S jednou věcí musím souhlasit. Bylo by vhodné, pokud by společnost snížila spotřebu masa. Nejenom, že by došlo ke snížení množství emisí, ale bylo by to vhodné i pro zlepšení zdravotního stavu. Nemluvím tu o ničem razantním, ale například každý by si vyčlenil dva dny v týdnu bez živočišných produktů. Což by mělo za následek i nutričně pestřejší jídelníček.
Kdo tvrdí, že nedochází ke změnám klimatu, tak má nejspíše zavřené oči a nevnímá realitu. Lze jen spekulovat jakým dílem přispívá lidská činnost, ale nejdůležitější je si uvědomit, že ten problém tady je a musí se řešit. Tyto změny jsou patrné již i výrazně u nás ať už v zemědělství, či ve změnách teplot, množství požárů a celkovému posunu klimatických pásů... A každý člověk dokáže přispět vlastním dílem a rozhodně to má smysl i v porovnání s největšími znečisťovateli jako je Čína či USA. Ať už více řešit chytrou krajinu s udržením přívalových srážek, snížením spotřeby masa(řekněme na 4x-5x týdně, nikdo neříká žít bez masa), používáním hromadné dopravy, celkovým šetřením vodou či elektřinou, snížením "food waste"... a spousta těchto drobných řešení nešetří jen životní prostředí, ale často i vaši peněženku či dokonce může mít pozitivní účinek na vaše zdraví.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jak již padlo v článku, privátní značky můžou zcela jednoduše zničit výrobce. Přijde za vámi obchodní řetězec a podepíšete smlouvu ohledně výroby jejich privátní značky. Po nějaké době přijde řetězec znovu a řekne vám, že vám dá za každý výrobek o X korun méně. Buď to přijmete, nebo obchodní řetězec půjde za jiným výrobcem, který jim daný výrobek vyrobí za požadovanou cenu se stejným složením a vy náhle můžete vyrábět na sebe, ale zákazník vaši značku nezná.
1 odpověď