Já jsem k tomu trochu skeptický. Když se podíváme, jaké vylhané argumenty se použily například pro vybudování megalomanské přehrady Šance, která zazdila prý nejhezčí údolí v Beskydech. A stejně v 97 přetekla. A naopak hrozil její přetečení a kolaps svahu do ní, pokud vím. Takže přesný opak. Některé povodňové ochrany jsou u nás dělány špatně a ještě diletansky. To že se řeky asi moc narovnaly je pravda. Chybí poldry. Práce na menších tocích, které pak po klidně 4 hodinách mají 50-100 letou vodu. Někde zástavba asi prostě být nemá. Přehrada něco pomoct může. Ale vzhledem k tomu jak se s nima v čr manipuluje bych od toho zas tak moc nečekal. 3 denní povodeń je vždy velmi rychle zaplní. V Rakousku jsou schopni udělat 2 metrovou stěnu nad břeh. Nic takového v Opavě nebo v ČR kromě Prahy moc nevidím.
To si nejsem jistý. Vzhledem k tomu jak s přehradama letargicky manipulují. Povoden je pak naplní velmi rychle. A přetečou v nejhorší čas.
Šance to nyní celkem zvládly, ale to je megalomanská přehrada. A pršelo v podstatě pořádně jen jednu noc. Ne 3 jako v Jeseníkách. Ne 450 mm ale jen 200 250.
Podle mě na spoustě menších toků by se měli dělat suché nádrže na povodně. A ukázalo se, že některé opatření jsou prostě udělány špatně no.
K tomu možná některé dopravní stavby tomu nepřispívají. Třeba na soutoku Odry a Opavy. Odbočka D1.
Systém STK, ČR & EU je velmi nefunkční a nesmyslně buzerační. Víc a víc. Schválně. Ostatně jako bodový systém. Značení na silnicích a hodně věcí v ČR.. Nedávno se zaměřili na disky. Koupené s novým autem. Mnoho kontrol ok. Najednou ne.. Jedno číslo v 20 místném kodu. Jedno číslo lišící se o jedna. Reálný význam 0 a reálný vliv na něco.
Měření emisí diselů naprosto nesmyslně tvrdé, vůbec neodrážející reálný provoz.
Samozřejmě je to "laciné". Pro ně... Pro nás ne.. Stk stojí kolik stojí. Nemusí kupovat motorovou brzdu. Zmáčknout plynový pedál na podlahu na volnoběh umí každý blbec 20*krát. Zajimavé, že chtějí někteří podepsat, že za zničení motoru neodpovídají. K tomu nesmyslný požadavek, že výsledky se od se nesmí lišit o moc.. Přestože kouřivost je ok pod limitem. To jejich obýbání náprav, taky podle mě o ničem celkem a k ničemu. Jen to poškozují nesmyslně. A dělají, že něco dělají a hrají že, k něčemu tam jsou. Ale přínos podle mě celkem 0 hlavně u zánovních aut.
No prostě nesmysly, buzerace, kraviny. K tomu EU zrušila úsporné levné auta. Samé nesmyslné požadavky na nové auta. Senzory, drahé, které v smíšeném provozu nemohou u všech automobilek dobře fungovat. Naopak nebezpečné a drahé. Atd. Atd. Fabia stojí 400 tisíc. S 3 válcem.. ČR a česká správa je stále horší a horší. Víc papežštější. Co chtějí.. A vozová park tím pádem jen stárne.. Místo toho, aby zde byly modernější úspornější auta. Elektroauta jsou jen na ježdění kolem komína a města. A stejně celkově mnohem dražší. Nereálné.. Nabíjení atd. A ty tlačí.. Prostě tu EU a ČR vládu se lid snaží jen přežít.
Jsou to hlupáci. Je to v jejich majetku. Neplatí nájem nic. Mělo to fungovat dál. Měli pracovat spíš na zlepšování služeb. Případně to klidně v obcích dotovat. Škoda, že poštu nikdy nemělo v kompentenci ANO. Třeba to s ní mohlo dopadlout líp. Chtělo to nejspíš lepší management. Ne politický. U nás na vesnici naštěstí poštu nezrušili. Nějakým zázrakem. Jinak bych tuto vládu opět poslal nejradši do.. Jako když jsi jsou schopni zrušit i pobočku v centru Prahy na Masarykově nádraží.. Jistě nezjištně. ..Tak, co s nima.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
.. vláda, že to tak nechá. Po kousíčcích. A že to Mitalovi sežerou. Měli to celé vyvlastnit. Když to jde v USA.. A najít nového kupce. Komplet. I s energetickou částí.
2 odpovědi