Jak jsem psal včera u příspěvku s nehodou..
Včera jsem tam stál, pak nás otáčeli. Za tohle může naše strana, naší celnici nejsou schopni odbavovat toliko kamionů najednou. Zúžení a svedení tohoto pruhu vede k několikakilometrovým kolona 24/7 na tomto hraničním přechodu. Kluci s LKW tam stojí i v 25km koloně už od Malacek a čekají na odbavení 8h. Pro představu, rychlost odbavení je 2,5km za cca 1-1,5h, dle toho jak se chce celníkům pracovat, do toho neukázněnost řidičů jak LKW, tak i PKW. Odpadky podél D2 v současné době jsou jak na smetišti. Zázemí pro řidiče 0, alespoň blbě Toitoi...O rychlosti práce našich celníků na hranici nemluvím. A teď k té nejabsurdnější věci. Hraniční přechod Lanžhot na dálnici D2 je kompletně zasekaný a probíhají zde kontroly jak kdybychom s LKW vozily zbraně...Mezitím co na hraničním přechodu A/CZ Mikulov o 30km dal není ani jeden policajt, žádná kontrola nic. Je tohle jen výsměch. Dle mého úmyslně zdržování tranzitní dopravy, která samozřejmě bude mít a má dopad už na další části ve výrobě, viz zpoždění v převozu VW Bratislava a Škoda MB. Za tuhle nehodu může ten, kdo rozhodl že tam kluci budou stát dalších 45 dní, kdy se rozhodlo před 14 dny o prodloužení těchto kontrol. Vše ukazují v mém videu na yt, ať máte představu kdo tam nebyl. Desítka kamionů stojící na dálnici čekající na odbavení D2 Lanžhot, pak někteří co znají jako já pokračujeme na Kúty, Holíč, Hodonín. Tady totiž je čekání na max 10minut a vyplatí se i z objížďkou, která udělá kolem 1hodiny a 50 km navíc. Koho by zajímalo od 24minuty tohoto videa pro představu Odkaz
Včera jsem tam stál, pak nás otáčeli. Za tohle může naše strana, naší celnici nejsou schopni odbavovat toliko kamionů najednou. Zúžení a svedení tohoto pruhu vede k několikakilometrovým kolona 24/7 na tomto hraničním přechodu. Kluci s LKW tam stojí i v 25km koloně už od Malacek a čekají na odbavení 8h. Pro představu, rychlost odbavení je 2,5km za cca 1-1,5h, dle toho jak se chce celníkům pracovat, do toho neukázněnost řidičů jak LKW, tak i PKW. Odpadky podél D2 v současné době jsou jak na smetišti. Zázemí pro řidiče 0, alespoň blbě Toitoi...O rychlosti práce našich celníků na hranici nemluvím. A teď k té nejabsurdnější věci. Hraniční přechod Lanžhot na dálnici D2 je kompletně zasekaný a probíhají zde kontroly jak kdybychom s LKW vozily zbraně...Mezitím co na hraničním přechodu A/CZ Mikulov o 30km dal není ani jeden policajt, žádná kontrola nic. Je tohle jen výsměch. Dle mého úmyslně zdržování tranzitní dopravy, která samozřejmě bude mít a má dopad už na další části ve výrobě, viz zpoždění v převozu VW Bratislava a Škoda MB. Za tuhle nehodu může ten, kdo rozhodl že tam kluci budou stát dalších 45 dní, kdy se rozhodlo před 14 dny o prodloužení těchto kontrol.
A nakonec stejně staré XP budou nejlepší, pak se dala ještě 7. Ale to co vymýšlí teď s 10...2x do měsíce nějaký fix a místo toho aby udělali cosik pořádně, tak pořád přidávají nějaké zbytečnosti. Viz poslední update kdy vám přibyde počasí na liště. A bez internetu a jejich účtu na Microsoft si už vlastně ani pomalu nezapnete pc...fakt zlaté XP
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano, konečně. Jako řidič LKW tohle
přivítám. Jezdím napříč celou EU a tyhle
lokotiny jsou jen u nás. V DE? Státní svátek?
Nevadí tranzitovat můžeš po určitých
dálnicích. Polsko? Co to tam nějaký zákaz?
Jedeš si o víkendu v pohodě, Litva, Lotyšsko
Estonsko, Finsko, Švédsko taky bez jakého
koli zákazu. Španělsko?Portugalsko?
Rumunsko? Taky si můžeš jet o víkendu
Slovensko? Zapomněli však tady dopsat že
na každý svátek můžou řidiči dojet domů i v
zákazu. Kolikrát přes léto povolí i tranzit ať
zbytečně nestojí kamiony na sk
Z celé Evropy tenhle zákaz mají jen
tyhle státy kdyby Vás zajímalo
Česká republika13:00 - 22:00 Chorvatsko12:00 - 23:00
Francie 00:00 - 22:00
Itálie07:00 - 22:00
Lichtenštejnsko00:00 - 24:00 Lucembursko00:00 - 21:45
Maďarsko00:00 - 22:00
Německo00:00 - 22:00
Rakousko00:00 - 22:00
Řecko15:00 - 22:00 a 18:00 - 23:00 Slovensko 00:00 - 22:00
Slovinsko08:00 - 22:00
Švýcarsko00:00 - 24:00
Takže z 46 státu v Evropě, které každý řidič LKW jezdí je 12 se zákazem, Německo nepočítám, protože tam platí plno silnic které z tohoto zákazu mají výjimku...
S pozdravem ten co Vám vozí žrádlo a tabletky od Anglie, Španělska Finska až po Rumunsko
1 odpověď