V bodech o nevýhodách chybí ještě jeden zásadní a to je zůstatková hodnota ojetého vozu. Možná se někdy budou baterie smysluplně recyklovat, ale zatím se to moc neděje. Takže co s cca 8 let starým vozem, kterému kapacita baterie klesla pod rozumně použitelnou hranici? Výměna baterie např.u Nissanu Leaf vyjde skoro na půl milionu, což asi málokdo dá. Takže zatím platí, že ve většině případů je konec baterie i konec vozu. Je z něj nepohyblivý soubor náhradních dílů. Mám doma 8 let starý Golf 7, najeto cca 100 000 km, rozhodně není před koncem života a jeho hodnota je cca 300 tis.Kč. Ale jaká by byla, pokud by byl na el.pohon s 8 let starou baterií po záruce???
Totální snůška nesmyslů. Nevím, jestli tenhle pomatený článek pramení z autorovy neznalosti problematiky nebo čiré hlouposti.
Plánovat celoevropskou strategii dopravy na vynálezech, které jsou ve fázi laboratorních testů, mi nepřijde úplně rozumné.
A ty bláboly z historie, o počtu elektrovozů v Americe??? Ano, bylo jich víc, ale bavíme se o desítkách, max.stovkách vozů, které sloužili pro zábavu ultra bohatým lidem. Pro představu, Edison prodával na začátku minulého století elektro vůz za cca 10 000 dolarů. O pár let později, po zavedení pásové výroby, nabízel Ford svůj model T pod 500 dolarů. Tak o čem se bavíme???
Myslím, že lidi tohoto ražení a názorů naše polická scéna potřebuje. Říká to, co si možná někteří další politici myslí, ale z důvodu ochrany a udržitelnosti své pozice si to nechávají sebe.
Každopádně jeho přímočarost, logika a argumentační schopnost mi přijde osvěžující, po těch všech blábolech co slýcháme od našich politiků.
Opět dobré a zajímavé hodnocení souboje, jenom mi ve Vašich komentářích z poslední doby přijde, že už se na to moc díváte jako na realitu. Chápu, že Vaše odborné srdce občas krvácí, ale přeci jenom pořád je to film... 🙂 Ale jasně, očividné kraviny by tam být neměly...
Pokud mohu poprosit, jak se už psalo níže, přehrávat souboj v plné velikosti. Ne každý viděl hodnocený souboj a to střídání PIP a plné velikosti tomu moc nepomáhá... 🙂
Ale jinak super práce, moc rád se na Vaše rozbory dívám, jen tak dál !!! 🙂
Jenom pro info autora, pětiválec ve vozech VW Transporter T4 a T5 má společný pouze počet válců. Jinak se jedná o naprosto odlišný agregát, který v T4 vydržel věčnost, samozřejmě při správné údržbě, ale v T5 se jednalo o značně problematický motor s několika technicky nešťastnými řešeními, která dokázala majitelům pěkně zamotat hlavu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pane jo, to je snůška keců. Nikdy jsem o od rodičů nedostal výprask, občas pohlavek, nebo jako malej na zadek. Žádný trauma. Ale prostě jsem věděl, že tam ta hrozba je.
Tím rozhodně nejsem pro násilí na dětech, ale tohle kravinou dělají z komára velblouda.
1 odpověď