Nevím. Já tento rok dával celý nový výfuk i s katem a 25tis. Chci mít auto v pořádku. V ceně i dvě sondy
U mitsubishi ASX 1,8DiD - DPF 40 000 Kč , kat.30 000 , potrubí 10 000 , tlumič lze náhražka za 3000 , 3 čidla teploty dohromady za 23 000 lambdy jsem nezkoumal ale ty budou také mastné .
Výfuk komplet cca 110 000 Kč . Šlo z baráku , kvůli DPF to víc stálo v servisu než jezdilo a za 3 měsíce opravy za 60 000 .
chtěl bych vidět zubařku, co vám udělá plombu, dalšímu pacientovi jako nic odoperuje čelist a ještě to dostane od pojišťovny proplacené 😄 😄
Ta to fakturovala pojišťovně jak na běžícím pásu . Mamka u ní byla 2x ročně na prevenci a ona jí za rok napsala několik oprav a operaci dolní čelisti . Zjistila to až od policajtů co zubařku vyšetřovali , jelikož to tak vypisovala všem pacientům a někdo si toho všiml . Mívala ordinaci ve Strakonicích .
Tak minulý týden jsem se dozvěděla od paní zubařky, že bílé plomby na přední zuby hrazené nejsou, tak vysvětlí mi někdo jak to vlastně je? Neplatím jen preventivní prohlídku, veškeré plomby hradím plnou částkou 2500 a výše.Je to začarovaný neprůhledný kruh.
Hrazené jsou , ale ona ji účtuje 2x jednou vám a jednou pojišťovně . Já kromě korunek a můstku jsem u zubaře nic neplatil . Sestra platila i za injekci při trhání zubu. Chcete-li to vědět přesně zeptejte se na pojišťovně oni vám vyjedou co jim zubařka účtovala . Možná se budete divit jak moje matka ,té na pojišťovnu naúčtovala i operaci celé čelisti ,která se nedělala.
Fotí , ale technici autobazarů ví co , nafotit vin a tachometr není problém na ostatní použijí klidně fotky z dobrého vozu stejného typu . A když technik chce poradí si s tím. Stalo se mi , že jsem koupil auto z bazaru s 2dny starou STK a nesvítila couvačka bylo vadné čidlo a v protokolu ani čárka . Stejně ty fotky v systému nikdo systematicky nekontroluje ,leda že by vám ulítlo kolo za jízdy a pojišťovna by se v tom začala šťourat .
Vše se fotí a natáčí pro Dekru ! Na každý úkon, je přesně vyměřený čas, neexistuje naměřit emise za minutu. Tohle neustále rozmázávání čehosi umí média perfektně, ale redaktor tohoto článku, by si měl zjistit co přesně vyžaduje Dekra od emisního technika a od technika STK. Jen se tímto opět rozděluje národ na dva tábory a manipuluje s lidmi, horší ovšem je, že lidé, kteří o tom opravdu nic nevědí hned všemu věří a píši nevhodné komentáře a to platí o všech článcích. Opradu se Emise ani STK tak lehce obejít nedá. Dá se nad něčím přimhouřit oko, ale technik se dnes pod každé auto musí podepsat tím riskuje velkou pokutu a vyhazov, kdyby náhodou. To že 1 z tisíce aut nevhovuje se vždy podá tak že 9 z 10 nevyhovuje !! Už by opravdu bylo na čase podávat přesné informace a né ze všeho udělat nafouklou bublinu, pak si spousty lidí myslí, že každé auto starší 10 let musí být zásadně totální vrak, jenže tak tomu opravdu není !!!
S tou STK a časem máte pravdu , ale jen u normálních lidí . Autobazary jako ESA a AAA posílají na STK jen techničáky , byl jsem toho před pár lety svědkem (v ČB) , čekal jsem na evidenčku dvě hodiny , jelikož technik dostal štos techničáku od AAA . Fotky a pod. jim pošlou na kartě a emise i STK jsou hotové .
Tak sis tu zamachroval. A jak se ti jezdí, když ti to ostatní dotují? 🙂
Přesně to mě na e autech taky prudí , ti co mají milion a více na novou elektro hračku si ji nechají doplácet od nás co si o novém autě necháváme maximálně zdát a snažíme se udržet stará auta v provozu , aby jsmemohli makat a zaplatit daně , které dostanou tito vyžírkové.
Pletete si hajného a myslivce , my myslivci za to plat nemáme pečujeme o zvěř a většinu si platíme z vlastních kapes a to většina z nás zdaleka nedosahuje průměrné mzdy a 2/3 jsou důchodci . Přes den ve fabrice a když zbyde čas a síla tak se jdeme kouknout do revíru co dělá zvěř .
Jinak s Vámi souhlasím tahle vláda nás všechny úspěšně likviduje.
Kdyby to chtěli zlepšit museli by udělat kampaň pro myslivce ,aby nám přišli mladí , kteří nyní věří lživým kampaním co pořádají různí ochránci zvířat . Děda v 80 letech toho v revíru moc nenachodí .
Bohužel filtry DPF dělají problémy obecně a je to past pro lidi, protože by mohlo být vše daleko levnější a nemusí pak vykřikovat , že někdo podvádí. Nenažraní výrobci chtějí za originál DPF filtr např. pro Octavii 3 v servisu 45.000.-Kč a to prosím bez DPH a práce👌.
Svatá pravda , teď mám vyčištěný DPF s katem za 15000Kč s prací čidlo mi mechanik neměnil , že je jen origo za cca 10000Kč (plastová krabička 4x4x1cm) měsíc po zákroku začalo vypalovat co 50 km a teď mě čeká asi to čidlo . Jsou to rakety navíc se to asi od rv.2019 cpe i do benzínu takže kdo potřebuje jezdit jen na krátké trasy je v zadní části těla jelikož jej toto bude čekat cca co 2roky .
Například historický dokument o Alexandru Velikém na Netflixu nebo Disney , udělali z něj homosexuála bez důkazů jen dle toho ,že se prý přátelil se svým cvičitelem v boji , Pak si porovnejte výklady učebnic dějepisu dnes , co jsem se učil třeba já v 90tých letech a rodiče za komunistů je tam, spousta rozdílů ve výkladu důvodů a co bylo dobré a co ne . Každý režim si tam vkládá svou ideologii .
Asi by mě nepřekvapilo , až se budou učit o obležení Vídně Turky kdyby jim vtloukali do hlav , že Evropani to špatně pochopili oni nás přišli jen míromiluvně kulturně obohatit .
Cyklisté využívají přechod pro chodce protože se domnívají že mají přednost jenže je to opak pokud sedí na kole tak nemá absolutně žádnou přednost ale povinnost dát přednost, ale zase i na druhou stranu řidič před přechodem pro chodce musí předvídat že tam někdo do vozovky vběhne. Řidič je náležitě poučen jak se má chovat za volantem, dle mého názoru je to 40% pro cyklistu a 60% pro řidičku, srazit někoho na přechodě pro chodce je absurdní bezohlednost.
Chodci všech věkových kategorií se chovají bezohledně , nerozhlídnou se , čučí do mobilu a najednou udělají vlevo v bok a skočí pod auto . Vidím to na silnicích denně . 50 % maminek jde s kočárem na madle mají telefon , který nezpustí z očí a pak vrazí kočárek pod auto a když pískaj gumy od brždění ještě se rozčilují . Cyklisti jedou silnice chodník přechod jak se jim to hodí a předpisy a přednosti nedodržují .
Za sebe mohu říci , že se divím že takových smťáků není daleko víc . Řidič totiž nemůže předvídat vše .
Chodec má povinnost i na přechodu dát jasně najevo , že hodlá přecházet .
Když sestra vstoupila do insolvence přišel mi od vymahačů email , že jsem jí prý dělal ručitele na úvěr ve výši 50 000Kč . Obratem jsem jim odepsal , že jsem jí nikdy ručitele na žádný úvěr nedělal , a že na ně podám trestní oznámení pokusu o podvod. Do hodiny přišel omluvný email , že prý to byl omyl .
A byl to dluh , který jim ins. správce vyřadil , že už byl 3x splacen a oni jej vždy přeprodali a pak jej další s různými pokutami vymáhali .
Proto lidi neblbněte a neberte si nebankovní úvěry nikdy nevíte co je to za šmejdy, půjčíte si 20 000 za platíte 100 000 . Když vám banka odmítne úvěr ví proč to dělá že by jste to nebyli schopni splácet .
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
ID 3 prodávaná v Česku stojí základní 799.900CZK
V Číně ID3 (vyrobená v Německu) a poslána do Číny stojí 119.888 Juanů ( 383.281.93CZK)
ROZDÍL 416.618,07CZK
Tady máte chybu.
Pokud by se stejná ID3 prodávala ze cenu jako v Číně, VW bych nestíhal vyrábět.
Pokud je jeho cenová politika taková krach si zaslouží.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To by , ale EU nesměla nařizovat ty desítky povinných asistentú co nikdo nechce a v Číně být nemusí . To je z velké části ten rozdíl v ceně pro nás a pro ně .
1 odpověď