrací
Asi jak kde. Žiju v Krušných horách nedaleko od K. Varů. I v technických profesích se málokdy přesáhne 30 000 Kč. Ale 100 let starý dům pod 4mega pokud je obyvatelný, nejde. Za novou chalupu i dvojnásobek.
Mám mírně nadprůměrný plat, hypotéku jsem doplatil před 17 lety a i drobné investice mě ekonomicky vyčerpávají. Mám ještě jeden dům ve kterém žije matka, 5-6 mega, většinu věcí dělám sám přesto jsem finančně jen tak tak. O novém autě si můžu nechat leda zdát, i kolo je 10 let staré.
Jsem vyučený nástrojař, mám maturitu, pracuji v Německu a přesto jsem na hraně.
Tak v tomto mám kliku, manželka učitelka, já spíš průměrnou mzdu. Hypotéka nebyl problém, ale tuším, že to bylo za 5 minut 12. Prodal jsem byt, a koupil dům. Určitě je to o lokalitě
To jste se tenkrát smáli rozdávání koblih. Tenhle lump bude rozdávat rovnou námi odvedené daně mimo jiné občanům, kteří místo práce rodí jak na běžícím páse, případně těm s vysokými příjmy, kteří se do toho limitu vlezou. No pěkné... Věřím, že někomu to pomůže, ale pomoc má být účelná a ne tahle levičácká malá domů
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Prodejci můžete vrátit do 14 dnů rozbalené, ale nepoužité zboží bez udání důvodů a on vám musí podle zákona vrátit peníze...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Při nákupu mimo obvyklé prodejní prostory nebo prostředky nákupu na dálku. Toť litera zákona. Pokud někdo toto umožní i při nákupu v kamenném obchodě, a má to uvedeno v obchodních podmínkách, tak je to služba nad rámec zákona. Nikoli povinnost. Prodával jsem dost dlouho a vysvětlovat toto neinformovaným hejlum jsem měl téměř na měsíční bázi
1 odpověď