Včera krásné počasí , u Lipůvky na Brno malá nehoda. Dvě auta v sobě.
Kolona asi 10.000 aut, 3 km popojíždění 60 minut .
A co vidím na konci ?
Dva řidiči ve vestách uprostřed pravého pruhu sepisovali protokol o nehodě pro pojišťovnu, na všech zelených vlnách varování, policie nikde,
protože byla škoda malá, nebylo jí třeba, tak účastníci nehody ( zájezdu )
prostě zablokovali dle svých potřeb milion řidičů a nic, jen tak.
Hlavně pomáhat a chránit.
Chytráci co kritizují mrznoucí posádky aut . Už jste jeli na čas na onkologii,
k vlaku, pro děcko k autobusu co přijel ze zájezdu a vyhodil je někde na náměstí,
na promoci, k zubaři co je od vás 50 km, na magnetickou rezonanci, na níž se čeká 3 měsíce apod.? Ve Fabii zmrznete za 20 minut, jak tam asi lze vydržet 3 hodiny ?
Příští týden máte chřipku , rýmu a kašel jako vyšitý.
Každý nemá auto za milion s přídavným topením. Kamiony sice ano,
ale jejich řidiči jsou chudáci z deseti dalších důvodů.
Chytráci z gauče vstanou do nepohody až pak, kdy jim dojdou dávky na poštu.
V jedné nejmenované firmě na potraviny když výrobek spadl z pásu, mohli si ho zaměstnanci vzít domů. Takže denně byly kopce spadaných porcí.
Toto jídlo pak prodávali a nebo nakonec nejlepší vynález - krmili s tím doma prasata. Takže nakonec utrum, mohou si to dát v práci , ale s sebou nic.
Hamižnost se nevyplatila.
Polské stojí 2000, značkové 15 tis. polské žere 120w , značkové 40 W.
potřebovali jsme 5 čerpadel , stály 10tis, značkové by stály 75 tis.
Za jak dlouho se nám investice do dražších vyplatí, pokud jedou 5 měs.
v roce střídavě vždy 2 čerpadla ? A to ještě nepravidelně a chvílemi.
Polské opravit není problém, nic tam není, případně ho vyhodit a koupit nové.
vždy před jedním byl nejspíš ten druhý.
(ale nebyl čas zjišťovat, kdo je kdo)
vždy mohl vyhrát jeden nad druhým - ha
samozřejmě neberu v potaz dalších deset v pořadí, o tom není řeč
takže kterýkoli vlastně byl druhý, jak to jen napsat na pohár ?
Na kilometrové trati se měří lyžařům čas na setiny vteřin,
na stometrové trati se měří čas na setiny též ,na 7. kilometrovém
dostihu s cenou 2 mil. se měří čas odhadem podle místa, odkud se kouká. Takže aby nebyl protest a soud, raději to dáme oběma,
nejspíš si nikdo nebude stěžovat. Co kdyby se někdo jiný koukal
odjinud.
Na co inženýři, myslím, že postačí na jadernou elektrárnu studium kulturologie,
sociální antropologie, filosofie a další nezbytné obory, studované hlavně na soukromých školách , případně v České Třebové na nádraží a nebo nedostatek
vzdělaných pracovníků může vyřešit několik slovenských škol v přilehlých
vesnicích hned za hranicemi. Diplomy jsou bez problémů uznány.
Od té doby, kdy je vysoká škola - Hnojárna Praha ,korespondenčně v HK a Jičíně, kdy je vysoká škola dopravní na nádraží v České Třebové, nás nikterak nepřekvapuje vysoká škola v Opavě.
Poznali jsme též kauzu práv na Plzeňské fakultě . Co naplat, pro správní úřady, policii a jiné, jsou jakékoli tzv. vysoké školy postačující pro vykonávání daného postu. Hlavně že mají tituly všeho druhu .Když se neví jaký vymyslet, vše pokryje Mgr. Myslím, že by měly být také všechny učitelky mateřských škol též Mgr.
Přimlouval bych se i za to, kdyby mohly být prodavačky v supermarketech také Mgr, když ne všechny, tak alespoň pokladní..
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ani jedna pozitivní reakce, co jste také čekal, když jste na sebe všechno vyslepičil.