Fabií I RS 1,9 TDI jsem jezdil. Srovnávat ji s 366kW Teslou model 3 je jako srovnávat tuto Fabii RS s elektrokoloběžkou xiaomi (ta jezdí za 7Kč/100km).
Dobrý večer.
Je vidět, že máte Teslu a nedáte na ní dopustit. Taky se mi líbí. Můžete k nám přijet a svezeme se v ní, pěkně někde, kde je hodně lidí a všichni jí uvidí. Potom se svezeme s naším Mustangem Mach1 a uvidíme kolik lidí se za Vámi otočí. Když jedete sám v autě, které má tak velký výkon, tak požitek z jízdy s Teslou=0. Při normálním provozu potřebujete co nejnižší náklady na provoz a ne velký výkon.
S pozdravem hezkého večera Jan Hanuška.
Tak dceři zkuste na chvíli půjčit nějaké BEV a pak ať vám řekne, v čem chce jezdit. :-)
Hezké odpoledne.
Moje dcera stejně jako zeťák pracují v ČEZ a v PRE. Jejich služební auta jsou více než z poloviny EL. Jezdí s nimi pravidelně.
Jde však o tu cenu. Až bude dořešeno dobíjení , stejně tak jako dnes tankování, tak prosím.
Na vojně jsem byl na Moravě. Byl jsem však týden ve sklárnách a bylo tam s námi několik vojáků z tehdy SSSR. Pochopitelně jsme při pokecu při vodce zavedli debatu i na jejich podmínky na vojně. Bylo to stejné jako u nás a to včetně jejich dvouleté služby. Delší mněli jenom některé vybrané specializace.
S pozdravem hezkého večera Jan Hanuška
Ve válečném stavu je to asi opravdu jinak. Oni však nejsou ve válce ale v nějaké speciální operaci. Při těchto počtech však netuším, kolik vojáků bude mít jejich divize. To bude potom asi každý 10-tý Russák na speciální operaci. Ale máte pravdu v tom, že u nich to bude asi jinak.
S pozdravem hezkého večera Jan Hanuška
Dobré odpoledne.
Když jsem byl na vojně a je to už dost dlouho, tak měla naše četa asi 35 vojáků,3čety jsou na rotu a 3 roty na prapor. U druhého útvaru 4 roty na prapor.
3000 vojáků musel být už pluk. Tak nevím, jestli byl autor článku na vojně a nebo mají u Putlera jiné počty.
S pozdravem hezkého dne Jan Hanuška
Posilovač řízení to udrží ale musíte se věnovat volantu to není krásná Tatra 148 tam to bylo o síle řidiče.
Je vidět, že jste s Tatrou 148 nikdy nejel. Tam se mi to stalo několikrát. Jednou bouchla levá přední nahoru a odevřela kapotu až před přední sklo. Jel jsem však pomalu a tak to dopadlo dobře.
S pozdravem hezkého večera Jan Hanuška
Dobré ráno.
Jsem zvědav, kolik se potom prodá plechovkových piv. Už v současné době jsou drahé .Když vezmu, kolik si jich odvezou dnes cizinci domů, tak někdo docela zapláče.
Kdo a jak je bude svážet, když musejí být neporušené. Nebo se na každé místo dá stroj na šrotování a bude se to svážet potom. To bude potřeba nákl. aut a lidí na obsluhu. Kdo to všechno zaplatí? Jo holt ekologie.
S pozdravem hezkého dne Jan Hanuška
Dobrý den.
Zajímalo by mne, jakou uhlíkovou stopu mají ty rakety a následné výbuchy.
Ať žije ekologie. Ještě přísnější emisní normy, úplný zákaz topení čímkoliv .Emisním stanicím pohrozit za sfalšování měření trestem smrti a řidiče jedoucí ve vozidle nesplňující alespoň normu euro6 potrestat žalářem, nebo nejméně 20 let veřejných prací.
S pozdravem hezkého dne Jan Hanuška
Dobré ráno.
Máme 20 let staré Viano a jezdíme s ním třeba Itálii nebo Španělsko za 7,5 - 7,7l. A to jezdíme v šesti nebo sedmi lidech a s plným kufrem. A je to automat a nádrž na 80 litrů. Tak proč řešit nějaký ekokrám s obrazovkou jako televize, když to nepotřebuji.
S pozdravem hezkého dne Jan Hanuška
Dobrý den.
Když automobilky vyrábějí čím dál větší s-áče, tak je pochopitelně lidi nechtějí.
Podle mého názoru většina lidí chce auto jednoduché a fungující. Auta jako byla stará OCT I,PASSAT B5, GOLF atd. dnes už nikdo nedělá a přitom by se jich prodalo mraky. Dneska si i Němec koupí Dacii a to by byla před 40-ti lety hanba.
Dobrý večer.
To bude další parazit placený z našich daní. Já mám firmu doma a tak nevím, jak můžou kontrolovat moje vozidla stojící na zahradě.Na můj pozemek pustím jen toho, koho chci. A jak to budou dělat s cizincema, Jezdím po celé Evropě a nikde jsem neviděl měřit emise na silnici. Je to jenom další buzerace naší vlády.
S pozdravem hezkého večera Jan Hanuška
Dobrý večer.
To bude další grupa státních zaměstnanců, které budeme platit z našich daní. Proč neženou k odpovědnosti automobilky, které dělají takové výrobky.
Já jsem nové osobní auto nikdy neměl, ale ještě jsem od nikoho neslyšel, že mu řekl prodejce např.- musíte jezdit často na plný plyn
- řadit musíte ručně i když máte automat
- musíte často jezdit dlouhé vzdálenosti a nejlépe po dálnici třeba na trojku a plný plyn, aby došlo k vypálení částicového filtru
- brzdit musíte často naplno, aby nezkorodovaly kotouče
-atd.
S pozdravem hezkého večera Jan Hanuška
Dobrý večer.
Mám posledního jedničkového SUPERBA2,5tdi ve výbavě ELEGANCE. Můžete se přijet podívat, jak vypadá kůže po 17 letech provozu. Do auta pouze naleju naftu a jedu. Auto je uvnitř prostorné a pohodlné. Plasty uvnitř jsou na omak příjemné. Konstrukce, provedení a zpracování se nedá se současným modelem porovnat. Nevím, kolik stálo auto nové, protože jsem ho koupil jako bazarové ale určitě vím, že za deset let přijdu, nastartuju a pojedu. To si u nového nedokážu představit..
S pozdravem Jan Hanuška
Už aby se rozsvítilo Vám. Dochází Vám, že jediné, co zemědělci umí je čerpat dotace. A chtěli by víc a víc. To, čemu Vy držíte palce je zvýšení daní pro občany, protože z našich daní se ty dotace platí. Já jsem pro zrušení všech dotací v zemědělství v EU a nejen v zemědělství a samozřejmě na to navazuje snížení daní pro občany (nebudeme se muset skládat na dotace + na tisíce úředníků, kteří ty dotace rozdělují + další tisíce úředníků, kteří ty dotace kontrolují + další stovky soudců, co pak musí soudit dotační podvody od čapího hnízda po tenisty). Ať se ukáže, kdo si na sebe umí vydělat a kdo jen ždímá státní rozpočet.
Dobré ráno.
Máte naprostou pravdu, Musí to však být v celé EU. Potom tady budeme mít naše potraviny, neboť nebude nutné je vozit přes půl světa.
Bohužel to asi nepůjde, neboť v zemědělství se po zavedení dotací přestalo hospodařit. Priorita většiny zemědělců /neříkám všech/ je mít dotace na úkor hospodaření.
S pozdravem hezkého dne Jan Hanuška
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobrý večer.
Hlavně, že mají hodně stanic. Vše bych zrušil a nechal jednu dobrou. U televize je to stejné. Je to stejné, jako u automobilek. Hlavně mít hodně modelů. Potom se nedivím, že nemají peníze. Ať nechají jednu, nebo dvě stanice a ostatní zavřou a budou peníze hned. Alespoň bude někdo na jinou práci, která je potřebnější.