Za tento prejezd by melo padnout trestni oznameni protoze :
Pokud jedete od Tousne, v rozhledu vam brani horizont, rozjizdite se do kopce. Pokud jedete od Zap v rozhledu na trat vam brani hromada asfaltu po frezovani silnic v okoli. Zrovna minuly tyden jsem tudy po dlouhe dobe jel a rikal jsem si : kdy .... ? Tak dnes.
Já tomu uplně nerozumím. Jsou odchyceni na ČS hranici, Po zjištění totožnosti jim je vystaven 30ti denní výjezdní příkaz k opoštění republiky , jsou odvezeni na nádraží, kde si koupí jízdenku do Prahy. Nemělo by to být tak, že jsou přesunuti na nádraží, kde si pod dohledem úředníka/policisty/celníka_zmocněnce koupí jízdenku do místa, kde se prvně v EU registrovali ?
Není to nic neobvyklého. Hledání (zlepšujících) mutací je základem šlechtění. Tím, že se genetický materiál vystaví ionizujícímu záření se nechá zásadním způsobem zkrátit šlechtitelský cyklus.Je jednoduše z čeho vybírat. Pro nás jako národ pivařů je zajímavé, že například ječmen genetické řady Diamant z r. 1965 je radiomutant.
Ono máme nouzový stav. Kdy jindy může stát ukázat svoji sílu a při sebemenším náznaku uplatnit a vynutit právo ? To, že spodina společnosti vycítila příležitost je bohužel očekávané. Teď, více než kdykoliv předtím má platit " Zneužils solidarity? Trest na horní hranici. Zotročuješ svoje krajany ? Okamžité vyhostit bez možnosti návratu..
Agentura dozajista zahrnula do svých "výpočtů a datových modelů" situace jako: Necháme si vyrobit v Číně, odvezeme ke zpracování do Němec a hotový výrobek dovezeme zpět. Komponenty dovezeme uhlopříčně Evropou, protože nižší daně. Nebo byl vzorek vstupů takový řekněmě neúplný?
Nějak mi z toho textu vyplývá, že se ( a chápu, že je potřeba začít u sebe) "doporučení" bude týkat těch, kteří mají malou možnost se bránit.
Sledovani marze zpetne je pomerne jednoducha vec, pro IT specialistu v oblasti BigData cviceni na jeden vecer s rypanim v nose. Stat data ma (kuprikladu Cepro patri Ministerstvu financi), muze si je tedy vyzadat. Vystup muze byt hotov v radu 1/2 dne, max dne. Usmevne je, ze v tom okamziku bude muset stat mrskat dutkami sam sebe (+ pumpare za vpodstate kartelovou dohodu) a k tomu plati ten nouzovy stav... Bylo by krasne, kdyby i statni urednik poznal na vlastnim odstrasujicim priklade zodpovednost za spatne rozhodnuti (jako se to deje v soukrome sfere) Neprimichavani bioslozky do paliv je vzasade dobry pokus jak odstrihnout jedno chapadlo firmy co vubec nepatri panu expremierovi od parazitovani na statu. Jinak s cenou paliv jsme na evropskem prumeru, s platy ne, ale to je zase jina pohadka.
To, že se demoluje celý most v "havarijním stavu", což je schema aplikované na mnoha místech představující snadnou cestu jak elegantně vyvést ze státu peníze ukazuje , co znamená věta " z pozice řádného hospodáže " v praxi. Povrch mostovky se neopravuje, nechá se do něj zatékat, případně se ještě přitíží betonovými bloky. Betonové opláštění se nechá vlhnout tak dlouho až po zkorodování první vrstvy armaturních tyčí dojde k vypraskání 5 cm vrchní slupky. A pak je problém zbytek odstranit, protože je tam nečekaně víc železa...
Causa VN kabel:
V normální firmě, která má implementované ISO by byly připravené minimálně dvě výpovědi : Vypracoval (podpis), zkontroloval (podpis) .
Je to porad dokola. Blbe naprojektovane a blbe postavene silnice po kterych se prohani ignorantske slovanske narody (Cechy nevyjimaje). Policie, ktera resi rychlost (cislo na fotce je jednoducha vec) a neresi dodrzovani vzdalenosti (PKW, LKW), agresivni jizdu (osobni) a hmotnost, techniscky stav a prestavky (nakladni obecne). Ten usek znam, jezdim po nem denne. 300 m za mistem nehody je po cely den kolona, protoze nekdo z RSD rozhodl, ze je potreba vsechny mosty shodit a postavit znova. Ovsem uz nikdo z RSD+policie nerozhodl, ze je potreba na takovou situaci reagovat s predstihem a stejne jako v Reichu dva, tri kilometry predem stupnovite snizovat rychlost, o tom ze mame interaktivni tabule nemluve, pripadne stejne jako v Nemecku dva,tri kousky aut dalnicni policie kteri se za provozu zaradi pred auta , plynule je pred sjezdem zastavi, udelaji zed a vyzenou na exitu daleko pred nehodou auta z dalnice ven..
Dokud nedojde ke zpetne vazbe - misto opakovanych nehod - projektoval (jmeno), schvalil (jnmeno), zhotovil (jmeno) a tyto osoby se pozenou k trestni odpovednosti budeme se porad motat v kruzich, protoze urednik je prece soucast systemu a dela jen svoji praci, cestar dela jen svou praci... Mimochodem, kdo zna sjezd na Jirny a krizovatku s 611 ten mi da za pravdu, tam je to na regulerni trestni oznameni.
Pane ministre, snazim se Vam nejak lidsky porozumet. Byt osobou zodpovednou za chod zdravotnictvi v takove situaci je jiste zle. Nemenil bych s Vami ani na minutu. Jen mne desi ze krom variaci na slovo uzavera nema Vami vedene snazeni najkou koncepci a sleduji cim dal vetsi disproporci mezi slovy a ciny. K cemu je Vam a potazmo nam ze obden stojite pres hodinu na tiskove konefenci jako tvrde Y ? Od ceho mate tiskovy odbor? Vasi starosti v boji s cinskym virem ma byt rizeni (dnes krizove) odboru tak, aby v co nejkratsim case slo - najit, vytrasovat, otestovat izolovat nemocne a zbytek naockovat. Ridit procesy po strance ekonomicke tak, aby vynalozene prostredky rozpoctu neutikaly tam, kam nemaji a pokud se neco takoveho stane, razne zakrocit. Nic vic, nic min.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nestalo by za to změnit dotyčným studentům formu vzdělávání na distanční?
1 odpověď