Bych se autora zeptal, jak dlouho se ještě bude vyvíjet násatupce F-35, který "nebude šrot", kolik ji kdo v roce 2035 získá a kolik bychom jich mohli mít my a co budou stát?
Myslím, že dojde k výsledku, že vlastně nic z toho neví.
Takže když bychom měli čekat na nějaký funkční prověřený výrobek, kupovali bychom nejdříve k 2045, spíše 2050-2060... Takže by mě zajímal názor "pana odborníka", kdo a co bude chránit náš vzdušný prostor mezi tím? Když prý i F35 jsou šroty, co jsou pak Gripeny - o generaci starší letadla?
Ten text je naprosto plný logických rozporů.
Sice je to kousek přes rok (20.10.23), Váš záznam je z března 24, tady se nejedná o momentální zkrat, Jak vidno, ten řidič je normální psychopat. Je jen otázka času, než se někomu něco stane. Tohle není žádné bonzáctví, já osobně jsem pro, dát záznam na PČR jako další přitěžující okolnost. Pro bezpečnost ostatních "normálních" řidičů na silnicích.
Oznámeno právě teď - zasláno moje video s příslušným komentářem na datovku KŘ PČR JM kraj.
Ten magor 4:00-4:20 - 16.3.2024 ve večerních hodinách jsem ho potkal naopak cestou z Brna na Mikulov - totéž auto, tatáž RZ... - mám na něj asi 9 min trvající záběr... Jak předjíždí, podjíždí, brzdí v levém pruhu apod... Kdyby bylo třeba, rád předám Policii... V jednu chvíli na mě taky ukazoval "nějakou" placku...
Nejhorší je fanatismus z kterékoliv strany...
Příklad:
zastánce: v létě tam ukládám přebytky a jezdím zdarma
odpůrce: a v zimě jezdíte na kole?
Ne, v zimě jezdí na elektriku ze sítě - nikde nepsal, že ne a že celý rok jezdí zdarma, zcela na férovku napsal, že v létě jezdí zdarma.
Opačný fanatismus - již zmiňované:
zastánce: dám si kávičku a jedu
Ano, pokud potřebuju dobít na 50km, protože mi to nevyšlo na domácí nabití, tak je to na kávičku. Ale jinak fakt ne... Ne všude je volno, ne všude se vždy ná časově rozumně dobít.
Kéž by zastánci i odpůrci debatovali věcně, nepodsouvali si to, co nikdo neřekl a naopak neříkali to, co není pravda.
Elektro-auto je super pro někoho, kdo má barák, zaparkuje u něj, přes noc nabije a ráno vyjede s plnou baterkou, za den ujede tolik, že mu to vydrží (kolik % lidí reálně najede víc, než vydrží dnešní průměrné auto?), večer přijede, zase zapojí a ráno má zase plno.
90% lidí běžně nenajede víc, než těch 200km - omezení je mnohem více dáno vlastnictvím baráku. Takže kdo jezdí každý den do 50km do práce, pak z práce a na nákup a má ten barák někde, tomu se to vyplatí a FVE je k tomu dobrý bonus, kdy v létě jezdí zdarma a v zimě pod 2 Kč/km.
Naproti tomu, kdo jezdí často dálky po dálnici, nebo nemá barák s parkovacím místem u něj (nebo možnost v práci apod), tomu je sebelepší elektroauto úplně na nic, protože dobíjet trvale u rychlonabíječek je prostě nesmysl.
Viním za to Babiše, kdyby ten blb nekandidoval - i když bylo jasné, že to nevyhraje - tak v tom druhém kole mohlo být z čeho vybrat, takhle je to bída a já už se za ten krátký čas několikrát přesvědčil, že místo volení menšího zla jsem měl raději zůstat doma 😕
Po pravdě - být volby dneska a mít stejný výběr, půjdu, a hodím tam prázdný papír. A fakt bych to doporučoval všem... Jasně, hlasy se započtou jako neplatné a nebudou se počítat do výsledku. Ale když najednou z 1% neplatných hlasů bude třeba 40%, bude to velký vzkaz ve smyslu: "tohle to fakt nechceme".
Takže když projel, tak to znamená, že tam byl prostor. A dopravaci tam neměli co postavat a kecat, ale měli řídit dopravu, aby se tam ta kolona nemusela dělat ještě delší.
Hrát na city kvůli zraněné řidičce a na vztek veřejnosti proti kamionakovi by jim šlo dobře šmejdum.
Ufff... Nebudu nadávat, jako ostatní... Doporučím znovu přečíst článek a pořádně shlédnout video... Ve chvíli, kdy přijde střih z "sepisujou papír" na "jedou kolem nehody", tak zcela zjevně je tam v čase 1:03 vidět policajt ve žlutý bundě, který kyvadlově řídí dopravu (takže Ti v autě neměli důvod předjíždět stejně nebezpečně, jako ten kamioňák), aby tu nehodu střídavě objížděli řidiči z obou směrů. Při kyvadlově řízeném provozu je naprosto běžný, že se udělá na obou stranách špunt. Fakt je to lehký jako fakca a je to z videa i článku naprosto zjevné.
V roce 1939 byly ty (ne)spolupráce vůbec zajímavé. Například ta, na základě které vlítlo do Polska neprve Nacistické Německo a o pár týdnů později komunistický Sovětský svaz a Polsko si rozdělili. 2 měsíce na to vpadl Sovětský Svaz do Finska a žádné Německo mu v tu chvíli na pomoc nepřišlo. To, že nakoupili amfetamin neznamená, že by tehdy výrazně spolupracovali...
Děkuji za článek, ale musím říct, že mě podobný výzkum příliš nenadchl. Házení mincí sice odhaluje drobné odchylky ve spravedlnosti, ale jaký má pro běžného člověka přínos vědět, že šance nejsou úplně rovné? Navíc, při čtení článku jsem si nemohl nevšimnout, kolik lidí se na experimentu podílelo, a proto by mě zajímalo, kolik tento výzkum celkově stál. Byly na něj čerpány nějaké granty? Podporovaly ho neziskové organizace? Představa, že veřejné prostředky mohou být vynakládány na házení mincí, vyvolává pochybnosti o smysluplnosti takových výzkumů.
Já se sice považuji za velkého odpůrce rozhazování peněz na zbytečné projekty... Ale vážně je třeba trollit po přečtení titulků? Nestálo by za to si nejdřív přečíst i samotný článek?
Např: "Experiment jsme prováděli ve volném čase, nechtěl jsem na něj využívat veřejné prostředky."
A to jsem ho volil...
Tak si jen připomeňme 1 citát z minulosti - také provedený vysoce postaveným vojákem...
"Němci, kteří chtějí používat zbraně, by měli vstoupit do SA nebo SS - obyčejní občané zbraně nepotřebují, protože v jejich rukou státu k ničemu nejsou."
Heinrich Himmler
Případně něco méně drsného - od někoho, kdo definoval pragmatický způsob úspěšného vládnutí:
"Když své poddané odzbrojíš, pak je svou nedůvěrou urazíš; budou si myslet, že jsi zbabělý nebo že jim nevěříš; a v každém případě Tě za to budou nenávidět."
Nicollo Machiavelli
Dobře, když pominu vše co jste uvedl jako plusy, je tady jeden velký otazník se kterým si neví rady zatím nikdo, pokud by jsme všichni měli mít elektroauta a všichni tepelná čerpadla, tak vyvstává problém v přenosové síti, protože Ti co nemají svoji nemovitost nemohou dost dobře nabíjet ze zásuvky ( Na bytových domech a panelácích to zařízeno zatím není) a pokud by nakrásně všude u těchto staveb byly nabíječky, tak přenosová síť zkolabuje a podle vyjádření lidí ze společnosti ČEPS, což je správce přenosové sítě by rekonstrukce na požadovanou úroveň trvala více jak 100 let, mě prostě štve, že nikdo neřeší podstatné věci pro rozumné integrování elektrifikace všeho do stávajícího systému společnosti.
Souhlas, naštěstí přesto, že chtějí zkázat prodej nových od 2035, tak ještě dalších minimálně 20 let bude přechod pozvolný, takže skokové "všichni" nebude. Ale taky mám problém s tím, že se začíná od konce... Místo rozvoje infrastruktury a techniky samotné se nejřív vydá příkaz/zákaz a až pak se řeší "jak to udělat". Nikde na světě žádné takové zákazy a příkazy nejsou, nikde nejsou tak přísné emisní limity a přesto jsou snad všude dál, než my. Je vidět, že Brusel ještě nemá svoji špatnou zušenost s centrálně řízenou ekonomikou a musí ji teprve získat... Průser je, že je to sakra drahá zkušenost :-(
Natluce si baterku? Mam u solaru baterku 10kw. To vam na podzim nestaci ani na provoz domu pres noc. Kdyz teda nahodou sviti slunce a je nabita.
Tak si pořiďte větší 🙂 - 10kW je fakt vhodné fakt sotva na provoz domu. A i kdyby - při nejhorším nabijete normálně z ČEZu. Při 8 Kč/kWh a spotřebě kolem 14kW/100km to furt vychází 1.12 Kč/km = jako by to na naftu jelo za 3l/100km. Proto i píšu, že je potřeba mít barák a k tomu ideálně (nikoliv nutně, na rozdíl od samotného baráku) FVE.
Ano a to mě zajímá, že chci mít stejný komfort jako u spalovacího auta, protože nás nutí abychom si vyměnili spalovák za elektro, a jinak přes léto jsme dělali v podniku kde dováží paní obědy v elektropickupu a ta sama říkala že má ze zimy strach, protože když jede k nám do Lomnice tak v kopci jí to vždy sežere hodně energie, a nepřejte si vidět co se děje když kopec zablokují kamiony.
Já s vámi souhlasím... Taky mě sejří to, jak to nutí... Ale znova... Pokud máte barák, k němu ideálně FVE a velkou baterku, tak je to pro vás zajímavé... Nevím jak vy, já jezdím každý den 55km do práce a 55km z práce, plus sem tam nějaká pojižďka kolem... Dejme tomu v průměru 110-150 km každý den. To je víc, než 80% lidí řídící pouze své soukromé auto. Pokud bych měl ten barák a FVE, tak při každém příjezdu z práce zaparkuju, během 20 sekund připojím kabel a ráno přijdu zase k autu "s plnou nádrží - tedy baterkou" a zase si těch svých 150km ujedu a stálo mě to 40 sekund času navíc, ale ušetřím cesty k benzínce, kde mě to stojí 5-10 minut času. Ve finále nula od nuly časově, komfort stejný... I pro mě - pro člověka, co najede mnohem víc, než průměr. Jenže já barák nemám, nemám kde nabíjet po zaparkování před panelákem, takže pro mě je elektroauto aktuálně prostě neprůchozí, protože "rychlonabíječky" jsou dobré na to, když jedete jednou za čas někam dál a to auto by nedojelo, tak holt každých 300-500km uděláte zastávku na 20 minut a dobijete (tu zastávku byste nejspíš dělal tak jako tak). Na to, aby člověk provozoval elektromobil a živil ho jen na rychlonabíječkách, na to je ten provoz pak drahý a ano, zdržovalo byt to, nebylo by to komfortní.
Opět ta samá písnička dojezd té verze s největší kapacitou 550 km a nabíjení na rychlo nabíječce 25 minut, to jsou jako nějaké úchvatné informace? A kolik těch rychlo nabíječek tady u nás na malém městě máme? Máme tady jednu nerychlo nabíječku u soukromníka, tak nevím jestli když se začala prodávat auta se spalovacím motorem, tak jestli se čerpací stanice začali řešit až několik let potom, nebo jak to bylo?
Pokud nemáte barák a nabíječku doma (a ideálně soláry), tak Vás to neusí trápit - nevyplatí se Vám to.
Pokud to máte, nabijete auto přes noc doma a nepotřebujete rychlé nabíjení poblíž domova - to Vás bude ajímat jen čas od času, když budete potřebovat nabít někde po cestě.
3 % občanů mají zbrojní průkaz a z toho se dělá problém? Za mě by se měl spíš než kolik zbraní kdo má řešit problém jaké. Lovecké? V tom problém asi není, krátké (pistole,revolvery) jen lehce, ale průšvih jsou dlouhé na bázi vojenských...
Pokud tvrdíte, že "průšvih jsou dlouhé na bázi vojenských", pak pro to zcela jistě máte nějaké relevantní podklady a já bych vás chtěl velmi zdvořile požádat o jejich předložení... Např. kolik trestných činů se s těmito zbraněmi spáchalo, kolikrát s nimi byl proveden násilný trestný čin nebo dokonce vražda... Dejme tomu od roku 2003. Děkuji...
? Napsal jste mi 7 "povinností" které musí být splněny k ZP a já vám v reakci na to napsal 7 "povinností" k ŘP... jestli tam je nebo není "bezúhonnost" přeci nic nemění na pointě komentu = že za nějaké náročné povinnosti vydáváte i banální "formality, plynoucí ze zákona. Za skutečnou povinnost by bylo možné považovat třeba ty psychotesty, kdyby byly povinné pro všechny, nebo třeba povinné přezkušování držitelů ZP v nějakých časových intervalech, ať už z manipulace se zbraní nebo průběžně ověřovat, zda nedošlo ke změně zdravotní či psych. způsobilosti, nebo jiné kontroly, ale nic takového prakticky neexistuje.
Ani bezúhonnost nelze prezentovat jako nějakou náročnou "povinnost" (a pro drtivou většinu lidí není problém, když má v Česku nějaký škraloup v podobě záznamu v TR apod. jen cca 1% lidí). Kromě toho, pokud jste si nevšiml, tak i u ŘP může být za určitých okolností kritériem i bezúhonnost - specificky v případech, kdy je kvůli nějakým prohřeškům odebrán ŘP v rámci zákazu řízení. A co teprve, kdybych k tomu řidičáku přihodil i všechny povinnosti, které musíte plnit jako majitel motorového vozidla - povinné ručení, havarijní pojištění, pravidelně technická + emise... 🙂
Tyhle "banální formality" jaksi zaručují, že tam, kdo je problémový (páchá přestupky i jinde, než na úseku zbraní), chlastá, fetuje, nebo byl odsouzen, tak dlouho nebo nikdy zbroják nedostane. Na rozdíl od řidičáku.
Jinak držitel ZP musí mít zbraně uložené také dle zákona, kdykoliv na výzvu policie předložit ke kontrole (zpravidla při prodlužování zbrojáku)... Ale to už je spojené s vlastnictvím zbraní (jako ve vašem případě s vlastnictvím auta), nikoliv s tím samotným oprávněním (ZP, nebo ŘP), o kterém se tu bavíme.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Líbí se mi ta ženská vlastnost přetavit negativní věc a šok vlastně v pozitivní důvěru a doufání. Přesně k tomu v článku došlo.
Jen prosím, až se za 10 let budete hádat s manželem, nevytahujte na něj “tvoje matka mi taky nevěřila a donutila mě jít na dna testy”, tohle vypálení vzpomínky do hlavy a její využití za 10 let je vlastnost, která už tak líbivá není ;-)