Může mi tady někdo vysvětlit, proč se tu pořád řeší, do čeho armáda investuje a proč jsou tu pak pravidelně tak hloupé diskuse lidí, kteří této tematice vůbec nerozumí?
Vždyť máme závazek s NATO, že budeme na obranu dávat 2% HDP, takže dokud ta částka nebude výrazně vyšší, než to odsouhlasené minimum 2% HDP, není o čem diskutovat.
Nebo kde je problém?
Takový Swift má 98g CO2, takže pokuta je pouhých 9 580 Kč, což je při ceně cca 400k nějaká 2,4% navíc, takže žádná tragédie i v případě malého a jednoduchého auta.
Takže Suzuki ukazuje, že to jde a že problém je spíš u výrobců, než obecný.
Hybridní Clio má stovku za 9s a emise také jen 95-98g, takže i dynamičtější auta jde prodávat bez větší pokuty. (Yaris hybrid je na tom dokonce ještě lépe)
K tomu prodat pár malých a levných EV, která se podle všech zpráv chystají a není co řešit.
Otázkou spíš je, jestli větší problém nejsou ty všechny nafouklé Crossovery a SUV, které zvedají firemní emise mnohem víc.
Je na čase dělat auta menší, lehčí, tudy vede cesta.
Článek jsem přečetl, ale vůbec jsem nepochopil, jak by případný spor ohrozil budoucnost mobilů a elektroniky.
To se jako nebudou v budoucnosti mobily a elektroniky prodávat, když k soudnímu sporu dojde? Nebo jak to má ohrozit tu budoucnost?
Zdá se, že titulek je na nic a autor by zasloužil vyliskat (nebo mě opravte).
To jsou samé infotainmenty, dynamické směrovky přehršel zbytečných asistenčních systémů (stačí se podívat na jakoukoliv VW reklamu) a na to důležité se zapomíná.
Nikdo auta nekupuje na základě výše uvedeného, důležitější je konstrukce, pohonné jednotky (robustnost, spolehlivost, jednoduchost), ergonomie, výhled z vozu apod.
Tohle auto mě nechává naprosto chladným, ničím nezaujalo…
Tohle není BMW!
Dokud to nemá alespoň 4 válce a pohon zadní nápravy, tak to za tyto peníze nemá smysl, protože u neprémiové konkurence koupíte to samé, ale výrazně levněji!
Takový Civic má o válec víc, vyšší výkon, srovnatelnou dynamiku, lepší spotřebu a navíc je to Honda, takže víc vydrží a bude mít levnější servis.
Taková “BMW” nedávají smysl a kupují to jen blbci…
“Podle odhadů trpí metabolicky asociovanou tukovou chorobou jater asi 30 procent populace. Pokud jde o obézní lidi či diabetiky, potýká se s ní většina z nich.”
Takže zase je problém hlavně ta obezita a nadváha, toto je tedy jen další věc, která se v tomto stavu může rozsypat…
A většině lidí v ČR je to stejně jedno (protože cca 64% Čechů má nadváhu) a pochybuji, že tento článek něco změní…
Je třeba více zdůrazňovat rizika nadváhy, je to v zájmu nás všech!!!
Slabé, drahé.
Bohužel, konkurence je dál.
Minulý měsíc jsem koupil Colt (Clio) v hybridu.
Ano, je to menší auto, ale rozdíl tak velký není! Colt má 301 l kufr, Mazda 3 "jen" 334 l, což rozdíl třídy určitě není.
Ale Colt má vyšší výkon, lepší dynamiku, automat, o téměř 2 l / 100 km nižší spotřebu a V NEJVYŠŠÍ VÝBAVĚ stojí o 70 000 Kč méně, než tato Mazda v základu!
Takže Colt má větší kola, kožené sedačky, automatickou klimu, dešťový senzor, vyhřívaný volant, bezklíčové zamykání, vyhřívané sedačky, apod.
A u mazdy příplatek za automat? Dalších 63 000 Kč!
Ne, díky, Mazda je s cenami úplně mimo!
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Bylo by skvělé, kdyby v těch grafech bylo vidět i období předchozí vlády, aby člověk mohl posoudit, zda to jde do kytek dlouhodobě, nebo zda za to může výhradně aktuální vláda.
1 odpověď