Nebude. Bydlím na sídlišti, elektromobil mám od února (a nejsem sám, kdo ho tam má) a s nabíjením žádný problém nemám. Nabíjím tehdy, když auto někdo stojí (a stálo by i kdyby bylo spalovací) a vždy jen tolik, kolik mi to za tu dobu, co tam jsem (a byl bych tam i kdybych měl spalovací auto), stihne nabít. Tím udržuji trvale stav nabití někde mezi 30 a 80%, což mi stačí kdykoli i na nečekané cesty do nějakých 150 km. A když jedu na dovolenou, nabíjím na odpočívadlech, kde už všude po Evropě nabíječky jsou a zastavují (a odpočívají) tam i spalovací auta.
A to je přesně ono. Nadšenci jako vy jsou natolik krátkozrací, že je pro ně problém přečíst si a vyložit větu, kde je záměrně zdůrazněno "ve velkém rozšíření". Prostě vy zatím profitujete z toho, že takových lidí s elektromobilem není více. Kdyby bylo (a nemyslím těch pír co vy zmiňujete), měl by jste pak problém.
Jestli pak onen zvyseny podil hybridnich vozu neni dan z casti tim, ze ony automobilky se proste kvuli flotilovym emisim dodavat na trh pouze elektricke a nebo hybridni vozy a spalovaky defakto nenabizi. Treba Peugeot ted doprodava radu 5008 - posledni se spalovakama a dalsi uz jen elektrika a nebo jeden hybrid s 3 valcovou dvanactistovkou.
Kdyby naopak automobilky dale nabizely i modely s normalnim spalovacim motorem, myslim si, ze zajem by byl a prodeje by nepadaly ale rostly. Ale spousta lidi co spalovak ma, by jej rada obmenila, ale bud nemaji tolik penez na elektriku nebo hybrid a nebo proste to nemaji kde nabijet. Btw, pro spoustu lidi ze sidliste bude elektricke auto ve velkem rozsireni proste utopie.
Osobně jsem zásadně proti zavádění nových daní. Stát by se měl soustředit na efektivitu a ne na neustálé rozhazování stále většího balíku peněz ve formě dotací a podpor. Pak na druhé straně se mu na tyto prebendy nedostává financí, tak to řeší takto.
Před volbama vždy všichni slibují vyšší efektivitu, zešíthlování státního aparátu a výsledek bývá přesně opačný.
Nebyl tam přechod a motorkář nepřekročil povolenou rychlost. Motorkář není vinen.
Chcete říct, že když na horizontu začal zpomalovat a pak narazil v 77km/h kolik měl asi na tachometru předtím? Tohle není hra Carmageddon. S vaší demagogií by vám asi nevadilo, kdyby vás někdo na silnici sejmul "povolenou" rychlostí, jen proto, že tam není přechod.
A myslíte si, že já jako úředník viděla někdy v 57 letech průměrný plat 40 tisíc? Dle tabulky č 1 v ní tohle ani úředník obce nikdy nedosáhne. Jsme všichni lehce za půlkou hrubé mzdy
Já sám dělám v IT, ale mám spoustu známých co na škole dělají a mi zde vadí, že pan ministr provádí střelbu do vlastních řad, když říká takové věci a jen podněcuje závist ostatních zaměstananců s platem jako například máte vy. Manželka také učí, což mne dnes vedlo k tomu, abych se jí zeptal na její plat. Její tabulkový plat je po více jak 20 leté praxi také pod 40 tisici. Na té vysoké škole je to však ještě horší, protože vysoké školy jsou financovány jinak než základní a střední, kterým se v posledních letech přidávalo.
Daň z vína se platí ve Skandinávii, v Polsku,v Belgii, Holndsku a dokonce i ve Francii (byť směšná)....
Ale jsem rád,že celá vláda celý problém tak zpopularizovala, že konečně to pochopil celý národ, na co jako pivaři a pivovarníci nadáváme... Takže to teď prostě nedokáží již obhájit ...
A víte jak velká daň se platí z piva a jak velký rozdíl je proti tomu, co vláda chtěla vína?
12
Sledujících
0
Sleduje
12
Sledujících
0
Sleduje
Konečně se bude dát v Dětmarovicach alespoň trochu normálně dýchat.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Bohužel nebude. Elektrárna na to neměl skoro žádný vliv. Tio uhlí se spalovalo při vysoké teplotě a spolu d osiřením bylo zajištěno, že z elektrárny šla pára a samozřjmě CO2.
To, proč se tam nedá dýchat má zcela jinou příčinu a to, že ty emisy šly vždy s Polska.
1 odpověď