Opět velice zajímavá diskuze 🙂 přidám jen svůj příspěvek - řidič při jízdě s VRZ nesmí pouze tyto čtyři věci (mimo věcí, jako kouření, jezení atd, na což stejně nemá při jízdě pod VRZ za normálních okolností prostor) - nesmí být pod vlivem čehokoliv, nesmí překročit konstrukční rychlost vozidla, nesmí vjet na červenou na železniční přejezd a nesmí nikoho ohrozit. Zvlášt to poslední se vztahuje na desítky různých situací, protože každý si pod "nesmí nikoho ohrozit" představí něco jiného. Mám pod VRZ naježděny tisíce kilometrů, zažil jsem různé situace i nehody, a téměř vždycky to šlo za řidičem jedoucím pod VRZ, který si myslel, že je pán světa. To není nějaký výblitek do diskuze, to je prostě realita. Každý je povinen dbát patřičně opatrnosti, a tím spíš řidiči, kteří si vynucují přednost použitím VRZ. Neexistuje nic, jako absolutní přednost. Nikdo nemůže dát přednost vozidlu s VRZ, když o něm neví a s tím musí řidiči s VRZ počítat. Řidiči by měli jezdit tak, aby počítali s chybami ostatních účastníků provozu, ale jaká je realita víme všichni. Někdo je rád, že drží volant a jede dopředu, co je zpětné zrcátko vůbec netuší a i s takovými musíme počítat. Nehledě na to, že když foukne vítr, zvuk sirény odnese sebou, a to je holá realita. Většinou to končí uraženým zrcátkem, tady a v některých dalších případech si to bohužel vyžádá tu nejvyšší cenu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Bloková pokuta už 8 let neexistuje. Ale co chtít od novinek.