Máme v rodině Freelandera přes 20 let starého používá se jen do lesa na práci a myslivost . Nemůžeme si dovolit auto za 1mio a víc na huntování. Tohle na to stačí a emise , projede jen 2 nádrže za rok takže daleko menší než emise z výroby nového auta . Navíc mi u něj není líto , když jedou větve po boku a poškrabou jej .
Když je to EV větší, je to asi logické, co myslíte?
Rok mám EV ve stejné kategorii, jako jsem měl spalovák. A hmotnost narostla o 400 kg. Žádná tuna.
Tady nejde o obyčejné vozy jde o obří SUV ve kterých se vozí paničky milionářů co za volantem nejsou ani vidět . Potkat je na silnici je neštěstí protože mají strach , že se tam nevejdou a jedou po prostředku .
Ono tomu nahrává hlavně EU ze které chodí nesmysly velmi podobné těm co chodili z Moskvy .
Přidejte neexistující demokracii , což dokázali volby do EU parlamentu , kdy vyhráli většinu v celé EU strany co slibovali zpomalení green dealu a nezvolení Uršuly . A co udělali po volbách , pravý opak , že jde kvůli tomu ekonomika zu grunt je jim jedno , stejně jako za komára .
ID 3 prodávaná v Česku stojí základní 799.900CZK
V Číně ID3 (vyrobená v Německu) a poslána do Číny stojí 119.888 Juanů ( 383.281.93CZK)
ROZDÍL 416.618,07CZK
Tady máte chybu.
Pokud by se stejná ID3 prodávala ze cenu jako v Číně, VW bych nestíhal vyrábět.
Pokud je jeho cenová politika taková krach si zaslouží.
To by , ale EU nesměla nařizovat ty desítky povinných asistentú co nikdo nechce a v Číně být nemusí . To je z velké části ten rozdíl v ceně pro nás a pro ně .
Nevím. Já tento rok dával celý nový výfuk i s katem a 25tis. Chci mít auto v pořádku. V ceně i dvě sondy
U mitsubishi ASX 1,8DiD - DPF 40 000 Kč , kat.30 000 , potrubí 10 000 , tlumič lze náhražka za 3000 , 3 čidla teploty dohromady za 23 000 lambdy jsem nezkoumal ale ty budou také mastné .
Výfuk komplet cca 110 000 Kč . Šlo z baráku , kvůli DPF to víc stálo v servisu než jezdilo a za 3 měsíce opravy za 60 000 .
chtěl bych vidět zubařku, co vám udělá plombu, dalšímu pacientovi jako nic odoperuje čelist a ještě to dostane od pojišťovny proplacené 😄 😄
Ta to fakturovala pojišťovně jak na běžícím pásu . Mamka u ní byla 2x ročně na prevenci a ona jí za rok napsala několik oprav a operaci dolní čelisti . Zjistila to až od policajtů co zubařku vyšetřovali , jelikož to tak vypisovala všem pacientům a někdo si toho všiml . Mívala ordinaci ve Strakonicích .
Tak minulý týden jsem se dozvěděla od paní zubařky, že bílé plomby na přední zuby hrazené nejsou, tak vysvětlí mi někdo jak to vlastně je? Neplatím jen preventivní prohlídku, veškeré plomby hradím plnou částkou 2500 a výše.Je to začarovaný neprůhledný kruh.
Hrazené jsou , ale ona ji účtuje 2x jednou vám a jednou pojišťovně . Já kromě korunek a můstku jsem u zubaře nic neplatil . Sestra platila i za injekci při trhání zubu. Chcete-li to vědět přesně zeptejte se na pojišťovně oni vám vyjedou co jim zubařka účtovala . Možná se budete divit jak moje matka ,té na pojišťovnu naúčtovala i operaci celé čelisti ,která se nedělala.
Fotí , ale technici autobazarů ví co , nafotit vin a tachometr není problém na ostatní použijí klidně fotky z dobrého vozu stejného typu . A když technik chce poradí si s tím. Stalo se mi , že jsem koupil auto z bazaru s 2dny starou STK a nesvítila couvačka bylo vadné čidlo a v protokolu ani čárka . Stejně ty fotky v systému nikdo systematicky nekontroluje ,leda že by vám ulítlo kolo za jízdy a pojišťovna by se v tom začala šťourat .
S tou STK a časem máte pravdu , ale jen u normálních lidí . Autobazary jako ESA a AAA posílají na STK jen techničáky , byl jsem toho před pár lety svědkem (v ČB) , čekal jsem na evidenčku dvě hodiny , jelikož technik dostal štos techničáku od AAA . Fotky a pod. jim pošlou na kartě a emise i STK jsou hotové .
Tak sis tu zamachroval. A jak se ti jezdí, když ti to ostatní dotují? 🙂
Přesně to mě na e autech taky prudí , ti co mají milion a více na novou elektro hračku si ji nechají doplácet od nás co si o novém autě necháváme maximálně zdát a snažíme se udržet stará auta v provozu , aby jsmemohli makat a zaplatit daně , které dostanou tito vyžírkové.
Pletete si hajného a myslivce , my myslivci za to plat nemáme pečujeme o zvěř a většinu si platíme z vlastních kapes a to většina z nás zdaleka nedosahuje průměrné mzdy a 2/3 jsou důchodci . Přes den ve fabrice a když zbyde čas a síla tak se jdeme kouknout do revíru co dělá zvěř .
Jinak s Vámi souhlasím tahle vláda nás všechny úspěšně likviduje.
Kdyby to chtěli zlepšit museli by udělat kampaň pro myslivce ,aby nám přišli mladí , kteří nyní věří lživým kampaním co pořádají různí ochránci zvířat . Děda v 80 letech toho v revíru moc nenachodí .
Bohužel filtry DPF dělají problémy obecně a je to past pro lidi, protože by mohlo být vše daleko levnější a nemusí pak vykřikovat , že někdo podvádí. Nenažraní výrobci chtějí za originál DPF filtr např. pro Octavii 3 v servisu 45.000.-Kč a to prosím bez DPH a práce👌.
Svatá pravda , teď mám vyčištěný DPF s katem za 15000Kč s prací čidlo mi mechanik neměnil , že je jen origo za cca 10000Kč (plastová krabička 4x4x1cm) měsíc po zákroku začalo vypalovat co 50 km a teď mě čeká asi to čidlo . Jsou to rakety navíc se to asi od rv.2019 cpe i do benzínu takže kdo potřebuje jezdit jen na krátké trasy je v zadní části těla jelikož jej toto bude čekat cca co 2roky .
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Asi před 15 lety se mi dostal do ruky článek , kde si někdo dal práci a z veřejných informací spočítal kolik nás stojí jeden róm měsíčně . Dělalo to tehdy 160 000 Kč od narození a většinu z toho spolykali neziskovky co na této problematice bezostyšně parazitují . Je to prostě skvělej kšeft ve kterým je namočena polovina politiků ze všech polit. stran , proto s tím nikdo nic nedělá .