Domnívám se, že uvádět spotřebu 3 litry na 100 km je zavádějící. Běžná jízda není jízda v soutěži o nejnižší možnou spotřebu. Jezdím kombinovanou verzí CNG/benzín. Benzínová nádrž má 10 litrů, což by odpovídalo dojezdu na benzín přes 300 km. To to rozhodně neujede, když po 180 km už křičí rezerva.
A to, že projede elektromobilů v Evropě klesají, jednoduše není pravda. Že je ve zdroji uvedeno auto.cz a aktualne.cz tak trochu napovídá o vložené energii na ověření primárních zdrojů.
To už bych rovnou mohl napsat článek a jako zdroj uvést autoforum.
Elektrické Citigo se nevyrábí, protože se svou cenovkou 429 tisíc bylo pro Škodu těžce prodělečné (což vám žádný zaměstnanec Škody nepotvrdí ani nevyvrátí) a existovalo jenom z důvodu snížení flotilových emisí a vyhnutí se velké pokutě.
Kolik dneska stojí nový nedotovaný vůz podobné velikosti a dojezdu v základní výbavě? 600 tisíc? Plus mínus.
Ojeté Citigo v dobrém stavu se prodává v bazarech v cenovkou kolem 380 tisíc, což považuju za dobrou cenu pro prodávajícího. Prodat auto po 5 letech za cenu jen o desetinu levněji, než nové, to je super i s tou 40% kumulativní inflací.
4 tisíce reakcí, z toho 3 tisíce botů, 500 lidí, kteří zpochybňují COVID, válku na Ukrajině, věří na plochou Zemi, chemtrails, 5G, HAARP, reptiliány a QAnon, a kteří rozhánějí mraky octem, a zbytek smějící se emotikon, který si pan senátor spletl s pozitivním, přičemž to ve skutečnosti znamená výsměch.
Snad se na to obyvatelé připravili. Teplo zajistí kamna, zásoby jídla a pití určitě mají, obecní čerpadla na vodu by měla ještě fungovat, tak půjde i spláchnout záchod, powerbanky měli všichni nabité na 100 %, mobil v úsporném režimu, světýlka na čtení, dostatek možností rozptýlení. Pak už jen vydržet, než to přejde a nezbláznit se.
Jsou lidi, kteří tento vývoj předpovídají přes 10 let. Ono to říkali. Ale nikdo neposlouchal. My totiž naprosto víme, že budoucnost je ve spalovacích motorech, možná někdy v budoucnu ve vodíku. Úplně přesně stejně byla přesvědčená Nokia a tlačítkových telefonech a Kodak o analogových fotoaparátech.
Volkswagen Group zkrachuje. Ale ne jen tak. Bude nás to stát desítky miliard při zoufalém pokusu o bailout. Zaplatíme to všichni, dokonce i ti, kteří přesně před tímto varovali, a nikdo je neposlouchal. No a jak všichni dobře víme, jak se do něčeho vloží stát, vždy to dobře funguje 🤡
Teslu obecně mám v oblibě. Myslím si, že ty nejnovější Model Y z berlínské Gigafactory jsou kvalitní auta.
Ale Cybertruck byl fakt velký krok vedle, všichni z Tesly to vědí a vývoj ceny akcií tomu patřičně odpovídá. Cybertruck si nekoupí žádný milovník truck karoserie, protože dostane hroznou bídu od ostatních truckerů.
Pro Kadyrova je ale auto zcela ideální, protože ten nepočítá, že by Cybertruck vydržel déle, než dva roky.
Jestli mu ho daroval sám Musk mi přijde dost nepravděpodobné, ale Musk je totální magor a udělat si reklamu tímhle způsobem by mi docela sedělo do jeho stylu vystupování. Nicméně i tak bych byl ve svých závěrech opatrný a zdrženlivý.
Začínám vídat na silnicích lidi na rychlých koloběžkách v kompletním oblečení a motorkářskou helmou. Na druhou stranu pořád vídám hodně lidí na koloběžkách v kraťasech, tričku s krátkým rukávem, bez rukavic a samozřejmě bez helmy. O jízdě na koloběžce do hospody, protože "mám papíry v čistírně" radši pomlčet.
O této konkrétní nehodě nevím nic, takže těžko soudit.
Máme policii a BISku, a já doufám a věřím, že na tom dělají. Já vím, že Babiš by to ve Sněmovně rozmázl a ukázal všem, co přesně víme a co nevíme, a poskytl útočníkům cennou zpětnou vazbu, ale nevím, jestli by to bylo k prospěchu čehokoliv.
Možná, že pro zvýšení bezpečnosti v České republice by nejvíc pomohlo odstřihnout všechny sociální sítě, zakázat komentáře na seznamu a zrušit všechny seznamácké emailové schránky.
Podle mě je ta logika taková, že když se teď mám subjektivně hůř, a přitom před pádem Berlínské zdi jsem byl mladý, krásný a plný sil, tak způsob, jak se mít zase líp, je snažit se přiblížit se politickým podmínkám z dob, kdy jsem byl mladý, krásný a plný sil.
Bohužel to tak ale nefunguje. Žádná vláda nikomu mládí nevrátí.
Program na příštích 5 let:
Populisti, komunisti a nacisti v Parlamentu, to bude mňam mňam pošušňáníčko. Ve volbách do parlamentu budu rovnou taky volit Turka, ať to aspoň mám rychleji za sebou a nemusím si dělat starosti s placením hypotéky
Myslím si, že zrovna zákaz spalovacích motorů bych na trhu nenechával. Pak nikdo z výrobců nebude vědět, kam směřovat vývoj a ty auta tím pádem budou ještě dražší.
Zákaz je jasný, má jasný termín a platí pro všechny stejně. Pro výrobce supr.
Pro spotřebitele je to taky supr. Důvod, proč jsou elektroauta dražší, než spalováky jsou hlavně dodavatelské řetězce. Perfektně optimalizovaný řetězec spalováků je najednou rozhozený. Ale ono si to zase sedne a ta auta budou relativně levnější (absolutně levnější nebudou, protože inflace).
Zlomové podle mě budou roky 25 a 26, kdy se cena překlopí. 2035 si už nikdo na spalováky nevzpomene.
A navíc, i se zákazem výroby vám nikdo nezakazuje spalovákem jezdit. Jen holt v roce 2050 to auto už bude 15 let staré, to znamená o 4 roky mladší, než současný celorepublikový průměr.
A jestli se toho spalováku nebudete chtít vzdát, veterána vám dovolí vždycky, i v roce 2100. To už tady nebudu.
Mám nápad. Ať v ANO ten svůj úžasný návrh na změny v důchodovém systému vytisknou, pak ho dají do trezoru a ten trezor se převeze doprostřed Václavského náměstí v Praze, kde bude pod nepřetržitým dozorem ochranky a veřejnosti. Tři měsíce před volbami ten trezor před publikem otevřeme a přečteme, co jste vymysleli. Jen mám strach, aby se neukázalo, že ve skutečnosti máte h*vno.
- Autem dveře-dveře 43 minut (doma parkování v garáži cca 200 metrů od bytu, v práci na soukromém dvoře ve vnitrobloku - vždy je místo)
Tak jezdíme autem ve dvou. Sám nejezdím prakticky nikdy, protože mi to připadá diplomaticky řečeno geometricky neoptimální.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ti lidi jsou hrozní, protože nechtějí za platit víc peněz za horší produkt. Hrozní, tihle zákazníci. Co by ještě nechtěli.