J evidět že o nich nic nevíte. Jsou ekologicky mnohem zodpovědnější než běžní obyvatelé ČR. Stejně tak i Švédsko, Dánsko, tedy země co žádnou ropu nemají.
Zodpovědnější??? Mají státní rozpočet velmi bohatě dotovaný nerostným bohatstvím a tak si mohou dovolit drahé ekologické experimenty typu elektromobilita, která celá stojí na nesmyslných dotacích. Pro představu, celý vozový park Norska není ani polovina toho našeho a paradoxně, i když je Norsko veliké, 90% obyvatel žije v jižní části, protože na severu je to dost obtížné, takže nejezdí tak velké vzdálenosti, aby je limitoval dojezd.
A např. Švédsko sice nemá ropu, ale jejich ekonomika hodně stojí na exportu dřeva a železné rudy.
Měl jsem dvě , parádní auto. Bohužel jsem neměl klima.
A jednou jsem se svezl a měla myslím motor z Ferrari ,chtělo se mě blinkat jak to ukrutně jelo. Ale kdeže loňské sněhy jsou.
Motor z Ferrari měla Thema 8.32 - 8 válců, 32 ventilů a i pro Italy to byla obrovská vzácnost, takový italský RollsRoyce... :-)
V bodech o nevýhodách chybí ještě jeden zásadní a to je zůstatková hodnota ojetého vozu. Možná se někdy budou baterie smysluplně recyklovat, ale zatím se to moc neděje. Takže co s cca 8 let starým vozem, kterému kapacita baterie klesla pod rozumně použitelnou hranici? Výměna baterie např.u Nissanu Leaf vyjde skoro na půl milionu, což asi málokdo dá. Takže zatím platí, že ve většině případů je konec baterie i konec vozu. Je z něj nepohyblivý soubor náhradních dílů. Mám doma 8 let starý Golf 7, najeto cca 100 000 km, rozhodně není před koncem života a jeho hodnota je cca 300 tis.Kč. Ale jaká by byla, pokud by byl na el.pohon s 8 let starou baterií po záruce???
Totální snůška nesmyslů. Nevím, jestli tenhle pomatený článek pramení z autorovy neznalosti problematiky nebo čiré hlouposti.
Plánovat celoevropskou strategii dopravy na vynálezech, které jsou ve fázi laboratorních testů, mi nepřijde úplně rozumné.
A ty bláboly z historie, o počtu elektrovozů v Americe??? Ano, bylo jich víc, ale bavíme se o desítkách, max.stovkách vozů, které sloužili pro zábavu ultra bohatým lidem. Pro představu, Edison prodával na začátku minulého století elektro vůz za cca 10 000 dolarů. O pár let později, po zavedení pásové výroby, nabízel Ford svůj model T pod 500 dolarů. Tak o čem se bavíme???
Myslím, že lidi tohoto ražení a názorů naše polická scéna potřebuje. Říká to, co si možná někteří další politici myslí, ale z důvodu ochrany a udržitelnosti své pozice si to nechávají sebe.
Každopádně jeho přímočarost, logika a argumentační schopnost mi přijde osvěžující, po těch všech blábolech co slýcháme od našich politiků.
Opět dobré a zajímavé hodnocení souboje, jenom mi ve Vašich komentářích z poslední doby přijde, že už se na to moc díváte jako na realitu. Chápu, že Vaše odborné srdce občas krvácí, ale přeci jenom pořád je to film... 🙂 Ale jasně, očividné kraviny by tam být neměly...
Pokud mohu poprosit, jak se už psalo níže, přehrávat souboj v plné velikosti. Ne každý viděl hodnocený souboj a to střídání PIP a plné velikosti tomu moc nepomáhá... 🙂
Ale jinak super práce, moc rád se na Vaše rozbory dívám, jen tak dál !!! 🙂
Elektromobily přece hoří, nikam nedojedou a jsou slepou cestou. Nebo je spíš problém v nás?
„Pamatuju si, jak se před deseti lety bránili led svítidlům a my jsme museli dělat testy a důkazy. Dnes už by nikoho nenapadlo použít běžnou žárovku,“ říká Pech
Tak tohle je slušná demagogie, srovnáváte nesrovnatelné...
Můžeš to trochu rozvést prosím? Nic moc o tom nevím.
Ta technologie, kterou používá Audi, je cenově o několik nul na konci vyšší, než používá např.Toyota nebo BRX. To jsou auta s klasickým spalovacím motorem, která jsou pořád uchopitelná i pro soukromé týmy. Audi je podivný hybrid, samozřejmě nesmírně výkonný, ale ten dvoulitrový motor z DTM speciálu tam v podstatě skoro pořád běží v omezovači. Ekologie nula, pokud by se tak náhodou chtěli tvářit. To už je na tom líp BRX, které jezdí na syntetický benzín.
To, že má tým obrovské servisní zázemí, s tím se u takového výrobce počítá, ale kombinace jejich "F1-Dakar" a týmu, který nakonec jede na jednoho, mi nepřijde úplně fér. Já vím, dělají to tak všichni velcí hráči, ale prostě mi to už přijde moc.
O to víc si vážím výkonu našeho Martina Prokopa, v jeho soukromém týmu... :-)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pane jo, to je snůška keců. Nikdy jsem o od rodičů nedostal výprask, občas pohlavek, nebo jako malej na zadek. Žádný trauma. Ale prostě jsem věděl, že tam ta hrozba je.
Tím rozhodně nejsem pro násilí na dětech, ale tohle kravinou dělají z komára velblouda.
1 odpověď