Četl jsem zprávu, jak se Pogačar stravuje. Jeho strava je složena hlavně z ovocných cukrů. Z vlastní zkušenosti to považuji za doping. Asi v 17ti letech jsem dostal kolo favorit. Ježdění mne bavilo, rodiče měli chatu na Vranovské přehradě ve vzdálenosti 107km od Brna. Poprvé mi cesta trvala skoro 5 hodin. Později jsem dosahoval času 3,5 hodiny. Pak mi někdo poradil vzít si na cestu hroznový cukr. Tenkrát se dal koupit pod názvem dextropur. Při použití cestou jsem ji zvládl o hodinu dřív. Považuji to dodnes za doping. A to jsem na kole jezdil jen pro zábavu.
Průměr 43 za hodinu
Bohužel zatím ani náhodou, na Vueltě byl jeden spurtér, ale na Tour ke Gravesovi přibyde Milan, Philipsen, Merlier, Lie, Girmay, Kojl a na ty BiTňák fakt nemá. PO 20 dnech a na opravdové časovce též Maty už nezáří a ztrácí minutu a to tam chybělo ještě minimálně dalších 6 nejlepších časovkářů, prostě 12místo z OH a ztráta kolem dvou minut na nejlepší je realita, která se bude hodně těžko dohánět . Ukažte mi někoho, kdo takto ve 22 letech ztrácel a následující roky vyhrával, neznám nikoho!
Roglič.
Samotná stavba Temelína začala až v roce 1987. Zařízení včetně reaktoru bylo v Temelíně instalováno až v průběhu 90. let. Jak jsem již řekl, zajděte si nějakou exkurzi, abyste se podíval, jak takové elektrárny fungují, a kolik do nich bylo za posledních 35 let nainvestováno.
Temelín stavěli ti samí pracovníci jako Dukovany.
Tak na Lucerně už píšou, že Pogi předvedl historicky nejlepší vrchařský výkon historie, ekvivalent 6,96 W/kg/60 minut u hladiny moře, Jonas 2. nejlepší…
Jonas je v nejlepší formě v kariéře.Odkaz
Na Tour de France 2021 jel Jonas jako superdomestik Primože a Tadej ziskal na Jonase naskok v prvnim tydnu, kdy Jonase Jumbo-Visma celkem brzdila, protože nevěřili že vydrží v plné formě tri týdny. V tom druhém týdnu dokazal Jonas Tadejovi ujet o 40 sekund na Mont Ventoux, a v třetím týdnu ho porazil v časovce.
Nabral největší ztrátu, když Roglič už nejel. Od 9 etapy do konce stáhnul jenom 20 sekund.
Škoda že tu chybí cena té elektriky na tom dobíjení a celkový čas na dobíjení pro možnost absolvovat tak běžnou cestu jako Praha-Brno. Asi to byl záměr. Většině spalováků by stačilo natankovat plnou do 10 minut a zvládly by na jeden zátah nejen cestu tam a z5. Inu tomu se říká pokrok.
443 km a nabíjel 86 minut.
No ty kráso, promiňte, ale vy jste tedy materiál. Ty vaše argumenty nedávají vůbec smysl. Vy jste měl doteď přístup k cizím VTP? To asi ne, že? Dotyčný prodejce vám mohl poslat kopii techničáku a to stejné udělá i teď, jen si ho jednou stáhne z Portálu občana. Jaký je v tom rozdíl?
V tom cosi stáhnu z portálu není počet předchozích majitelů ani zda je vozidlo dovezené z ciziny.
Já teda nevím, ale 1000 elektromobilů na jednom místě jsem snad ještě v životě neviděl. Ani tam, kde mají rozum a mají elektromobilitu daleko vyspělejší. Osobně si myslím, že když přijedu do kolony, tak nepotřebuju dalších 200 kilometrů ještě nabíjet. Pokud vezmu v potaz například Teslu Model 3 LR, tak ta ujede v zimním období řekněme 400 kilometrů. Pokud se to stane na cestě z Brna do Prahy, tak si myslím, že s velkou rezervu, ale opravdu velkou mohu nabíjet až doma v Praze.
A to předpokládám, že z Brna budu vyjíždět třeba jen se 70%.
Zároveň nepředpokládám, že v zaostalém Česku bude nějaký významný rozvoj elektromobility do roku 2070.
Prosím, jak funguje rekuperace na sněhu?
§ 18 Rychlost jízdy
(1) Rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit zejména svým schopnostem, vlastnostem vozidla a nákladu, předpokládanému stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, její kategorii a třídě, povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat; smí jet jen takovou rychlostí, aby byl schopen zastavit vozidlo na vzdálenost, na kterou má rozhled.
A prý řidič motocyklu neporušil předpisy. Pchá.
Jeho jízda "na horizont" (to je citace z článku) je proti ustanovení citovaného zákona
Mimo přechod pro chodce je dovoleno přecházet vozovku jen kolmo k její ose. Před vstupem na vozovku se chodec musí přesvědčit, zdali může vozovku přejít, aniž by ohrozil sebe i ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích. Chodec smí přecházet vozovku, jen pokud s ohledem na vzdálenost a rychlost jízdy přijíždějících vozidel nedonutí jejich řidiče k náhlé změně směru nebo rychlosti jízdy.
(3) Jakmile vstoupí chodec na přechod pro chodce nebo na vozovku, nesmí se tam bezdůvodně zastavovat nebo zdržovat. Nevidomý chodec signalizuje úmysl přejít vozovku mávnutím bílou slepeckou holí ve směru přecházení. Chodec nesmí vstupovat na přechod pro chodce nebo na vozovku, přijíždějí-li vozidla s právem přednostní jízdy; nachází-li se na přechodu pro chodce nebo na vozovce, musí neprodleně uvolnit prostor pro projetí těchto vozidel. Chodec nesmí vstupovat na přechod pro chodce nebo na vozovku bezprostředně před blížícím se vozidlem. Chodec musí dát přednost tramvaji.
(4) Chodec nesmí překonávat zábradlí nebo jiné zábrany na vozovce.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Prý zbytečně neutrácet 😉...nejdříve by muselo být co utrácet...
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Policista 32 let služby na okresním městě, plat 45000 čistého. Odchod od policie, výsluha 30000.
3 odpovědi