To jsou bezpečnostní vlastnosti, stejně jako že auto musí být navrženo tak, aby chodec při kolizi padal nahoru na kapotu, ne pod auto. Dále tam nesmí být ostré části, na které by se člověk mohl nabodnout ani výčnělky, za které by se mohl zachytit. Veškeré mezery mezi plechy musí být menší, než prst. Také na autě nesmí být modrá světla, a vůbec osvětlení podléhá složitým zákonům, zajišťující snadné rozpoznání vozidla za zhoršené viditelnosti.
Bez splnění těchto a mnoha dalších vlastností není vůz způsobilý k provozu na našich silnicích. Tesla cyberfuck to nesplnil, takže tu nemá co pohledávat.
No vidíte a přesto byly minimálně 2 vozy homologovány pro EU a jezdi v Čechách - mají normální technickou… viděl jste někdy Ford F150 ? Různé Cadillac Ecalade ? Nebo autobus ? Kamion ? Ja neříkám ze je to ideální do města a srážku s člověkem ale zaráží mě jak si toho všímáte u Tesly… každým měříme stejně co ? 😂 taková lehoučká závist nebo ?
Takže když to shrneme,tak do důchodu čím dál tím dál za menší a menší důchod. To není reforma ale prachsprostá sv.......,jak dál plnit státní kasu a hojit se na důchodcich,aby bylo a zbylo na jejich koryta. Nečekala jsem, že se dožiju toho, že se budou takhle nenávidět důchodci
Píšete čím dál menší důchod a v realitě dojde ke zpomalení růstu… jeden z nás špatně čte ?
Co to melete za bláboly, lidé kteří nejvíce potřebujeme a kterých je nejvíc, vážně moc úspěšný nejsou, když např. dělá žena celý život v supermarketu pokladní a prodává vám vaše konzumenský potřeby a likviduje tím svůj život podle vás nemá nárok na důchod ? To spíše více nejsou potřeba lidé jako vy….
Ja chodím zásadně na bezkontaktní pokladny… 😂
Tak jestli vám 5,5m na délku přijde jako kompaktní příměstské vozidlo, jako druhé do rodiny a finančně dostupné většinové obci zákazníků pak asi máme trochu rozdílný pohled na užitnou hodnotu auta.
Ja našel všude údaje 5,5 míle na 1 kw. Jste si to asi spletl… pochybuju že dvoumístný Cybercab bude delší než Tesla 3 která má 4,6 m délku. Tak vznikají ty “fake News” 😉
Tak jestli vám 5,5m na délku přijde jako kompaktní příměstské vozidlo, jako druhé do rodiny a finančně dostupné většinové obci zákazníků pak asi máme trochu rozdílný pohled na užitnou hodnotu auta.
Kde jste prosím našel délku 5,5 m u Tesla Cybercab ? Jinak logika je autonomní vůz, nebudete (nemusíte) ho vlastnit… to je přeci zřejmé
Mam pocit ze vsichni vyrobci EV to vzali za spatny konec. Misto mensich aut pro manzelky na jezdeni do skolky a po nakupech. Na jezdeni po blizkem okoli jako druhe do rodiny nam cpou obrovske supertanky nesmyslne vybavou, velikosti a cenou. Misto vyuziti vyhod pro lokalni cesty resi supernakladne baterie s dojezdem na dalkove trady. Misto aby naucili rodiny videt vyhody, protlacuji predrazene nesmysly resi viditelne a prokazatelne nedostatky. Kdyz se zena nauci jezdit na elektriku po okoli se vsemi vyhodami dalsi rodinne auto za ar let uz bude aspon hybrid...
Viděl jste velikost a logiku Cybercupu nebo jen tak střílíte od boku ?
Tohle nemůže legislativně přece nikdy projít! Jak, autonomní řízení? Jak si to ten pomatenec celé představuje? Kdo bude odpovědný za jízdu a nehody, za pokuty, co se bude dít, když vypadne síť nebo to někdo hackne apod ... neuvěřitelné, že tomuhle je dáván seriózní prostor v médiích
😂😂 pane Čížek už to dávno jezdí… FSD a Waymo… vylezte už z toho brlohu a rozhlédněte se po světě… seriózní by bylo automaticky mazat příspěvky lidi co si vidí maximálně na špičku svého nosu…
A bude o ty elektrická auta zájem? Statistiky říkají že nikoliv. Dokud elektrické auto nenabídne něco tak dobrého že to člověka přesvědčí o nákupu, jenže to zatím nemá. Nevím, třeba levnou elektřinu ve veřejných nabíječkách kdy vás cesta nebude stát skoro nic ale to v ruku v ruce s dráhou energii v Evropě nějak nefunguje
Jaké statistiky ? Můžete je poslat ? A ne že pošlete Německo a na tom budete stavět “realitu” pro celý svět. Tak šup sem s tim !
To je zbytečné s vámi řešit, já mluvil o situaci kdy jako jsou povodně nebo Hurikán - když večer přžed nabíjením dostanete pokyn k evakuaci tak ...
A pokud budou mít všichni BEV tak lehne sít
Pokud budou mít všichni BEV - tedy 100% všech aut lze předpokládat, že na to bude rozvodná síť již dávno upravena. Věci se nemění ze dne na den… vidíte podíl EV na trhu a každý rok stoupá, k tomu se úměrně upravuje rozvodná síť, garantovaný příkon a podobně. Dnes je na planete cca 1 miliarda automobilů. Máte pocit že před 50ti lety bylo stejně čerpacích stanic jako dnes ? Píšete zbytečné řešit a vůbec nepřemýšlíte o základních logických “selských” faktorech. A pokud jde o povodně a hurikány, tornáda, požáry myslim ze je uplne jedno jaky máte pohon… pokud to nestihnete jste v p…..
Ironie. Ani prodeje EV v Číně, jak se nám tu snaží podsouvat, není taková. Ono totiž Čína, aby se před světem ukázala, jak to má zvládnuté, tak i v tomto lže. K velkému překvapení. Bohužel, EU jim to žere i s navijákem. Běžně dělají flotilové registrace na imaginární firmy a pak stovky až tisíce EV odstaví někam na X let rozpadnout a pak je sešrotují. Tím uměle navyšují "registrace" a tím i úspěšnost přechodu na EV. EV má svou úzkou odběrovou základnu, nic proti tomu. Beru to jako jednu z alternativ individuální dopravy, ale pro drtivou většinu je to nepoužitelné.
Můžete to nějak prokázat ? Víte, čínské automobilky (ty velké) jsou kótované na burze, a podmínka je že mimo jiné zveřejňujete svoje výsledky a to kvartálně. Tedy vidíte jaká je výroba jaká je produkce, cash flow a td atd… naprosto jasné výsledky. Dělají to největší BYD, Ly auto, Geely, Xpeng, Nio a td. Pokud věříte že jejich business model je vyrobit někam “uložit” a sešrotovat tak asi věříte, že země je placatá 😊
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Jste jak ti Němci, pro samé velké plány a ideje si pletete příčiny s důsledky...
1 odpověď
9
Sledujících
0
Sleduje
9
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
S Vašim příjmením se to posunulo na novou úroveň 😂