Myslel jsem, že odjezd v 15.00 je v 15.00 a nikoli v 15.03. Připraveni mají být vždy na na 15.00! To jejich prohlášení zní dost hloupě.
Bohužel, doteď bylo v předpise jasně stanoveno, že "úkony dopravce před odjezdem vlaku" se mohou započít v 15:00. Samotné uzavření dveří a rozjezd je otázka 20s. Bohužel s dobíhajícími na poslední vteřinu, stojícími ve dveřích, s lidmi co rozvalej dveře a nezavřou je, je to obvykle anabáze na 1-2m, mnohdy spíš více.
S tím jaký jsou dnes lidi, bezohlední k bezpečnosti, k dochvilnosti atd míříme k systému jako mají v Itálii, že 2m před odjezdem už prostě nenastoupíte. 🙂
Kdo umí počítat, tak je mu jasné, že 5 zastávek mezi Phou a Brnem = cca 10m. Překvapení? vůbec, normální stav, proto už obvykle nezastavuju, dveře neodblokuju. Těžce se to pak zdůvodňuje ve smyslu "lidi jsou idioti" ..
ne, u nás je to pro všechny, jinak se např. na třetí peron nedostanate. Pokud budete chtít využít podhod nebo nadchod, musíte se vrátit 45km do Českých Budějovic, nebo naopak, popojít 70km do Lince
V tom přídě, tam ale není cedule se zákazem a informací, že je to služební přechod žj.
Samozřejmě, že jsou stanice s klasickým úrovňovým přechodem, ale tam se ta doprava organizuje tak, aby do lidí co přechází nikdy nepřijel vlak.
Barum bych na svoje auto nikdy nedal. Znamej co ma servis to několikrát zkoušel, několikrát jsem mu řekl ze ty gumy jsou totálně na prd. Na sněhu kloužou a nedrží stopu(pro můj styl ježdění). Autorizak, stejny auto auto jako moje, ale pujcili mi ho z Barumkama. To se nedalo a rázem ze me byl 30kilometrohodinovy řidič. Je úžasný vidět, jaký rozdíl je mezi gumama. Ale není úžasný, co stojí barumka, která je totálně o ničem v porovnání se schopnější gomou. Já, obzvlášť na zimu, si raději priplatim abych si i jizdu v zimě užil, ne abych jezdil 30 a měl pulky stažený
Já teda můžu porovnat sadu nokianů s polaris 5, dvě sezony, barumky 3. A rozdíl tam samozřejmě je hodně citelný, jak při jízdě tak v tom co to projelo. Na druhou stranu, s tím jaký jsou zimy, co nokiany stojí a že po 2 sezonách byly ko, si myslím že polaris 5 je hodně slušný kompromis cena/výkon.
Jezdím pravidelně do práce ve 2 ráno. A když u nás napadlo 30cm 23.prosince, tak jsem nikde 30 jet nemusel. Ale určitě je to i o autě a taky o tom kdo za tím sedí.
U nás úplně stejná situace. K doktorovi nebo k zubaři ideálně jednou ročně a max 4h. První co ale řekne, prohoď si směnu nebo si jdi ve volnu.
Jednou za rok vozím prarodiče ke specialistovi na paragraf, vždy tam 15m musím křičet a vztekat se, aby mě pustili a aspoň mi proplatili normu, ani ne celou směnu.
To samé když daruju krev, hromada hemzů kolem, nejde, normu ti nezaplatím atd atd.
Státní firma, bohužel vysoce kvalifikovaná práce a lidi nejsou. Jak se bránit, nevím..
Lidé zemřeli i ve vagonech ČD. Pokud víte o podvodech, podejte trestní oznámení. Jako cestující mohu posoudit je to, že s ním cestuji lacino, průvodčí mne neotravuje s jízdenkou a ještě mi dá vodu na cestu. A co je pro mne podstatné, jízdenku mohu zrušit 15 min před odjezdem, mám rád flexibilitu. ČD jsou těžkopádný postkomunistický moloch, podobně jako Česká pošta.
No, v ČD vagonech nikdo neumřel kvůli tomu, že byl v katastrofálním stavu. Jako jednotlivec určitě nemá prostředky a možnosti pronajmout si právnickou kancelář jako Jančura, aby mohl žalovat všechny okolo.
V RJ nikdo nekontroluje jízdenky? opravdu?
U ČD nejde zrušit jízdenka 15m před odjezdem?
Souhlasím s poslední větou, ale v současné chvíli je rozdíl jen maximálně ta voda, jinak to jsou stejný umaštěný hujdy jako u čd.
Vy, co je vám 23 let (rození v roce 2001), co tleskáte Fialovi a soudruhovi z Hradu, jak se těšíte na důchod v 70? Jestli vůbec nějaký dostanete. Jistě vám stačí "argument" za to může Babiš.
Vůbec s důchodem nepočítám, zdechnu v práci, rovnou do truhly.
Tímhle systémem nebude na důchody do 10 let. Děcka se nerodí, důchody jsou na historické výši oproti průměrné mzdě.
Za mě za to můžou všechny vlády za posledních 15 let. Ty s tím měly něco dělat. Všichni o tom jen kecaj, a Babiš je kapitola sama pro sebe, ten ještě mimořádně zvalorizoval, aby se ten sešup do srač*k zrychlil..
Myslím, že je to blbost. Mají kontrolovat technickou způsobilost, že to svítí a brzdí apod. Povinné ručení je zbytečná buzerace, a navíc nechápu tu logiku, že stejné povinné ručení nepotřebují elektrokola, potažmo normální kola, když z hlediska provozu na pozemních komunikacích je to v podstatě totéž. To, že u toho víc nebo míň točíte nohama, na principu nic nemění.
Jak se to vezme. Znám někoho s trojkou oktávkou s nabouraným bokem od elektrokoleběžky. Oprava 46k, škoda jen, že ta el.koloběžka neměla povinný ručení. Protože opravu si musel zaplatit sám, a pravděpodobně ty prachy už přes soudy nikdy neuvidí..
Nehledě na to, že ti auto stojí, nedostaneš se do práce atd. Klidně to může ve finále bejt 100k.
Ňákej smysl v tom vidím, vyhodit jen tak celou výplatu není sranda žj..
Upřímně chci jít letos po letech odvolit, ale hledám někoho kdo bude mít střízlivý pohled na EU a legislativu co tvoří a zároveň nebude absolutní eu-skeptik.
Nikoho takového tam zase nevidím.
Skladba těch co lezou EU do zadku, nebo těch co jsou absolutně proti a zbytek jsou zase političtí odpadlíci co nikde nic nedokázali nebo mají ňáký škraloup.
Smutné, ale vůbec nevím komu ten hlas dát .. 🤔
Takoví jako vy stále lžou a mlží. Ano, před pandemií se dluh ČR k HDP snižoval, ale covid trend otočil. Svět zažíval lockdown, ekonomiky celého světa zažívaly nebývalý výpadek a státy ze svých peněz musely vyplácet dříve nebývalé kompenzace. Bylo by tomu za jakékoliv vlády. ČR se zadlužila i přes kritiku Fialovců relativně méně než srovnatelné země, ale nebyli by to podlí antibabišovci, aby toto zadlužení nedávali na vrub výlučně předešlé vládě. Dlužno dodat, že Fiala, Pekarová, Rakušan a další v době pandemie chtěly kompenzovat ze 100%, tedy mnohem více a dnes by ten dluh byl min. o 200mld Kč vyšší. Dnes se k tomuto nehlásí a lžou, jako vy.
Všechno pravda, ale k tomu všemu patří mimořádné dotace, mimořádné vyplácení podpory za covidu často bez důvodu, personální změny s padáky za miliony co týden, malé domů pro firmy zapojené do covidu, jednorázové tisícovky pro důchodce za covidu a konečně, 2x zvalorizované důchody a nesmyslné snížení daní v době kdy bylo třeba šetřit.
Hodně mě překvapuje, jak na to lidi zapomněli, jak jim je to už jedno, že to bylo 800mld, na to co člověk musel sledovat v televizi za sračky, co tam předváděli a nařizovali, jak miliony lítaly..
Určitě netvrdím, že to Fiala dělá dobře, ale že je 40% rozhodnuto tam dosadit Hrabiše, kterej to roztočí ještě víc je pro mě alarmující.
Kde on ty stomiliardy ušetří, aby je mohl rozházet důchodcům a zase snížit daně nikdo neví ...
Kdežto my ty prachy budeme stále posílat do jedné nejmenované země.
To je stále stejnej argument, kolik že se těch peněz na tu Ukrajinu poslalo? Kolik, že je to oproti tomu kolik je v deficitu důchodovej systém? Kolik že to je oproti tomu kolik se rozkrade nebo oproti tomu kolik chybí za daňové úniky od těch co dělaj načerno? Nebo kolik se rozhází na "dotacích"? Nebo kolik se rozházelo za covidu?
Mě furt příjde, že je ta Ukrajina kapka v moři. Nicméně je pravda, že v první řadě by se měly vyřešit sociální problémy u nás. Třeba, že za 10 let s tímhle tempem nebude na důchody a že důchodců za 20 let bude 2x víc jak těch co na ně budou vydělávat..
8
Sledujících
1
Sleduje
8
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ve většině případů dopravce avizuje zpoždění odjezdu již dopředu (důvod neznámý), takže dobíhajícími to není.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Naopak, ve většině případů je důvod zpoždění absolutně jasný, protože vždy ho někdo zdůvodňuje. Buď dopravce nebo SŽ. Prakticky každý vlak je tím co jsem popsal výše zpožděný, proto se zavádí oněch 20s před stanoveným časem.
1 odpověď