Autor si nečte návody, seřídit hodiny je jednoduché. Navíc u vozidla s navigací se hodiny nastavují automaticky.
Jaké auto máte doma? Vlastní vůbec nějaké normální auto?
Malý volant je úžasný, po 3 týdnech nechcete jiný.
Svolávačky jsou nesmysl. Konkrétní auto má maximálně tři. Nesmíte brát všechny, co jsou na model 508. Bez ohledu na motor, převodovku atd. Navíc tím dává výrobce jasně na vědomí, že mu na už vyrobených vozech záleží. Kdysi byla třeba svolávačka na 107 starou 8 let. Kontroloval se tam šroub ve dveřích.
Mám auto staré 6 let, manželka 3 roky.
Ale v garáži stojí youngtimer cabrio z roku 97, které najede 2000 km za rok a vedle něj stojí Fun na renovaci taky z roku 97. Stojí tam už 6 let. Má okresní značky, takže se bojím je dát do depozitu, aby je (jako mnohým) registr neztratil.
Takže průměrný věk 15,75 roku. Jenže nová auta najedou cca 30 000 km za rok, stará aktuálně 2000 km za rok, když je hezké léto.
O tom, že auta hlásí přes servis spotřebu do Bruselu už několik let se moc nemluví. Jednoho dne nám přijde faktura za ujeté kilometry a emisní daň za spotřebované palivo.
Hlídání rychlostí funguje, ale špatně. Klasická situace. Omezení rychlosti, kamera to přečte. Za 100 metrů je křižovatka, která omezení ukončí. Jenže to kamera nepozná, takže další několik set metrů stále hlásí překročení povolené rychlosti.
ZATÍM to jde po každém nastartování vypnout, ale plánovaný cílový stav je, že auto bude nastavené tak, že nepůjde tato přečtená nebo jinak získaná rychlost překročit o 5 nebo 10 (možná i 15) km/h. Bez ohledu na situaci.
Komunisti na různých místech trvale chtějí přerozdělovat a ovládat hromady peněz. Proto jsou tzv. povolenky.
A tradiční téma - EU produkuje tak malé procento ze světových emisí, že to ve finále nic neovlivní. Je to důsledek toho, že do EU parlamentu se volí osoby druhé a třetí cenové skupiny a různí aktivisti.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hřibovy šikany se projevily v plné nahotě.