Bohužel se objevuje mnoho dementů, kteří když jede 5 aut za sebou v levém pruhu a čekají až před nimi kamion předjede jiný kamion, vjedou do pravého, nesmyslne dojedou kamion vpravo a cpou se mezi auta vlevo. Když je pak nepustite a vytroubite, tak vas gestikulace prostrednicky nemine. Cestou do práce ráno prakticky denně
Tak to byste se divil, náš známý právník má přítelkyni, absolventku plzeňských práv a když se jí pokoušel sehnat místo koncipientky i za mizerný plat ji nikde nechtěli. Tak snad možná v té Plzni.
Zajímavý nesmysl z rubriky “jedna paní povídala”. Já mám Plzeňskou právnickou fakultu a za 12 let jsem neměl problém sehnat místo nebo klienty. Je to o šikovnosti, ne původu fakulty. 🙂
Nevím, co pan redaktor očekával, že mu předseda soudu řekne. Vinou předchůdců uplynula objektivní lhůta pro podání kárného návrhu, aktuální odsouzení je nepravomocné, takže je stále nevinný a předseda soudu nemá poznatek o tom, že by dotyčný nově jednal protiprávně, neplnil si řádně své povinnosti, či vykazoval znaky nezpůsobilosti pro výkon funkce. Komentovat ho jakkoli navíc, prostě nemůže.
Ámen, ale hodně zdaru s vysvětlováním všem zdejsim ústavním soudcům a profesorům práv 🙂
Já ale nepsal o vyndávání sedaček ven z vozu ale o jejich složení do podlahy, což je úplně jiný level. Pokud jste doufal v dodávku, tak jste tu chybně, tady je řeč o MPV (téma VW Multivan). 🙂
A autor napsal pouze "leckterá konkurence", nikoli "cenově srovnatelná konkurence", takže Váš argument neberu. 🙂 Auto z dovozu byl problém před rokem 1989, dnes již ne. 🙂
Věřím, že byste to sám svedl lépe, ale asi se Vám zrovna nechtělo, takže jsem zkusil vyhledat konkrétní čísla (údaje na netu jsou různé, uvádím raději ta nižší). Se všemi 7 sedačkami je k dispozici min 638 litrů (někde píšou 840 ale i 930). Za 3. řadou je místa dost, dostupný je i prostor pro složení té 3. řady + ve 2. řadě jsou v podlaze dvě schránky pro sedačky 2. řady (o objemu 340 litrů). Je to málo? Se složenou 2. a 3. řadou je k dispozici cca 4000 litrů (někde uvádí 3978, jinde až 4550 - já to u svého 3,8 V6 beru tak, že kolik kubíků vepředu, tolik litrů vzadu 🙂).
Problém s velkými zavazadly (tím myslím skříně a jiný nábytek, kufry jsou drobotina...) je pouze v tom, rozhodnout se, kterou dírou je tam strčím a kterou je pak vyndám. 🙂 Každopádně to auto nikomu nenutím, jen informuji. Kupte si, co vyhovuje Vám, mně vyhovuje Town & Country. Neberte to útočně, ale příště, než budete psát cokoli o voze, který neznáte, prosím, zkuste si do něj napřed sednout. Někde v autobazaru můžete i zdarma. 🙂
Neberu to útočně, vůbec ne. Doufal jsem, že objevím něco, co mě zaujme. Ale dat dva miliony za auto je podle mě nesmysl. Mám tři malé děti. Takže potrebuji opravdu hodně místa za první řadou, kam dam 3 sedačky. To mi žádný Chrysler ani podobná americká MPV nenabidnou. Ano, silný motor je super, ale když mám 2 sedadla ve 2 řadě, je to pro větší rodinou k ničemu. 🙂
Tady mi Mulťàk (nebo Custom od Fordu) ve ve verzi long pojme 3 děti, dvojkocar, 2 kola a vozík za kolo, aniž bych se musel extra snažit to nějak skládat. A když budu chtít svézt víc lidí bez větší bagáže sedačky tam hrave nasypu z garáže během 2 minut.
Pro čtyřčlennou rodinu s odrostlejšími dětmi asi ideál, pokud je vůle dát tuhle cenu.
Za mě je to šílenost. A Mulťáka za tuhle cenu s dvoulitrem bych si taky v životě nekoupil. Jenom jsem reagoval na to, že takhle snadno vyndat sedačky jiné velké MPV na původní bazi dodávky nenabízí. A stejně jako Sharan nebo Touran není stejný segment, není to ani Chrysler. Tohle je velikostně úplně jinde.
A ještě jednou. 🙂
Chrysler byl v Evropě prodáván pod značkou Lancia - model Voyager.
A už fakt naposledy: 🙂
To sklápění sedaček do podlahy můžete mít i elektrické na tlačítka...
Supr, takže konkurence, co se tu dá koupit akorát z dovozu a stojí přes 2M a za třetí radou sedaček nemá kufr 🙂 To jsem si tak nějak myslel.
Já doufal v konkurenci typu podobné dodávky, která má krom sedaček i zavazadlový prostor.
Bohužel žádný podobný typ auta takhle vyndavaci jednotlivé sedačky nenabízí. Krom Fordu.
S Proceedem GT o 205 koních, který je o milion levnější, tohohle tlouštíka na každý okresce strčíte do kapsy. Půl tuny rozdíl. Na to, ze Proceed je shooting brake, má kufr o 60 litru větší než tenhle “rodinný kombik” 😀 Dobre, exteriér povedený, ale stejně vůbec nechápu, kdo si tohle muže koupit.
Kolik vám za tuhle trapnou recenzi zaplatili?
To je báječnej recept! Uzdechlý tříhrnkový komár s turbem za 500 a jakžtakž jedoucí 1,5TSI za 560, to vše zabaleno do Fabia-like autíčka. To asi moc úspěchů ve světě nepobere, když za pár peněz navíc je k mání větší a lepší konkurence nejen z vlastní stáje.
Škoda by se měla vrátit ke kořenům a nabídnout něco jako Fabii combi za cenu do 400 tisíc, klidně s něčím jako HTP (nejhůř i s tím turbolitrem) okolo 60-70kW, manuální klimou a základním "chytrým" infotainmentem, který využívá mobilu pro navigaci apod. v základní výbavě. Myslím si, že by jí spousta lidí ruce utrhala.
Ten litrový tříhrnek je cokoliv, jenom ne uzdechlý. Chvíli jsem s tím ve firmě jezdil. Na ten obsah to má “solidní” zrychlení a při jízdě po dálnici, 140 + kratší dojezd domu po okresce si vezme na zimních gumach kolem 5,5.. To mi jako parametry pro priblizovadlo do práce nepřijde zlý. A vejde se všude.
Druhy auto do rodiny ideál.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tady nejde o ten kamion,ktery ten manevr musel udelat,ale o to ,,gentlemanstvi,, tech osobnich aut!! Nakladak,ktery jel v pripojovacim pruhu ma davat prednost a ne aby prednost davala osobni auta.Zadny z tech osobaku nesledoval 100% provoz za sebou a bezduvodne brzdili.Nebo at mi reknou jeden jediny duvod proc?Nikdo z nich si neuvedomuje nebezpeci,kterym vystavuje sebe nebo toho,ktery jede za nim!A vyhlaska v tomto hovori jasne,vozidla jedouci po hlavni maji vzdy prednost a vozidla,ktere se pripojuji ne bo vjizdi na hlavni davaji prednost!!!!Za tohle bych bral ridicske prukazy!
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
protože se bojí, že jim to tam ten frajer z připojováku pošle a trefí je z boku (a že se to stává naprosto běžně). Bohužel, majitelé oprávnění, ne řidiči, co nesledujou co se děje za nimi.