A já jsem jediný Čech, a bůhví zda ne jediný člověk na světě, který zná nejvyšší vědění lidstva už navždy, vědeckou teorii spontánního řádu, ze kterého všechno pochází a čím je navždy uspořádáváno, za kterou dostal F.A.Hayek Nobelovu cenu po 5-letém zkoumání této mohutnosti příslušným výborem. Viz jeho autobiografie, ne popletení ancyklopedisté nebo kdokoliv jiný.
A spontánním řádem je i život sám a tedy i lidské tělo. Je to tedy také jediná cesta k pochopení nemocí a covidu-19. On je totiž replikací, tedy vtělením, spontánního řádu zvířecího viru na spontánní řád člověka. Vím tedy také jak s ním zatočit. Tak triviálně jednoduše, že tomu lidé nechtějí věřit a umírají. Zcela zbytečně.
Stačí aktivovat imunitní systém spontánního řádu lidského těla, tedy jeho sebezáchovné, seberegulační a sebepořádací vlastnosti a účinky vnější teplotou okamžitě po zachycení pocitu nachlazení, ten je s covidem stejný a on s ním, ještě málo namnoženým, zatočí... Dzp.
Xenius utriusque Doctor Schwarz táta váš.
Mala rada pro potencionalni zajemce.
V CR jsou temer nejdrazsi Tesly v EU. Vzhledem k prumernemu vydelku jsou u nas skutecne nejdrazsi Tesly v EU.
I bez dotace je napr. cena M3 SR+ v nemecku 43tis Eur vs cesko 52tis Eur.
V nemecke cene na Tesla strankach maji odectenou primo jiz cast dotace (3tis eur), proto na strankach uvedeno 39.990Eur.
Doporucuji nakup pulrocni Tesly v Nemecku.
Sousede z nemecka na to maji rozjety bussines 🙂
V nemecku maji dotaci az 9tis Eur a majitel musi auto vlastnit jen 6 mesicu a auto musi mit najeto vice jak 6000km. Cena Tesly Model 3 SR+ pak vyjde nemce na 34tis Eur (884tis kc) vcetne poplatku.
Pote je nemci prodavaji do zahranici za vyssi cenu (jako bez dotace) vetsinou do severskych zemi.
Maji tedy kazdy pul rok nove auto a jeste jim zustanou penize v hodnote dotace (cca 9tis eur).
Mrknete na mobile.de a zjistite kolik Tesel r.v. 2021 se prodava s datem odkupu po uplynuti pulrocni lhuty.
Je tedy mozne koupit v nemecku pulrocni Teslu Model 3 SR+ za 39.9 - 43tis eur = 1.040.000 - 1.118.000kc vs nova 1.350.00kc v CR.
Jen pro hnidopichy: Nejsem zastance dotaci ale podpory v ramci regulace DPH.
Nejsem asociál abych si nechal doplácet na hračku.
Ahoj, Teslu mám už třetím rokem, za sebe musím říct, že jsem vystřídal různá auta, levná drahá, malá velká,...Tesla a konkrétně model S je to nejlepší auto ve kterém jsem kdy jel a po těch zkušenostech už ani jiné nechci. Je to 2015 výroba. Auto je tichý, klidný a přitom i obrovský dravec, neskutečné zrychlení a to mám slabší verzi s jen 400koňmi. Na dálnici mi řídí autopilot, takže já nemusím. V autě je pohoda, naprosto přesný řízení, prakticky s ničím nemusím do servisu, nic do auta neleju (kromě kapaliny do ostřikovače), neměnil jsem ani brzdové destičky (díky převážně brždění rekuperací), žádné svíčky, oleje, filtry,..a já nevím co všechno jsme vždycky na autech museli měnit, byla toho hromada. Já vím, že tu někteří bojujete proti Tesle, taky jsem četl všechny ty články, ale zajděte do Tesly a domluvte si testovací jízdu, možná to změní Váš pohled. Je to jediným auto, který je jak rodinný, tak závodní v jednom, spousta místa,... trojka je jen o něco menší verzí S. Navíc jedno z nejbezpečnějších. Opravdu si domluvte jízdu, zkuste si to sami, nedejte na žádné články, osobní zkušenost je nejlepší.
Jste uviděl Teslu a měl jste z toho orgasmus?
To není tak docela pravda ....Jsou dokonce profese ,které cíleně vyhledávají invalidní důchodce a počítají s dotací státu na zaměstnávání právě těchto osob .
Kamarád léta pracuje u hlídací agentury v moravské metropoli - Brně . A tlak zaměstnavatele je jasný " Jsi jediný ,kdo tu nemá ZTP a nejsi tu vytán , jo kdyby sis sehnal důchod tak je to jiná ...." Takže asi tak - šmelina a obchod s lidmi dál vesele kvete .
Zaměstnavatel má úlevu na daních u osob s průkazem ZTP
52
Sledujících
2
Sleduje
52
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kouzlo nostalgie možná ano ale jinak je to křáp křáp křáp.
Už na tehdejší dobu to bylo technicky zastaralý pokud to někdo objektivně porovná s jinými značkami té doby.
Ano kastle byla líbivá to bez pochyb ale to je tak všechno.
Auto v podstatě netopilo nebo po hrůzostrasně dlouhé době, startování bylo jako loterie a rozdíl vnitřku oproti normální škodovce by poznal jen odborník.
Žigulík byl oproti tomu luxus.Byl to držák co startoval a topil okamžitě a byl naprosto spolehlivý. Ano měl jsem jich několik a byly super.
O škodovce se říkalo že to byl model DoDo ....Dodělej si Doma .
A v dnešní době se najdou blázní co jsou schopný za takovou kraksnu dám i 1/2 milionu... to je fakt dobrý šílenství.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Každá Škodovka která netopila měla zarezlý holendr v bloku motoru. Bylo to tím že místo fridexu tam měli vodu která způsobovala korozi.