Dobrý den,
děkujeme za pěkný článek. Trochu mi v něm chybí širší zdroje Vašich tvrzení, resp. validovaná data ze kterých jste čerpala. Třeba třeba statistiky z posledních let o požárech evidovaných MV od HZS. podepřená rozdělením podle velikosti úložišť, jejich stáří, typu akumulátorů, čerpaným počtům nabíjecích cyklů, četností servisních zásahů apod.
Ještě jednou děkuji
Jiroušek
Bureš musel akciovky předat do svěřenských fondů, to byla jedna z podmínek jeho premiérování, si snad občané ještě pamatují. A kdo se zajímá, ví že status svěřenských fondů musí být předem potvrzen nezávislým soudem. Činnost řídí v souladu se soudem schválenými stanovami schválení správci fondů. Bureš je tedy zákonem i rozhodnutím soudu z rozhodování vyloušen. Kdo tomu nevěří, nechť si sám nastuduje zákon o svěřenských fondech, místo mlácení prázdné slámy. Howgh!
Nekteří negativisté naopak zastávají názor, že naše provedení dálnic pretenduje budoucí stav (co to je pár miliard let ve srovnání s tempem stavby dálnic v ČR). Tedy stav, který v brzku nastane se smršťováním vesmíru.
My si tu budeme ještě jezdit po "dálnici" pěkně v pohodě, zatímco v Německu už na autobahnu bude jen pláč a sříkění zubů 🙂)).
Absolutně souhlasím s p. Mazákem. Jak všichni technici víme stará Praha vůbec neodpovídá požadavkům člověka 21. století. A to všech směrech, na které si vzpomenete. Jen jeden příklad za všechny Tolik preferované elekteromobily nikdy nebude možné v historickém centru parkovat a dobíjet kvůli obtížím se zasíťováním NN kabelovými rozvody. V podzemních garážích při zvětšení jejich četnosti z protipožárních důvodů, bude též parkování a dobíjení nebude možné. Cesta zbývá jediná a je podivuhodné, že ji geniální urbanista Gustav Meyrink pochopil už před více než 100 lety. Již tehdy navrhl celé historické centrum asanovat a následně zastavit nákupními a komerčními centry stejně krásnými jako byla ve své době Pařížská třída. Konec konců developeři společně betonovou lobby stejně o nic menšího neusilují. A zahraniční turisté budou za 100 let moci navštěvovat naše obchodní a kancelářská centra, která už nikde jinde na celém světě neuvidí. A kde snad jednou najdou veřejně přístupná WC, jinde než v parku pod stromem.
0
Sledujících
4
Sleduje
0
Sledujících
4
Sleduje
Byly ty velmoci 3. Úplně první Velká Británie, kdy se z expedičního sboru o 20.000 mužích vrátil jeden jediný. Jen aby mohl podat svědectví.