bývaly doby, kdy stačilo rozšířit řidičák o skupinu E jen tím, že jste sepsali čestné prohlášení, že máte roční praxi v řízení vozidla, které smí tahat více než 750 kg a skupina E Vám byla za administrativní poplatek 50 Kč doplněna do ŘP, nebo Vám potvrzení vystavil Váš zaměstnavatel. Já jsem takhle získal E k B a bratr dokonce k C. Kurz v té době na C, když jste už měli B stál 4000 Kč a B mě stálo při škole 900 Kčs
Start stop jsem měl už v autě z r 2002, auto umřelo po 18 letech na nerentabilitu opravy automatické převodovky po najetí 330 000 km.
První baterie vydržela 9 let, naftový motor bez oprav, starter, turbo, vstřiky byly až do konce původní.
U automatu mě start stop nijak neomezoval, než jsem přesunul nohu z brzdy na plyn motor běžel.
Funkce byla docela sofistikovaná, start stop se neaktivoval pokud motor nebyl ohřátý, baterie dobitá, nebyla puštěná klimatizace, topení naplno.
To se jednalo o plně autonomní vozidlo bez řidiče, když je v nadpisu napsáno že náklaďák srazil ženu?
Snad by tam mělo být napsáno, že řidič náklaďáku srazil ženu, nebo řidič s náklaďákem.... Jedině, že řidič zkolaboval a ztratil vládu nad vozidlem, potom by snad bylo možné, že neřízený náklaďák srazil ženu.
Nevím, že by měl platil nějaký zákaz topit zakázanými kotli, ani nevím proč by to někdo zkoušel, takže proč to kontrolovat. Vždyť ty kotle jsou vesměs z nehořlavých materiálů, takže vkádat je, nebo jejich část do topenišť je nesmysl.
Celkem chápu co nám chtěl pisálek sdělit, ale asi příhodnější by bylo napsat ...zda lidé nevytápí zakázanými kotli, nebo ...zda lidé netopí v zakázaných kotlích
Dacii 1310 z r. 1984 jsme měli v rodině 8 let, i rumunský poloosy vydržely bez repase cca 160 000 km, s karburátorem za celou dobu nebyl problém, jen se musela kontrolovat hladina chladící kapaliny, protože byl vyhříván a pokud hladina byla nízká a zároveň vysoká vlhkost vzduchu zamrzal. Že by měla nepřesné řazení a slabé brzdy si nějak nepamatuji, Prostor proti předchozí Š100 královský, včetně kufru. Problém s korozí byl, ale to byl se všemi auty z té doby. U světel byla nevětší nevýhoda v tom že moc nesvítily, byly jen na asymetrickou žárovku, nikoliv na halogenovou H4. Vyřešili jsme to instalací parabol ze Š120. Jinak pohodlné spolehlivé auto schopné jezdit pod 7 litrů, dojel jsem s ním v plném obsazení až do Frankfurtu, Mnichova, Salzburgu, k Bodamskému jezeru..., nikdy mě nikde nenechala.
Nevím proč ta kritika, představte si, že někdo pojede na koloběžce, nezvládne nějaký hrbol spadne a srazí při tom nějaké malé dítě, to si rozbije hlavu s dlouhodobým léčení a ještě k tomu trvalými následkami. A v je v tom za několik milionů a v životě skončil. To mi připadá, že pojistka v ceně cca 1 Kč den jako velice dobrý způsob jak se tomuto vyhnout. Mít koloběžku jsem pojištěný i bez povinosti pojistky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Molotovův koktejl není synonymum k zápalné láhvi, mezi těmito dvěma zápalnými prostředky ničení je velký rozdíl, už jen název napoví který je sofistikovanější. Autor by se měl dovzdělat.
3 odpovědi