Kdepak, brácha ji má v C4, loňskou, neskutečný krumpl, drahý servis a předepsané rozvody v 60 tis🫨,rozv. řemen v olejové lázni 🤨,při krátkých trasách se ředí s benzínem a rozleptává řemen,taky se stalo, že praskl na 40 tisících ženský co s ním vozila děti do školky...s tímhle jed delší trasy a měnit olej po 10 a rozvody nejdýl po 60 tis..., zlatý Renault ✌️
V lonskem možná... V tomto ma byt opravdu misto řemenu řetěz
Ach, ten sladký zápach zoufalství, který se line z Peckové a její veselé bandy ztroskotanců! ANO naprosto ZNIČILO konkurenci, a přesto si tato pomatená hejtmanka myslí, že se může držet u moci? Mluvte o ubohých ztroskotancích!
Pojďme si tuhle frašku rozebrat, ano? ANO vítězí s neuvěřitelnými 33 % hlasů a nechává STAN v prachu s mizivými 27 %. Ale základní matematika je zřejmě pro Peckovy choré mozky příliš náročná! 🧮🤯
A její ubohý pokus obrátit tento výprask jako „skvělý výsledek“? Prosím, ušetřete nás orwellovských dvojsmyslů! Voliči promluvili a VYŽADUJÍ změnu vaší neúspěšné politiky!
Ale ne, místo toho, aby Pecková s grácií přijala porážku, spřádá plány na sestavení koalice jako Frankensteinova monstra. Většinu jednoho křesla? Jak inspirativní! Nic nevypovídá o „stabilním vládnutí“ tak jako tenký náskok, který drží pohromadě zoufalství a bludy.
Nezapomeňme na její směšné tvrzení, že vítězství ANO je dáno tím, že je v opozici. Newsflash, Pecková: lidé se hrnou k ANO, protože „vedení“ vaší koalice je popelnice epických rozměrů!
Drzost naznačovat, že voliči „musí vnímat“ její údajný pokrok... No, tabulky nelžou, miláčku! Středočeši vaši značku nekompetentnosti rezolutně odmítli.
Nakonec se vám tento ubohý pokus o udržení se u moci velkolepě vymstí. Lidé promluvili a chtějí vizi ANO, ne další neohrabané hospodaření Peckové.
Je čas, aby Pecková a její parta neúspěšných odstoupila a nechala otěže převzít skutečné lídry. Drtivé vítězství ANO je teprve začátek - příliv změn se blíží a žádné zoufalé koalice ho nezastaví!
Drtivé vítězství ANO... Myslíte Jermanovou a její tajné smlouvy, když byla hejtmankou.. Lidi se snad nikdy nepoučí
Některé komentáře jsou opravdu zvláštní. Zejména co se týká motorů.
CITROËN má velmi dobré motory, které zásadní problémy nemají, alespoň v porovnání s konkurencí zvláště od VW.
Prioritou firmy je dělat hlavně vozidla pro širokou klientelu a to se daří. Poslední dobou velký úspěch mají MPV.
Jaký je třeba výkon motoru pro jízdu vozem který má pohotovostní hmotnost kolem 1 tuny?
Není to tak dlouho, co stačilo běžně kolem 50 až 60 kW, bez turba...
To měly i dodávky. Motory, které jezdí stále. Neznám běžné místo kam by nedojely ani zásadní časový hendikep. Také mnoho lidí opravdu jezdit moc neumí. Jízda není jen rovná silnice a dálnice, ale provoz vůbec.
Souhlas
Viděl jsem to a zkoušet už nemusím při postavě 190 cm.
Viděl? Ve Francii nebo na videu? Protože to v ČR ještě není, info od citroenu.. Tady se nepředpokládá, že takto vysoký člověk bude sedět na 6 nebo 7 sedadle... Je to spíše pro menší lidi, cca do 170 cm. A nafta patří do busu a náklaďáku, ne do osobáku. Jinak přednost Čechů je kritizovat všechno, joo to umíme..
Nekoupil bych ani jednu z uvedených značek. Za 540 000 Kč jsem na jaře koupil Toyotu Yaris Cross automat, benzín, atmosferický motor 1,5, kombinovaná spotřeba na ekoprovoz 5,6, s vybavením o třídu výše, zlatá metalíza. Designově se jí uvedený Opel trochu podobá je ale menší. Dacia mi přijde ošklivá v jakékoliv variantě a k Toyotě si nemůže ani čichnout. Je to prostě původem Francouz a ještě slátaný v Rumunsku.
Není nahodou ta 1.5 atmosfera přímý vstřik a ještě trivalec? Kdyby to byl hybrid, tak to beru..
Nechápu proč mám stále číst o autech co si tady koupit nemůžu? Mě zajímá recenze na něco co je tady. Co je mi do toho v čem jezdí v Egyptě? Na druhou stranu tohle bych si nekoupil ani kdyby to tu bylo k mání. Motor to silný nemá a rozhodně bych se za tímhle autem netočil. Z praktického hlediska možná dobrý ale spíš pro lidi usedlejšího typu a nebo 60+. Netvrdím že nejlepší jsou evropská auta a třeba Korea už je dost daleko ale tohle vážně ne.
170 koní je málo?
Vybírá se víc, ale pouze od těch, kteří se nemohou bránit. Renomovaní ekonomové uvádějí, že v šedé ekonomické zóně je potenciál 300 mld k výběru na daních... Další miliardy odchází v nadměrných odpočtech... Ale od těch,kdo na tom nějakým způsobem profituje se nemůže očekávat, že by se pokusili alespoň vytvořit podmínky pro výběr těchto unikajících prostředků... Raději brečí, že není dost, že vslorizace důchodů by rozvrátila veřejné finance, ale to stejní lidé rozhazují finance na projekty k projektům, které se nikdy neuskuteční, na podporu kdekoho a kde čeho, jen občan této země, daňový poplatník, ten, jehož jménem a v jeho zájmů mají jednat, ten jediný zůstává s němým úžasem stát nad vyžranou kasou... A se svými horentními platy, náhradami a dalšími požitky kážou vodu, ale sami pijí jen to nejlepší víno... Že řešením není Babiš, to jsme se mohli všichni přesvědčit, ovšem ani pětikolka, a to ani v celku, ani každým kolečkem zvlášť nic neřeší... Máme jako voliči vůbec koho volit? Někoho kdo.nebude jen slibovat, a jehož skutečnou motivací bude chtít pomoct téhle zemi a jejím občanům. Bojím se, že nikdo takový tady není...
At se zavede EET..
No ono to je všechno jinak než si myslíte. (nejen) Tahle auta jsou stavěna tak, že vzadu nemají prakticky žádné deformační zóny, třeba proto, že je tam také palivová nádrž. Všechna auta se deformují zpředu, takže pokud vás nesroluje rozjetý naložený kamion (a tam asi bude už celkem jedno kde kdo sedí), reálné dopady na posádku nebudou o moc horší než v běžném autě.
Souhlas
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Pamatas sa este, kolko tie motory tocili pri 130 ? Ja ano, bolo to 4000-4200 otacok. Dnes tocia o 1500 menej. A tieto downsizovane motory velkym krutiakom neovplyvaju. Ked k tomu pridam par sto kil hmotnosti navyse, vyjde z toho leniva mrcha.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kroutici moment maji min 200, to meli driv dvoulitry.. Aspon u nas v ČR
1 odpověď