Jane musíte se dívat dopředu a ne pořád dozadu z minulosti si budoucnost nevytvoříte. Slib byl jasný co je potřeba udělat .... 3 roky nestačí je to málo .... asi jo jelikož to musí o dalších x let odložit .... co chce také více čekat ..... od amatérů ....
Nemáte pravdu, pokud něco nefunguje 10 let nebo jen poslední 3 roky, je to velký rozdíl a porozumění problému potom může přinést to správné řešení právě v budoucnosti.
a/ ok, ale nejde o vás, jde o celek. na TT je cc 23% oprávněných voličů, když se podaří jakkoli zaujmout pozornost části z nich, může to být významná vzpruha.
b/ pokud to chápu správně, udává se aktivních uživatelů, kteří ho využívají, ne jen si ho stáhli.
Jestli opravdu tolik dospělých uživatelů aktivně používá TikTok, tak jsme mnohem zdegenerovanější, než jsem si hodlal připustit...
V ČR je na Tiktoku cc 2 miliony uživatelů 18+.
To přece nic neznamená. To, že tam někdo je registrovaný, nevypovídá nic o tom, jak často tam chodí (jestli vůbec) a jestli tam odtud čerpá informace a jestli to je jeho jediný zdroj informací.
Já jsem na FB, YT, Seznamu i Redditu a vůbec neznamená, že když jakýkoliv politik není na jedné z těchto platforem, tak mě nemůže oslovit. Popravdě Fiala není na 3/4 z nich (alespoň jsem ho tam nikdy neviděl) a registruji ho i jeho program.
Může mi tady někdo vysvětlit, proč se tu pořád řeší, do čeho armáda investuje a proč jsou tu pak pravidelně tak hloupé diskuse lidí, kteří této tematice vůbec nerozumí?
Vždyť máme závazek s NATO, že budeme na obranu dávat 2% HDP, takže dokud ta částka nebude výrazně vyšší, než to odsouhlasené minimum 2% HDP, není o čem diskutovat.
Nebo kde je problém?
Bohužel, bez TikToku dneska politik nemůže být úspěšný.
Jen je třeba pamatovat na dvě věci: elektronickou bezpečnost a na to, aby za tím stáli reklamní tvůrci, co svému řemeslu skutečně rozumí a aby jim do toho nikdo nekecal.
Jinak má autor pravdu, Fialův hvězdný moment byla cesta do Kyjeva.
Dodnes mu to někteří obyvatelé alternativní reality nevěří.
Proč by to bez TikToku nešlo? Pochybuji, že existuje někdo plnoletý, kdo by sledoval jen TikTok.
urážet ty, kteří celý život makali aby se tihle smradi měli líp, je vlastní názor? Tvl to nevymyslíš...
Copak aktuální důchodci makali, aby se tito studenti gymnázia měli léte? Co to tu melete za hovadiny?
Makali, aby se měli lépe oni a jejich děti (které buď volí stejnou pakáž, nebo vysvětlili rodičům, jaký podvod na voliče tyto strany jsou), ne aby se měli lépe cizí inteligentní děti.
Nebo tomu svému blábolu opravdu věříte?
Jenže třeba MPV která jsou pro větší rodiny celkem zásadní jsou dnes v podstatě mrtvou skupinou a přitom nebylo vůbec třeba, aby to auto bylo velké jako dnešní SUV, které jsou pocitově velké, ale vnitřní prostor katastrofický. Škoda konce Sharana, nový "nástupce" Tayron je nejen méně praktický, ale také mnohem dražší. Podle mě se automobilkám tohle hrocení Green dealu hodí do krámu, proč by jinak rušili prodeje toho, co jim léta přináší zisk a je už dávno vývojem zaplaceno, než aby se hnali do záhuby? Buď jsou úplně mimo, nebo je za tím něco jiného a bude vše jinak, až se vyždímá z lidí maximum co jsou ochotni přijmout. Fakt jsem zvědav, zda tady automobilový průmysl opravdu odevzdáme Číně...ikdyž co bych se divil, když už toho Číňan vlastní většinu...
Souhlasím.
Počítat emise na vozidlo bez ohledu na počet míst k sezení je taky samo o sobě zvláštní, ale je pravda, že to nemusí odrážet počet reálně přepravovaných osob a že by se s tím účelově pracovalo s cílem snížení pokut.
Takový Swift má 98g CO2, takže pokuta je pouhých 9 580 Kč, což je při ceně cca 400k nějaká 2,4% navíc, takže žádná tragédie i v případě malého a jednoduchého auta.
Takže Suzuki ukazuje, že to jde a že problém je spíš u výrobců, než obecný.
Hybridní Clio má stovku za 9s a emise také jen 95-98g, takže i dynamičtější auta jde prodávat bez větší pokuty. (Yaris hybrid je na tom dokonce ještě lépe)
K tomu prodat pár malých a levných EV, která se podle všech zpráv chystají a není co řešit.
Otázkou spíš je, jestli větší problém nejsou ty všechny nafouklé Crossovery a SUV, které zvedají firemní emise mnohem víc.
Je na čase dělat auta menší, lehčí, tudy vede cesta.
Ale to se mýlíte. Všem automobilkám klesl prodej automobilů se spalovacími motory a to všude na světě! Jen to někteří vyrovnali svými elektromobily a jiní ne. Nejvíce na to oplatili Ti co přišli o ruské a čínské trhy. Ti co se zaměřují jen na Evropu a Ameriku měli ztráty menší. Ale prodej spalováků bude dál a dál klesat a lepší už to nebude. Kdo nezačne vyrábět konkurenčně schopné elektromobily, ten zkrachuje. To platí pro všechny automobilky světa a to s Green dealem, nebo i bez něj.
Nějak mi ta Vaše čísla nesedí.
Když se podívám sem:
Tak nejvíce v roce 2023 rostly prodeje automobilkám Cupra, Alfa Romeo, Lexus a Suzuki a ani jedna z těchto značek EV neprodává. Jestli se mýlím, tak mě opravte.
A když jsem se podíval na nejnovější čísla, která mi to nabídlo (duben 2024):
Tak to taky s EV nevypadá nijak slavně.
A jen připomínám, že PHEV není elektroauto, ale hybrid (odkaz ho účelově hromada statistik jako EV počítá).
Ale to se mýlíte. Všem automobilkám klesl prodej automobilů se spalovacími motory a to všude na světě! Jen to někteří vyrovnali svými elektromobily a jiní ne. Nejvíce na to oplatili Ti co přišli o ruské a čínské trhy. Ti co se zaměřují jen na Evropu a Ameriku měli ztráty menší. Ale prodej spalováků bude dál a dál klesat a lepší už to nebude. Kdo nezačne vyrábět konkurenčně schopné elektromobily, ten zkrachuje. To platí pro všechny automobilky světa a to s Green dealem, nebo i bez něj.
To možná ano, ale jak jsem psal - VW víc, než kdokoliv jiný a to nemá zdaleka nejméně EV.
Takže proto hledejte chybu u nich a ne v green dealu.
4
Sledujících
2
Sleduje
4
Sledujících
2
Sleduje
tato vláda to do kytek poslala, aby měla prtachy na ukrajinu ukrajince a spřáhle firmičky... očekávám že brzy vyjde článek který potvrdí že dokument se soc dávkou pro UA okolo 40 k nebyl fake ale realita(což ví každý kdo se o to zajímá)
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Nepodložené informace mě nezajímají.
1 odpověď