Zrovna bod 1 je mi taky tajemstvím.... Hlavně, když ty vlaky jedou prakticky denně ze stejného nástupiště a i tak se to objevuje pár minut před...
Navíc třeba na Masaryčce je vtipné, že info o PŘÍJEZDU je kolej napsaná cca o 5 minut dřví než u odjezdu a přitom se ví, že ten vlak jede za 10 minut zpět...
Tak bod 1 je len klasické vyvažovanie medzi tým, či viac sťažností pošlú ľudia, ktorým vadí že tam je nástupište neskoro, alebo ľudia, ktorých vypiekla zmena nástupišťa. Po pár takýchto článkoch sa dá povel aby to tam obsluha sádzala 20 minút dopredu, ale behom pár týždňov, občas dokonca dní, to zasa sťažnosti tej druhej skupiny ubijú do pôvodného stavu, tj. že sa to necháva až na automat (a ten to tam dá až v okamihu keď sa pre vlak rozsvieti zelená na danú koľaj).
Čo do Masaryčky, výpočtová technika SŽ dodnes nemá od dopravcov autoritatívnu informáciu o tom, ktorý vlak sa vracia ako čo, tak sa holt čaká na človeka.
Takže díky bezdomovcům musí čekající korzovat po hale, dokud se mu neobjeví na tabuli jeho vlak. Super. Jednou v létě jsme byli nuceni odjíždět později směrel z republiky a venku před nádražím byla teda sebranka. Kdyby tam byla neustále hlídka policie a nutila tu svoloč přesunout se jinam, myslíte, že by tam vegetovali?
Bohužiaľ cestujúca verejnosť je v schizofrénnej situácii, kedy jej tieto individuá na jednej strane vadia, na druhej strane nie je ochotná ochranke tolerovať ani len náznak drsnejšieho zaobchádzania s nimi a akúkoľvek takúto snahu okamžite udáva, volá proti ochranke PČR, prípadne to aspoň rozmazáva na sociálnych sieťach. Vo výsledku tak ochranka nemá žiadnu možnosť situáciu riešiť.
45
Sledujících
0
Sleduje
45
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Za to co se za posledních 30 let investovalo do železnic, by měl stát stovky a stovky km nových dálnic, bez velkého přehánění by měl navíc každý občan 2 nová auta, a dopravní firmy nespočet nových kamionů, navíc by měl stát o třetinu nižší státní dluh.
Tím nechci říct, že železnice je nesmysl, ale že naše drahá rodná země je absolutně neschopná železnice smysluplně plánovat, budovat a modernizovat a tak stovky a stovky miliard letí do hnoje.
Třešinka na dortu byla, když stát oznámil, že stovky miliard investované do koridorů byly k ničemu, nové koridory jsou prý naprosto nepoužitelné a pro rychlovlaky se tedy musí postavit úplně nové trasy.
Proti tomu jsou Kocourkovští ořezávátka …
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To máte dosť pomýlené. Stovky milárd investované v ČR do koridorov naopak železnici pomohli natoľko, že sa ČR môže poohliadať po rýchlovlakoch ako ďalšom stupni rozvoja. Doprava na koridoroch nezanikne práve naopak, koridory pritiahli toľko dopravy, že už sa tam miestami žiadne ďalšie vlaky nevojdú a preto ďalší rozvoj formou tratí pre rýchlovlaky.
2 odpovědi