Nehodlám se pouštět do nějakých rádoby "odborných" diskuzí. Mám M3 G 2019. 2.0 benzín. Porovnávám se svými služebními vozy Škoda OII, OIII, OIV a Kamiq. Jelikož mám roční průměr něco kolem 65 Tkm (služebák), tak tenhle segment Škodovky znám celkem dobře. Když jsem si koupil Mazdu, tak jsem si připadal, jak v jiném světě. Design, ergonomie, sedačky, jízdní projev, výbava ... a samozřejmě cena. Proti Škodovce je to nesrovnatelný. A i když mám skoro 200 koní, tak mám průměrnou spotřebu 7,1/100. Asi není co řešit, jestliže s 1.5T u Škodovky mám 6,6/100. Určitě jsou i lepší auta, ale tohle je super.
Už bychom mohli dopřát mrtvým klid a přestat se v tom šťourat. Bohužel se stalo a nedá se odestát. Pokud se z toho poučíme pro příště, bude to jen dobře. Rakušan je samolibý b.b. Znám ho ještě jako starostu Kolína. Výměnou se ke korytu dostane jen jiný a možná ještě horší. Navrhované restrikce ZP to nevyřeší. Samozřejmě, že nemocný člověk nesmí dostat ZP a možnost si legálně koupit zbraň. Jenže ono to tak úplně nefunguje. Vždy se najde i druhá cesta a to i v případě bezpečnostních opatření na školách.
Jak nám ukázal náš minulý premiér, získat dotace z EU, beztrestně a pro prosperující firmu, není zase takový problém. Naši dva minulí prezidenti nám zase ukázali, že není problém, aby komunistické garnitury i v době demokracie, ovládaly hrad. A to se nebavím o vidině snadného výdělku v "éčkách". To musí iritovat každého. Hlavně ty naše politické darmožrouty. Pár příkladů bychom tu už měli. Tak o čem to vlastně je? O marné frustraci, kterou si občas potřebujeme někde ventilovat, o tom, že je nám z toho všeho na zvracení, když to vidíme a slyšíme? Volby to asi nezmění, není z čeho vybírat a defenestraci se taky asi nepodaří prosadit. Tak uvidíme?!
Je to hrozně smutný, zemřelo dítě. Nic to však nemění na skutečnosti, že i pro cyklisty platí stejná pravidla, jako pro všechny ostatní účastníky silničního provozu. Určitou roli v tom hraje i škola, avšak hlavní jsou rodiče. Ti nesou zodpovědnost za dítě, ti mu musí říct a vysvětlit, jak se může a má chovat.
Někde se na platy známých a kamarádů musí vzít peníze. Hodně to připomíná totalitu. A taky jsem hrozně rád, že budu (už platím) za možnost něco mít. Taky se mně hrozně líbí k..y ohledně potřeby veřejnoprávních médií. Do teď jsem je nepotřeboval a nepoužil. Jsou ale jinak hrozně důležité, proto je musím platit. Že by se opět vracela diktatura?
Je to celkem sviňárna. Výrobce nastaví interval na 30 Tkm. Přijedete na výměnu a servisák vám dá dobrou radu, že je lepší zkrátit interval protože .... . Pokud s tím nemáte zkušenosti, tak si myslíte, že je to sv..ě, která vás chce okrást. A pak se vám stane něco z výše popisovaného. Pár aut mně rukama už prošlo, ale vždy jsem se řídil radou mého servisáka a auta jsem měl po motorické stránce v pohodě. Olej v motoru měnit po 10 Tkm, max. do 15 Tkm. Nepodceňovat výměny svíček a rozvoďáku.
Měl jsem OIV první generace. Ergonomii dělal asi "marťan". Tvrdá, nepohodlná sedadla. Pořád něco nefungovalo. Infotainment se neustále restartoval nebo se vypínal. Po 40 Tkm vrzal celý interiér a z podvozkové části se ozývaly divné zvuky. Co jsem ale oceňoval, byl motor 2.0 TDI. 110 kW - průměr 5I / 100 km. Abych to shrnul, 60 Tkm najeto a 7x v servisu.
Celkem mě zaráží, o čem tenhle článek je? Prošel jsem si insolvencí, přišel jsem o RD a řešil to ještě další 4 roky. Měl jsem dvě práce, ale dal jsem to! Samozřejmě, že i s podporou celé rodiny. Dnes máme opět dům a rodina je v pohodě. Opravdu má někdo potřebu tohle řešit v médiích? Na co si to, pro boha, hraje? No, je to určitě účinnější, než pro to něco udělat. Poprat se s tím. Nicméně, já osobně to vnímám jako hodně slušný ....... .
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Co je na tom tak zvláštního?