Pánové já Vámnechci hanět vaši Mazdu. Ale proboha podívejte se do daného článku na obrázek 13/23.
Každý snad vidí, že středová konzole zasahuje až skoro "ZA" volant ... opravdu tio tak je.
Já jsem přímo v TOMTO seděl, apravou nohu si prostě nemůžete volně naklonit doprava a opřít, ale máte ji prostě napruženou - rovně s tělem 0°.
Pokud to nevidíte, pak prostě nemohu sloužit.
Vysvětlete mi K ČEMU (v době kdy jsou tam jen dráty..) je potřeba mít tak širokou konzoli? Abych vedle pseudošlautrpáky měl odkládací kastlík na svačinu?
Ta konzole kdyby byla poloviční, tak to bude super!
prostě koupíte si auto za 2 mega, a budete sedět jako v POLU ...
Jinak já mám Hondu CRV, taky ještě s naftou 2,2CRDI, a i když je 10 let stará, tak se jí prostě nezbavím, protože to je ještě auto s normálním motorem se spotřebou 7,2 l/100, což je daleko méně než všechny pseudovyhoněné psedomotory 1,2-1,5 ve všech mild a nemild hybridech... A tam je místa sakramentsky DOST, i když tam je manuální spojení s převodovkou ...
prostě pravou nohu si mohu pohodlně naklonit a opřít minimálně ve 30° úhlu ..
On se do toho středu musí vejít kardan a převodovka... Přeci jenom je to jiné DNA než Škodovka. A ne necítím se v tom stísněně, líbí se mi být obklopený interierem a možnost se někde zapřít.
Ukrajina je taky bezedná díra a sype se tam pořád.
Tak jsem se podíval na historii vašich příspěvků a to je jen pláč, bída nadávání a schazování viny na jiné. Užíváte si svůj pesimistický a smutný život, že sedíte jen za PC a tvoříte až 10 tisíc příspěvků na novinkách co jen nadávají a kritizují? 🙂 Pokud teda nesedíte v Petrohradě
To by sice nemel, to je pravda. Ale ja si rikam, ze je to jeho vec. Je chyba naseho statu a policie, ze takove prestupky netresta. V Nemecku se stejny ridic chova jinak. Vetsinou na dovolene jezdim pres Nemecko. Uz nekolikrat se mi stalo, ze cesti ridici v Nemecku, kde je 120 jedou 120 a dokonce i mene, po te co me predtim na neomezene rychlosti predjeli jak draci, pak jsem je dojela na parkovisti a pak zacne 120 a vic nejedoi. No a pak se prejede ceska hranice, kde mame 130, coz ja jedu 133 tachometrovych a oni sup cara a jsou pryc. Podivejme se jak to resi i Chorvati. Proste u nas neni kontrola ani trest, tak se nikdo niceho neboji
To není jen o trestu, ač je to jeden z faktorů. Tady jde o to, že v Německu vás nikdo neomezuje tam, kde to nemá smysl. Omezení přichází na křížení, u měst, na částech kde je jiný profil silnice či jiná nebezpečí a povětšinou je pochopitelné proč se to tak děje. Plus v ČR tušíte kde přizpůsobit rychlost a v DE se spoleháte na jejich značení, které dává větší smysl než to naše...
To asi nejezdíte do hor. Přečtěte si níže moje pokračování a cestu do Nassfeldu. Vůbec nevíte, o čem píši a o čem to je.
Nic o tahání ručky za jízdy tam nečtu a číst všechny příspěvky ve všech vláknech, abych pochopil myšlenku také nechci. Reaguji na to co jste psal. Obecně, co jsem z toho co jste psal četl, jste prostě jen zvyklý na staré způsoby a nechcete přijmout, že se věci mění. Jelikož diesel byl vždy těžký ingot s tahem co kultivovaností neexceloval obzvlášť v R4 uspořádání.
Měl jsem hodně dieslů, ale žádný jsem neměl rád, toleroval jsem jen 6 válce. Všechno ostatní byly "traktory", člověk zastavil na semaforu a celé auto se klepalo a vibrovalo. Vibrace do pedálů, vibrace řadičky...a pak ten smrad! Opravdu nechápu tu obsesi čtyřválcovou naftou.
Teď jsem nafasoval benzínovou 1,5 a za mě OK. Auto se neklepe, ani nepoznám, že mám nastartováno, nesmrdí naftové exhalace v garáži a spotřeba, ač ji řešit nemusím, tak je kolem 6l. Až si budu příští rok konfigurovat nové auto, bude to zase benzín.
Souhlas. Mám jí a spotřeba paráda. Ty výhody nafty už neregistruji.
Jo a ještě jsem zapomněl - já potřebuji klasickou ruční brzdu. Když jsem na sněhu nebo ledě a potřebuji otočit auto, nebo jsem v průšvihu, tak otočím volantem, trhnu za ruční brzdu, prošlápnu plyn a otočím auto tam, kam potřebuji. Tady s tou elekktronickou brzdou bych byl tak akorát na horách v řiti.
Sníh a led někde na placu chápu, ale to je minimální využití. Za jízdy někde tahat ručku u auta s ESP mi přijde zvrhlost a protichůdná aktivita.
V ČR je stejná, né-li větší produktivita jak v DE (vidim v práci, kde dělám s lidma z celý Evropy). Problém ale je, že je tu hodně firem s vlastníkem v zahraničí a ti si vybírají svoje peníze ven. Takže to pak v celkovém součtu vypadá, že máme nižší produktivitu...
Takže máme nižší produktivitu... To že tu nedržíme knowhow, lokální podniky ani peníze vytváří nižší produktivitu a ne to, že pracujeme více/méně.
Ještě dodám za směšných 19000 hrubého se vám ten Ukrajinec maximálně převalí na posteli z jednoho boku na druhý. Neuvěřitelné kam jsme dospěli po 35 letech od revoluce. Lidi jsou nespokojení, každý nadává. Všude drahota. Nenažrané řetězce. V Německu, kde berou 3x víc mají potraviny levnější. Pětikoalici už nikdy více...
Píšete jak Vás štve, jak jsou lidi nespokojení, nadávají a nakonec sám píšete jak jste nespokojený a nadáváte na vládu, jako kdyby byla zdrojem vašich problémů :D
K "poklesu" naší inflace:
Aktuální míra inflace 8,5 % je hodnotou meziroční (!!!), takže hurá!, máme inflaci "jen" o 8,5 % vyšší (!!!!), než byla loni touto dobou, a ta byla na (meziroční) hodnotě 18 %. Takže ke stavu před 2 roky je stále hodnota inflace o cca 19,5 % vyšší.
Ale to je radosti, že, Fialo, že, Stanjuro...
To jsou ale trochu zavádějící počty. Protože proti roku 2000 pak máme několik stovek % inflaci? Málokdy je na trhu deflace aby se vývoj zvrátil.
Jo je to úplně skvělý.. kombík v tichosti zazdili, paleta motorů jen tříválce v rozsahu 110 až 130k, to vše za cenu za kterou byl před pár lety 4valec 150k diesel nebo 1.6turbo 200k benzín.. děsně sympatický.. a v recenzi napíšete že tříválcový původ nezapře ale dá se to vydržet..
Kombi je, motory jsou prostě nová generace a tyhle motory si stejně většina lidí koupí stejně jako u Škody 1.5 tsi a 1.0 tsi narozdíl od 2.0.
Ano měna byla tvrdé opatření proti většině lidem. Nyní však po roce 1989 se to řeší úplně stejně, ale inteligentněji a v delším údobí. Inflace je legální okrádání obyčejných lidí střední třídy, kteří nechtějí žít na dluh a především důchodců, kteří si za celý život našetřili na stáří. Od roku 1989 již měna klesla cca 15 x. Akorát v roce 1953 se peníze využily na rozvoj Československa, tak nyní se peníze odsávají do spřátelených zemí, které nás řídí.
Inflace fungovala i za komanče, Nebo snad 40 let vkuse stálo vše naprosto stejně a lidé měli stejné platy? Ne. Inflace je normální forma řízení ekonomie a pokud je člověk tak naivní a své úspory dává do polštáře, tak je to spíš o finanční negramotnosti než špatném systému. On totiž polistopadový systém je nastaven tak, aby lidi nad svým životem přemýšleli a s tím přišly i ty svobody. Když někdo nechce myslet....
Co to má proboha společného s tempomatem? Doprava je dynamická, já musím měnit rychlost dle toho a můj adaptivní tempomat s hlídáním značek je zase moc slušný a proaktivní. Běž si hojit svoje ego jinam a gratuluji k tvému vozu s tempomatem, určitě jsi v okolí váženým a respektovaným občanem pro tuto fičuru v autě....
V SRN , kde je pouze doporučená maximálka 130km a de facto se tam mohou odehrávat orgie, se jezdí většinou mezi 110-130 (posl.zkušenost 800 km min. týden). Čili ta 150-ka u nás je pouze důkaz toho, čím se tato vláda zabývá. Prokrastinátoři, co si odškrtávají ze seznamu blbosti a důležité věci odsouvají na neurčito.
Zvláštní co jezdím A6, A5 ,9 ,7 tak neomezených úseků je hromada a 130 tam jezdí jen lidé jako kurze Fahrt. Takže za mě je to hlavně ideální z hlediska toho, že pokud chce clověk cestovat, tak nasadí tempo co je mu pohodlné a nemusí řešit jen tachometr a možnost chycení. To tolik uleví hlavě, že je člověk relaxovanější a soustředěnější na samotnou jízdu.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Nějak jste si nevšiml zaslepeností pana premiéra a toho že Agrofert ovládá jen 8% mlékáren a co těch ostatních 92 % ti jsou vosk,ano měl by se už konečně nechat zavřít do blázince na léčení ,jinak se zblázní tento ulhaný pan profesor.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A těch 8 % jste prosím vzal kde? Pokud budeme ignorovat to rčení Babiše, protože pak by to bylo jen slovo proti slovu. Děkuji
1 odpověď