Klid. V Německu jsem každou chvíli a nic závratného se tam neděje.
Nesmíte věřit všem českým pisálkům na netu.
Ale jdi ty brebto. Tak ty si byl v Německu a vše je v pořádku, jo? Německá ministryně vnitra by s tebou asi nesouhlasila .... Odkaz 1
Je to přesně naopak. Rusko tajně tyto progresivistické neziskovky podporovalo celá léta a dál podporuje. Oni totiž rozbijejí soudržnost západní společnosti a snižují její životní úroveň. Bez green dealu by Rusko proti Západu nemělo šanci. Je jasné, že nelegální migraci využívá podobně. Merkelovou měl Putin omotanou kolem prstu. Zrušila jaderky a vytvořila závislost na ruském plynu díky závěrným plynovým zdrojům u obnovitelných zdrojů. Pustila do Evropy miliony nelegálních migrantů, kteří nyní fungují krásně jako pátá kolona. Před 20 lety by to Putin měl daleko těžší ... prosperující průmyslové Německo s nezávislou energetickou základnou v jaderných zdrojích a hlavně bez milionů migrantů, kteří tam chtějí zavádět chalífát. Takové stabilní Německo a obecně Evropa, by byla daleko horší oříšek. Progresivisté paradoxně jsou nejlepším spojencem Ruska
Z článku:
"Soud mladou ženu poslal do vězení za „nenávistné, násilnické komentáře“, pachatelé hrůzného činu jsou až na jednoho na svobodě"
To je naprostá zvrácenost!
Pouhé vyjádření odporu a nenávisti k naprosto bestiálním trestným činům a jednání usvědčených zločinců je trestné a je dokonce trestáno víc, než ty samotné bestiální zločiny?!
Máme snad povinně pokrytecky mlčet či nesmyslně vyjadřovat nějaké "pochopení" pro takové zločince a jejich zločiny?! Máme je snad ještě chránit?!
Považuji za zcela přirozené a důvodné, pokud někdo vyjádří svůj odpor či nenávist k takové bestialitě a jejím pachatelům. A pokud je něco takového trestáno vězením, pak je podle mě společnost těžce morálně nemocná!
Ano, to přesně máte podle progresivistů - nové levičácké vlny - dělat. Mlčet a nekecat jim do importu voličů.
A KDO ji z té vaší udělá? Výrobce? Proč by to dělal. Úřad v ČR? To bych chtěl vidět. Takže jedině koupit novou s velkou celkovou,.... no.
Přesně tak si to myslím. Že to bude platit maximálně pro nové obytky, které budou na tuto váhu už homologovány (i to je dobré). Mám tři roky starý obytnak, takže pro mě se nic nezmění. Budu muset stejně dodržovat 3,5t. Mám 6m dlouhý obytnak a doložnost 750 kg, takže v mém případě dodržet limit 3,5t není takový problém, jako pro ty velké, kde je doložnost 300 a méně kg je to problem.
Tak já v tom užitečnost naopak spatřuji a to nemalou. Velká obytka se snadno přeloží - posádka, zásoby, voda, atd. a jedete přeložený. Pak se vyhýbáte v Rakousku i jinde místům, kde se váží. Ale jelikož většina majitelů obytek má řidičák jen B, tak výrobci prostě jedou na hranu a když to naložíte, jste přes 3,5t. Pokud bude hmotnost 4,25 t, tak výrobci již budou moci vyrábět auta s určitou rezervou a majitelé budou mít klid a nebudou se bát, že jsou přeloženi a někde je zváží.
Dobrý den, jako majitel obytnaku o problémech s váhou vím. Ale nevím jek toto mám chápat. Já mám třeba řidičák C, ale obytnak má v techničáku max. celkovou hmotnost 3,5t. Takže i když i Béčkař bude moc řídit auto do 4,25, ale auto má technickou limitní váhu 3,5 (v techničáku) to jako pak platit nebude a automaticky tyto obytky budou mít limit 4,25 ?? To asi ne. Stejně porušíte předpisy když bude auto přetížené nad maximální váhu uvedenou v techničáku. Sice ho řídit budete moci podle řidičáku (to jako majitel řidičáku sk. C můžu už nyní), ale i tak porušíte maximální váhu auta. Nevím, jak je to myšleno....
To budou, i kdyby zůstal v platnosti rok 2035, tak nejmíň dalších 15-20 tady budou spalovací auta prodaná před tímto termínem. Proto nechápu, čeho se všichni tak bojí a proč je kolem toho taková hysterie. V dnešní době je 10 let strašně dlouhá doba na vývoj technologií, za posledních pět let už jsou to nejméně dvě generace elektromobilů a ten pokrok je až zarážející. Z dojezdu 150km na jedno nabití jsme dneska pohodlně na 400-500 km za stejnou nebo nižší cenu.
Pokud tomu bude stačit infrastruktura a elektro půjde i do nižších tříd aut a cena se dostane na úroveň spalovacích aut, není důvod se tomu bránit. Ve městech to bude mít obrovský smysl.
S tím souhlasím. Pokud rozvoj elektromobility nebude financován tak, že se uvalí další cca. 25% daň na klasická paliva a jiné další znevýhodňování klasických aut. Pokud to bude dávat energeticky a ekonomicky smysl, pak ano. Takto má zvítězit nová technologie a ne tím, že tu jednu zatížím nesmyslnými daněmi a restrikcemi a pak z toho financuju tu druhou a tvářím se že je to trh.
Problém je, že co chce evropský zákazník (spalovací motory) VW ani jiné evropské automobilky neuživí a svět na ně s elektromobilitou nepočká. Už to mají spočítané i kdyby všechny prostředky převedli do elektromobility hned zítra, protože mají nejmíň 5 let a dvě generace zpoždění.
Ale to je opakovaná lež progresivistů. V Indii ani Číně ani v USA automobilky ani zdaleka nemusí plnit tak přísná emisní pravidla jako v EU. Je vidět že automotive trhu vůbec nerozumíte. A jen tady opakujete ty naučené falešná dogmata. Podívejte se jak otočila automobilka jako je Toyota. Ta přešla kompletně na hybridy a čistá elektroauta je jen okrajová část pro Evropu. To že EU vytvořila svou politikou poptávku po čistých elektromobilech, kterou využila Čína, která ve velkém vlastní zejména v Africe zdroje pro výrobu baterií, má levnější energie pro výrobu a může výrábět a "fujky" věci a tím má obrovskou konkurenční výhodu. Ale to je pouze tím vaším pokřivením trhu.
Konečně jsou od válu progresivisté a zelení. To úplně stačí. Socialisti a Lidovci mají furt v europarlamentu silné zastoupení, ale to to nebyli ti hlavní tahouni legalizace nelegální migrace a green dealu. Jen tek "trochu kolaborovali" s tehdejším mainstreamem protože v té době to bylo i pro jejich voliče sexy. Ti už ale se dávno z tohoto vlhkého snu progresivistů a zelených probudili. Takže teď už není důvod se s nimi jakkoli spojovat pro vytvoření většiny. Já myslím, že u nás se to také ukáže, že z pohledu názorů, má daleko větší šanci koalice KDU-ODS-Turek, než tam mít progresivistickou TOP O9, která má úplně jiné zaměření a měla by být spíše se STAN. Ti ale asi teď otočí, protože Rakušan zjistil že mainstream se mění a liberální progresivisté už jsou za zenitem a zanechali po svém vládnutí Evropu plnou nelegálních migrantů, kulturně rozpolcenou a ekonomicky upadající. Konečná zpět vyzobala Pirátům mladé komunisty ale je myslím pro Piráty jen dobře. Já myslím, že to dopadlo celkem dobře. Rozhodně lépe než v roce 2019.
19
Sledujících
0
Sleduje
19
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pokud hledám problém v OZE a elektromobilitě, tak je dobré zohlednit, že v Číně se vyrábí v OZE násobně více elektrické energie než v Evropě, a stejne tak se v Číně prodá mnohem více elektromobilů.
Problém je v tom, že v evropě si na ekologii a elektromobilitu jen hrajeme, zatímco Asie ji efektivně realizuje v praxi. Evropské EV jsou neprodejné, protože zaostávají za čínskou produkcí a Teslou. A v OZE zaostáváme, protože jsme jen stavěli zdroje výroby elektrické energie, ale neinvestovali do úložišť. Plus pozavírali JE, zatímco Čína staví JE ve velkém.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hlavně všechno na OZE a baterie elektroaut nakupujeme v Číně. Je to přesně opačně jako to bylo před půl stoletím, kdy rozvojové ekonomiky nakupovali technologicky vyspělé zboží pouze na západě. Zničili (a přesunuli) jsme si průmysl a teď čumíme jak puci, co se to stalo. Nejsme v historii jediní. Takto zkrachovalo mnoho civilizací. Evropa se do 30 let stane ekonomicky nevýznamným hráčem. Takový eko-multikulti-skanzen.
1 odpověď