Desítky mrtvol? Ten poslední napadený sám přiznal, že se hrabal neprostupným houštím a i přesto, že ví, že o sobě má člověk dát nějakým způsobem vědět, neudělal to. Nevím, proč je problém pro člověka moudrého moudrého, že si nemůže dát na batoh třeba zvoneček, aby o sobě dal vědět a nepřekvapil medvěda. A když už teda střílím tak abych zabil. Tenhle se tím snad bavil.
Vy nosíte na batohu zvoneček? Nebo raději nechodíte do přírody vůbec, abyste nějaké zvíře nevyrušila, a sedíte jen doma u počítače?
Lidi jsou škůdci a to jediný na celé planetě. Jedině člověk škodí všude a všemu. Lidé se doufám vyhubí sami svou vlastní nenažraností, bezohledností, chamtivostí a sobectvím. Člověk si myslí, že bude rozhodovat o všem, že poručí větru, dešti. Ne neporučí, záhuba lidi čeká, co vše člověk zničil, to vše zničí člověka. Je mi líto zvířat, přírody.
Nemáte žádného člověka ráda, děti, rodiče? Sama sebe? Chcete, aby všichni lidé ve Vašem okolí byli brzy vyhubeni?
Proto bychom měli zakázat i automobily....
Automobily mohou život zachránit (třeba rychlý příjezd sanitky) nebo při nehodě vzít. Bez nich by naše životní úroveň spadla o desítky procent. Ale medvědi nezachrání ani jeden lidský život, naopak. V Čechách byli vyhubeni před několika sty lety a nic špatného se nestalo.
Já nemluvím o jiných lidech, já mluvím o Vás. Podle toho, jak se dokážete vyjadřovat o smrti živých tvorů je zřejmé, že jeden Jan Macek bude nebezpečnější, než tisíc medvědů.
Co se Vám konkrétně nelíbí? Napsal jsem, že zabití zvířete není poprava, to je čistě věc terminologie. A dále jsem napsal, že život člověka má nesrovnatelně vyšší hodnotu než život zvířete. S tím nesouhlasíte? Jak jsem se dle Vás špatně vyjadřoval o smrti živých tvorů? A čím jsem dle Vás nebezpečný? V životě jsem nikoho nenapadl, ke všem lidem se chovám slušně.
Osobně bych měl radši společnost tisíce psů a koček, než jednoho Jana Macka. Holt každý máme právo na názor.
Máte děti? Kdyby Vám dítě zabil medvěd, mluvil byste stejně? Nebo kdyby Vám je pokousalo těch tisíc psů, v jejichž společnosti byste si liboval? Pokud děti nemáte, snad existuje aspoň jeden člověk, kterého máte rád. Taky byste vyměnil jeho život za těch tisíc psů a koček?
Ono pomyslné "A" bylo řečeno v článku. Nyní pomyslné "B:"
Vítězné zimáky vs. jedny z nejlepších celoroček v porovnání ceny:
Pirelli Cinturato All Season SF2 185/65 R15: 2 645 Kč/ks
Continental WinterContact TS 870 185/65 R15: 1 833 Kč/ks
Suma sumárum - aby se celoročky skoro vyrovnaly v zimě zimákům, tak musíte připlatit 45 % ceny. A to se vyplatí.
Pokud přezouváte sám, skladujete sám, vyvažujete sám, pak se to nevyplatí. Ale to asi většina lidí nedělá.
A jak to posoudí pojišťovna, když v zimě způsobím pojistnou událost na celoročních pneu? A tam kde je značka zimní výbava na celoročních asi nemohu, že?
Skoro všechny celoroční mají znak sněhové vločky na pozadí horského štítu, jinými slovy, v očích zákona (a jak vidíte v článku i svými parametry) jsou to plnohodnotné zimní pneumatiky.
Přijde mi to vtipné srovnávat zimní či letní s celoročními pneu které mají právě ty ústupky aby vyhovovali celoročně na jízdu kolem koimína . Zaplacené testy a komerce je jedna věc a realita druhá. Celoroční nejsou vhodné do mínusových mrazů na zledovatělé vozovky nebo nedej bože na hory a opačně na léto kdy na cestě je pomalu se topící asfalt. Tak dlouho už jsem se nezasmál hloupému článku. Ano hloupému , protože tohle může být i nebezpečné , v zimě stabilita a v létě brzdná dráha a trakce. Zimní pláště mají smysl kdekoli kde se blíží teplota nule a na nečekanou změnu povrchu v zimě ať už les či jiná meně udržovaná cesta a na dálnice určitě taky . Celoročky jsou tak výhradně pro lidi co jezdí pomalu na rovině a sotva do obchodu a nazpátek, jinak je to docela hazard. Článek se nepovedl a divím se že je někdo za tohle dokonce placený !
Takže myslíte, že ta čísla jsou zfalšovaná?
Blábol na entou, docela nebezpečný článek. Je potřeba si uvědomit, že je to ta plocha gumy, co vás s vozem drží na silnici, a pokud nechcete vyjet ze silnici nebo jinak bourat, nebo se zabít, je dobré mít kvalitní gumy. Celoroční guma je guma s kompromisy v zimě a v létě, tudíž vždy špatně. V zimě to není jen o ježdění na sněhu, možná tak někde na severu v Švédsku, Finsku apod., ale je to o teplotách. V mrazu vám zimní guma neztvrdne, protože se dělá měkčí. A jelikož v našich zeměpisných šířkách na silnici sníh až tak často není, dejme tomu max do 5% ze všech jízd, je dobrá kvalitní zimní guma na sucho, např. Bridgestone Blizzak.
Ale ušetřit pár stovek na gumě je blbost, protože pak riskujete bouračku, kde škoda mnohonásobně přesáhne to ušetřenou částku, anebo něco daleko cennějšího a tím je váš život.
Vy jste asi ten článek nečetl nebo jste nepochopil ta čísla. Viděl jste ty brzdné dráhy za sucha? Celoroční jsou lepší než zimní. Takže když jedete třeba 150 km na hory, tak 145 km jedete za sucha, kde jsou lepší celoroční a 5 km na sněhu, kde jsou lepší zimní. Já tedy raději pojedu těch 145 km na lepších gumách a posledních 5 km trochu zvolním než naopak.
Je vtipné číst jak chcete 150km/h a klidně i víc a pak člověk jede po dálnici a potká auto které to dokáže dlouhodobě z prstem v nose tak cca co 50km jinak to tam lita samý naturbený litr který má maximální rychlost 100km/h. Pak to auto už jen brečí jak se trápí v otáčkách a o spotřebě a emisích nemluvě a nedej bože potkat kopec. Se to tam plází 90 a je to rádo že to jede ale řidič je frajer bo trápí křečka. Tak trochu IQ prosím
A co tím chcete říct? Pokud se maximální rychlost zvýší na 150 km/h, tak to přece neznamená, že touto rychlostí musí jet každý. Kdo chce jet 100 km/h, nechť touto rychlostí klidně jede (v pravém pruhu).
100%souhlasd,mám stjnou zkušenost nezatočil jsem ani ve 30km/h,takže na letních v zimě :NEDOBRZDÍŠ,NEZATOČÍŠ,NEROZJEDEŠ SE!! A co dělá zle zimní v létě ,pokud jezdíš jako člověk tak prakticky NIC!!
Ono je třeba rozlišovat "na sněhu" a "v zimě". Kolikrát za zimu jede člověk na zasněžené silinci? Pokud nebydlí na horách (ale ani tam v posledních letech ne), tak snad 1-2x za zimu. Myslím, že za našich klimatických podmínek jsou celoroční pneumatiky ideální volba. Mám je, a i na sněhu dobrzdím, zatočím, rozjedu se. A na suchu mají kratší brzdnou dráhu než ty zimní, v létě i v zimě.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak ta cesta z Prahy musí být peklo 🙂
Pokud do Německa nějaké Therme .. tak jedině Erding u Mnichova. Lehce přes dvě hodiny. A večer doporučuju Erdinger Haus - skvělé jídlo, pivo Erdinger a nebo restaurace Zum Alten Post kousek do náměstí.
1 odpověď
1
Sledujících
2
Sleduje
1
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
K Mnichovu lehce přes 2 hodiny z Prahy? To snad ne.