Nechápu jak může někdo vyzdvihovat uniformitu všech stánků. Co je zajímavého na tom, že je jeden jako druhý? Ani orientovat se podle nich nedá. Doporučuji ty Drážďany, kde si každý prodejce doveze vlastní s vlastní invencí.
Jak na kterých drážďanských trzích. Je jich více, někde jsou stánky jednotné, jinde ne.
Autor si nečte návody, seřídit hodiny je jednoduché. Navíc u vozidla s navigací se hodiny nastavují automaticky.
Jaké auto máte doma? Vlastní vůbec nějaké normální auto?
Malý volant je úžasný, po 3 týdnech nechcete jiný.
Svolávačky jsou nesmysl. Konkrétní auto má maximálně tři. Nesmíte brát všechny, co jsou na model 508. Bez ohledu na motor, převodovku atd. Navíc tím dává výrobce jasně na vědomí, že mu na už vyrobených vozech záleží. Kdysi byla třeba svolávačka na 107 starou 8 let. Kontroloval se tam šroub ve dveřích.
Mám auto staré 6 let, manželka 3 roky.
Ale v garáži stojí youngtimer cabrio z roku 97, které najede 2000 km za rok a vedle něj stojí Fun na renovaci taky z roku 97. Stojí tam už 6 let. Má okresní značky, takže se bojím je dát do depozitu, aby je (jako mnohým) registr neztratil.
Takže průměrný věk 15,75 roku. Jenže nová auta najedou cca 30 000 km za rok, stará aktuálně 2000 km za rok, když je hezké léto.
Že bychom byli vrakoviště Evropy si nemyslím, možná jsme jen horlivější sběratelé veteránů. Co se týká článku, tak mi ty výsledky nějak moc logicky nesedí. Tak třeba tvrzení že 50% km najezdí auta do 8 let stáří je nějaká výhra? Vždyť z toho logicky vyplývá, že druhou polovinu nájezdu udělají vozidla starší. Pak jak můžou data z STK za poslední 2 roky ukázat mladší vozový park, než data za poslední 4 roky, když nová auta tam poprvé jedou až po 4 letech? O autech do 4 let STK nemá žádný záznam, takže ani nájezd km, proto ta data nemůžou odpovídat. Ano, v provozu je mnohem víc nových aut, než těch starých, takže to průměrné stáří provozovaných aut je nižší než u registrovaných, ale to nás posouvá někam na lepší příčky? To snad v zahraničí jezdí lidé spíš těmi starými auty a nová si kupují, aby měli pod plachtou v garáži poklad? To asi ne...
50% nájezdu aut do 8 let bude znamenat, že polovinu kilometrů ujede třeba třetina (nebo jaký díl) ze všech aut. Těch nejnovějších.
Navštívil jsem Karlštejn jako dítě se školou. Pak se svojí rodinou. A letos znovu s partnerkou po 25 letech. Prošli jsme si oba okruhy a stálo to za to. Celodenní výlet jsme zakončili večerním představením Noci na Karlštejně.
Nevím, kolik mě to stálo, jelikož účtenky neskladuji, ale neměl jsem pocit, že by vstupné nebo jídlo bylo příliš drahé.
Možná je to tím, že celý život pracuji (rukama) a vždy jsem si dokázal slušně vydělat.
A dávat k dobru, kolik co stálo před padesáti lety? Tak třeba pivo 1,70 Kč, nájem za 2+1 jsem platil 36 Kč, týdenní jízdenka ČSAD mě stála 17 Kč, tramvaj 1 Kč, důchod měli prarodiče kolem 900 Kč a nástupní mzda středoškoláka ve Škodovce byla kolem 1600 Kč hrubého. Za novou škodovku jsme dali 54000.
Tak nevím, proč tu brečíte.
Státní byt byl možná za ty peníze, družstevní 2+1 bylo za 520,- Kč.
Tenhle článek a celá diskuze je naprostá šílenost. Přehlídka české malosti.
Takže od někoho, kdo auto opravdu používá, jak je zamýšleno. Nic nevypínám. Ročně najezdím okolo 40 tisíc km, ještě se mi nestalo, že by mi někdy vadil start-stop nebo nějaký asistent, naopak s každým novým autem vítám každý prvek, který mi pomůže k tomu, že jedu bezpečně svých 500km s jednou kratší pauzou a nejsem z toho unavený.
Tady je tolik rádoby expertů, co píší nesmysly o tom, jak EU a inovace dělají něco dražší a méně spolehlivé, a úplný prd o čemkoliv ví. Beztak autor ani nikdo z diskutujících v životě nebyl poblíž product developmentu v automotive. Co mi paměť sahá za posledních 15 let (služebně Octavia, Passat CC, Passat, Superb - všechny najeté do 150-200tkm, teď Superb iV 20tkm a na drobné pojížďky u domu Tiguan 70tkm), tak byl jeden problém s turbem (CC), jeden problém s vodní pumpou (Superb) a jeden problém s prasklým táhlem pedálu ke spojce (Tiguan), v prvních dvou případech auta dojela domů. Co mají tyhle věci společného s asistenty? NIC.
Vymýšlíte si nesmysly, ale pokrok nezastavíte. Máte snad doma pevnou linku, elektronkovou televizi, rádio na dlouhé vlny a psací stroj? Nevyhovoval by vám místo auta dvoukolák?
Přestaňte být všichni trapní s tím zaprděným českým negativismem. Proberte se, jste světu k smíchu.
Kdo vás nutil používat mobil? Kdo vám zakazoval používat psací stroj?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Souhlasím, snad jen s tím dodatkem, že někdy k tomu násilnému otevření dveří důvod opravdu být může. Například pokud někoho zachytí...
Sám jsem se také dostal do situace, kdy to byla jediná možnost. Spolucestující- mladá maminka ve vyšším stupni těhotenství- mě požádala, abych jí pomohl z tramvaje vynést kočárek, ve kterém bylo asi tak dvouleté dítě. S tím jsem samozřejmě souhlasil a na zastávce jí pomohl. Jenže než jsme venku stihli postavit kočárek na zem, začal tramvaják dveře zavírat.
Krom toho, že jsem já sám chtěl pokračovat dál (což by vzhledem k intervalům zase tak vážný problém nebyl), zůstala ve voze ještě její poměrně velká (i když lehká) taška a můj batoh, kde jsem měl krom jiného i notebook.
To jsem měl podle pana autora nechat naše zavazadla kamsi odjet jen kvůli tomu, že pan tramvaják děsně spěchal?
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud zazní zvukové znamení, nemůžete už nastupovat. Asi tak.
1 odpověď