Měli zrušit presp. neuvádět už euro 5, možná i 4.
Neustále se uvádí nějaké zjednodušené tvrzení, že je jeden limit třeba 94 gco..
V současné době to bylo podle hmotnosti vozidla. Takže neekologické těžké vergly na tom byly líp. A líp se to schovalo v ceně. (pokuta je podobná a nyní chápu bude ještě vyšší)
Toto vymyslel pouze ... Aby likvidoval malé auta ekologické auta. Rozhodně to není něco co by podporovalo ekologii.
Mě příjde, že jen vydali něco, aby něco vydali, ale vlastně nic nebyli schopni zjistit.
Koroze lana, takový všeobecný pojem. Lano přece v papežské čr prochází neustálými ročními kontrolami a defektoskopiemi. Jak je to tedy možné. Navíc tuším nebylo staré.
..Spíš to nebyli schopni vyšetřit. A to to ještě 4 roky to zveřejňují..
70 let lanovka fungovala a najednou ne.. divné.
Za totáče určitě roční kontroly a defektoskopie asi nebyly, asi se moc neinvestovalo a lanovka nespadla.
Lanovka spadla v Itálii. A tady nebyli schopni za rok tomu předejít. Tato inspekce to nebyla schopna uhlídat.
Víc papírování by situaci by evidentně situaci nevyřešilo.
Navíc 4 roky zveřejňovat zprávu - za tu dobu mohly spadnout nějaké jiné lanovky jinde v Evropě, které jsou stejného typu a stáři. Ale stejně vlastně nic nezjistili.. podle mě.
Ono je to trochu jinak navíc ještě. Neplatí jeden limit třeba 94.
Ale pro malé lehké auta je ten limit ještě mnohem nižší, tedy nesplnitelný.
EU tedy mnohem více buzeruje právě malé úsporné auta. A protěžuje velké a neekologické. Prostě kdyby do té Fabie namotovali závaží, tak by to bylo ok. Třeba by je pak zákazník demontoval. STK .. a svět by byl v pořádku.
Elektromobily by neměly být započítávány s 0. Ale s reálnou hodnotou. měly by platit poplatky za likvidaci baterie. Resp. by si je měla Čína zase odvézt po 10 letech do.. Afriky. A neplatí spotřební daň. A ještě jsou touto vládou dotovány.
Prostě zákazník bude muset zaplatit v ceně auta další daň. Cca 60 tisíc u malého auta. Protože to splnit nejde. A elektromobily zatím zákazník moc nechce ani u malého auta. Protože je to předražené. A jednoúčelové. Dokáže to jezdit jen kolem komína. Spalovací je flexibilnější.
Oni vždy budou držet evropské automobilky v šachu, že jim budou prodávat dráž baterie a elektroniku než do svých. Evropské automobilky to nepochopily, že mají dělat spíš spalováky s nějakým elektromotorem a baterkou pro malý dojezd do města. Připomeňme, že stejně to dopadlo se solárními panely. Které tady dotujeme Číně. Evropský dodavatel zkrachoval. Dotují se čínské.
Emise neklesnou. Elektřina se jen bude dělat v uhelné nebo plynové elektrárně. To přinese navíc taky další obrovské investice. Evropa bude na šroťácích plná čínských krámů a vyježděných baterek.
Nastavení EU je neskutečně buzerační. Likviduje malé auta. Protože jsou moc ekologické a lehké. Výrobce by do aut velikosti fabie měl přidávat závaží. Aby se mu limit výšil. Auto víc žralo. Ale nebyla pokuta. Třeba by to pak zákazník pokoutně vymontoval a svět by byl stále v pořádku. A EU by se nažrala.
Tak se hold budou platit zase nějaké pokuty a výpalné, nebo další daně.
Na malé auto třeba 70 tisíc na velké 80. Ano tento systém je hloupě nastaven.
Smutné je, že to dále prodražují ty nesmyslné sezory, které nevěřím, že mohou dobře fungovat. A u všech.
Ale třeba Brusel se třeba nažere a koza zůstane celá.
Já jen nepochopim ten nesmysl tlačit čínské elektromobily. A panely. Nebo elektro auta stavěné z čínských komponent. Ty žádné pokuty za co neplatí. Ani za recyklaci. Ani spotřební daň atd. Naopak je tato vláda ještě dotuje.
Vláda na to kašle, takže v bytových domech nic. Cena je stále na rok.
Navíc taková Veolia v Ostravě si účtovala 1200 za GJ a účtuje stále hodně za teplo z uhelné elektrárny. (dnes vytopené) Navíc zbytkové. Tedy cena podobná výrobě z plynu. A vláda to nezreguluje.. Když jdou zregulovat operátoři a spol..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ne že by mi to tak nějak vadilo. Je to spíš o odstupech a neagresivitě. Což sice dělá Čechům problém. Ale co už. Ale nepodepsali greendeal?🙂 by to měli spíš snížit:-) Ono je to spíš taková taškařice na pár km pro jejich voliče. Ale ve skutečnosti.. Pak je ta realita. Hlavně, že máme na pumpách desetiprocentní podíl biosložek B10. (antibabiš 🙂,) Itálie stále B5. Elektromobily tam stejně nikdo 150 jezdit nebude, protože by skoro nedojel ani do Brna a zpět.