"Předjíždění je manévr, při němž rychlejší dopravní prostředek či jedoucí osoba objede pomaleji jedoucí dopravní prostředek nebo jedoucí osobu a zařadí se před něj."
Z toho plyne, že jestli jedu vpravo, dojedu a následně předjedu auto vlevo a nadále pokračuji vpravo, NEJEDNÁ se o předjiždění. Věřím, že by se to dalo obhájit.
A tahle definice vychazi ze zakona? Ne - zkopiroval jste ji z wikipedie. Podminkou predjizdeni vubec neni, ze se musite zaradit pred predjizdene vozidlo.
Si asi autor vymyslel, že žák dostal pokutu! Je to neřidič, nelze ho řešit na místě. Žák i instruktor musí být oznámen do správního řízení. Pokud to policie vyřešila na místě, tak nedodržela platnou legislativu.
Další věc je ta, že mnoho instruktorů nezná pravidla silničního provozu a učitelák získají bez řádného zaškolení a potřebných hodin náslechu 🤷
Prosim? Zkuste si přečíst hned základní pojmy v silničním zákoně, tam vám píší, kdo je to řidič. Vy si pletete řidiče a držitele oprávnění.
Tomu brání jeden nesmysl, který se tam podařilo prosadit. Tedy že jakýkoliv automobil nemusí mít platnou dálniční známku a ani nijak v systému registrován, když v něm je přítomna osoba se ZTP nebo ZTP/P.
Jakykoliv urcite ne. Krome toho, ze ZTP osoba musi byt pritomna, zaroven musi byt provozovatelem vozidla ona sama nebo osoba ji blizka. Takze jakekoliv auto urcite takto osvobozene byt nemuze.
Je to jednoduché. Vymysleli jste tachografy a s tím stali dohled nad řídící kamionové přepravy. Pokud řídící dojde výkon a to například z důvodu ,že zákazník neužil včas vyrobit či na cestě řidiče potkala nehoda tak logicky na pauzu v době trvání 9,,11h nebo přestávku 45min mezi jízdou udělá kde to prostě jde. Dovedete si vůbec představit v jaké pozici ten řidič je? Nastavit mantineli pro dodržování přestávek a nezajímat jde a jak je vůbec má vykonávat?? Proberte se ,vite jakou vůbec dostane pokutu a o kolik přijde bodů když to nedodrží nebo překročí stanovenou dobu??? Limity pro dodržování jízdy za den,týden ,zrovna tak pauzy a výkonu souhlasím,ale musí to ti řídící také mít jak provést a ne,že někdo něco nařídí a ve skutečnosti si z toho udela výdělečnou činnost. Tak o co tady jde,opravdu o prevenci a pomoc řidičům nebo jen na řídících vytriskat peníze. EU je v tomto dementní
O body se nepřichází, pane mudrci.
Jsem zvědav,jak to dopadne, oprava asi nad rozpočet obce, kluci asi moc důvěry k řidiči mít nebudou, když se "vyseká" při normální jízdě k zásahu, lidi nejsou všude, pokud je to Tatra jak píšete,tak v té době stála tolik,kolik jsem psal. P.S.odkaz pisateli pod vámi.
Jasně ti psal, že jeli OD zásahu, ne k sásahu. Jsi tatar, nebo co? A nikoho nezajímá cena auta v době, kdy bylo nové, ale zůstatková hodnota v době nehody. Z té se počítá i výše škody. Inu, odborník se opravdu pozná :-)
Copak policista v civilu se může prokazovat průkazem, když není vhodně oblečen???? Není to zneužití pravomoci úřední osoby? 🤔
Neříkám, že udělal špatně, ale zastavit mě nějaký civil a tvrdit mi že je policajt, tak mu řeknu že jsem Bůh a jedu dál......
§ 12
Prokazování příslušnosti
(1) Při provádění úkonu je policista povinen prokázat svou příslušnost k policii služebním stejnokrojem, služebním průkazem nebo odznakem policie, na kterých musí být zřetelně viditelné identifikační číslo. Zaměstnanec policie je při provádění úkonu povinen prokázat svou příslušnost k policii průkazem zaměstnance policie se zřetelně viditelným identifikačním číslem.
Byl jsem přímo v sobotu cca 3-4 dny po nehodě soukromě přímo u vraku lokomotivy a avozu, prošel přejezd , nafotoil vše včetně techniky na úpravu kolejí ,včetně vrtné soupravy-fakt síla , začlo lít , ale obchůzku jsem dokončil--po jedné traťové tam a po druhé zpět___!!!
Dělám v dopravě 37 let!!!!!!!!!!!!!!!!
Takže o tom kruci něco vím!!!
Nějaký váš koníček, chodit soukromě na místa tragédií a fotit si to tam? No, každý se ukájíme nad něčím jiným...
To je problém malých kruhových objezdů. Když budu najíždět na kruhák a vyjíždět z něj hned prvním výjezdem, tak než na ten kruhák vjedu celým autem, tak už předek auta "odbočuje" a vyjíždí z kruháku. Takže když dodržím pravidlo a začnu dávat znamení o změně směru ( blikat ) až když na ten kruhák vjedu, tak zase budu vyjíždět z kruháku bez blikání. ......... Jediné řešení mně napadá, že nejdříve celý kruhák jednou pobjedu a až pak budu tím prvním výjezdem vyjíždět. .............. Chtělo by to malou změnu předpisu. Když bude řidič vyjíždět hned prvním výjezdem, tak použíz blinkr hned při nájezdu na kruhák.
Samozřejmě lze, nejen v této situaci, využít ustanovení §30 odst. 1 silničního zákona, který říká, že "Znamení o změně směru jízdy musí řidič dávat (...), nebo jestliže to vyžaduje bezpečnost provozu na pozemních komunikacích." Autor článku evidentně nemá ani páru o tomhle paragrafu, protože díky tomuto ustanovení lze "blikání blinkrem" naroubovat na hromadu situací, kdy by se dávat nemusel nebo neměl.
Jednoznačně zaviněno řidičem traktoru. Těsně před odbočením vlevo z průběžného pruhu se měl podívat do zrcátka. Viděl by, že jedno z aut na konci řady, která se za ním utvořila, už začalo předjíždět (a přes řadu aut nemohlo vidět jeho blinkr). Binkr vlevo prostě nestačí (i kdyby ten blinkr dal s dostatečným předstihem), měl zkontrolovat i zrcátka! Jednoznačná vina řidiče traktoru.
Stačí ti to na pochopení problematiky, ty chytráčku? Napsal jsi jeden velký blábol ;-)
9
Sledujících
0
Sleduje
9
Sledujících
0
Sleduje
Zajímalo by mne, jestli v zadním kvadrantu vedle té zdi evakuovali osoby do 1 km , kvůli možné odražené kulce.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kulky máte vy. U střeliva jsou to střely ;-)