Souhlasim, ze neco takoveho je potreba, aby se zpruznil trh prace, ale zaroven je nutne to domyslet do detailu, aby system fungoval a nevyvolavalo takovou kontroverzi. Tady z toho clanku to zni az prilis jednoduse, proste vas nekdo vyhodi a nebude k tomu duvod. On ale ve skutecnosti ten duvod temer vzdycky je, ale v soucasnoti jsou ruce zamestnavatele velmi svazane. Casto bych rekl, ze se lide drzi v praci, ktera jim uplne nejde nebo je nebavi, ale sami neodejdou nikdy. Pokud by bylo vice flexibility v propousteni takovych lidi, tak o to vice by se ti lide mohli dostat nekam jinam, kde jim to pujde lip a i ten novy zamestnavatel nebude mit diky tomu potize najit na trhu vice volne pracovni sily. Nepredstavuju si, ze by nam takova zmena najednou zvysila nezamesntatnost v radu jednotek procent, ale spis by prispela k zrychleni presunu pracovnich sil. Jsem zcela ok i s tim, kdyby takova vec potkala me, jelikoz o to spis na me ceka nekde lepsi prace, pokud me nekde "bezduvodne" nechteji.
Zrovna jsem po D1 dorazil do Prahy a celou cestu, i když byla noc a malý provoz, jsem viděl na úsecích se třemi pruhy většinu aut jedoucích v prostředním pruhu. Vytváří to zbytečně nebezpečné situace a nevím, jestli se dá pravidlo zařazování do pravého pruhu postupně zpropagovat, abychom mohli začít jezdit bezpečněji. Bohužel mi i jeden (zřejmě unavený) ukrajinec z toho středního pruhu najel bez blinkru málem do boku. Chce to obecně více znalosti pravidel provozu, ohleduplnosti a předvídání.
32
Sledujících
0
Sleduje
32
Sledujících
0
Sleduje
Jeli jsme tam po jedenácté a odkláněli dopravu v obou směrech. Nemůžete čekat všechno hned.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
My jeli ve 13:00 a pořád bylo nutné dojet pěkný kus za odbočku a pak se nebezpečně otáčet na objízdnou trasu. To uzavření se příliš nepoveldo a jsem rád, že se tam nikdo další nesrazil. Dnes byl zajímavý den, ráno nám člověk vletěl na dálnici do protisměru. Člověk aby radši zůstal doma.
1 odpověď