To BMW je ne vysoké rychlosti stavěné, takže žádné extrémní nebezpečí při dostatečné pozornosti řidiče nehrozí. Spíše hrozí nebezpečí od ostatních řidičů, kteří s takovou rychlostí nepočítají a mohou vytvořit náhlou překážku. Moc úseků, kde je taková rychlost na našich dálnicích relativně bezpečná, není. Důležitý je zejména rozhled, alespoň na 10 s, což jsou stovky metrů.
Nechápete vůbec o co jde. Od druhé světové spolu Finsko se Sovětským svazem nadstandardně vycházelo z různých důvodů, jednalo se v podstatě o poražený stát ale díky politikům, jmenovitě Urho Kekkonenovi byly vztahy dobré. Byly by i do současnosti a pokud jsou zde zprávy o náladách občanstva, vstup do zločinecké organizace NATO není přijímán s nadšením, je to iniciativa liberálního pomateného vedení v čele s kontraverzní premiérkou Sanna Marinová a pravděpodobně Finsku nic dobrého nepřinese.
Nezlobte se na me, ale o hlupaku tady muzete mluvit akorat o sobe. Protoze ridic sice ma sve povinosti, ale neznamena, ze prejede a srazi kazdeho na prechodu nebo chodce na krajnici. Ridic byl hooodne daleko od prechodu, tak mel spoustu casu spomalit a zastavit a ne aby chodci s kocarem kvuli blaznivemu ridici, kterej neumi ridit a hlupaku, ktery se jich jeste zastavaj. Kvuli vam ani stary lide, ktery nemuzou poradne chodit nebo lide na voziku nebudou skakat na prechodu, kvuli vasim hloupim trem nebo nekolika rychlim krokum. A jinak kdyz me nazivate hlupakem. Vite co se rika? Hlupak pro kazdeho hlupaka, co me nazve 🤣
Vy jste snad můj příspěvek nečetl a chcete se jen hádat. Škoda každého slova v takové diskusi.
Ti chodci byli dávno na přechodu a řidič,pokud by se věnoval řízení,je musel vidět.
Vůbec jste mé jednoduché vyjádření nepochopil. Tady nejde o to co mohl a měl udělat řidič, tam není pochyb, ale co mohly udělat pro svou záchranu chodci a chodkyně, kdyby sledovali provoz a neutrpěly úplnou ztrátu pudu sebezáchovy.
Lidé skoro ztratili pud sebezáchovy, zdá se, že obzvláště na přechodech. Řidič dodávky měl své povinnosti, které nepochybně hrubě porušil, ale chodci viděli blížící se dodávku dobře a dlouho a neučinili nic na svou záchranu. To nechápu. Jestli mají potřebu prosadit své právo či nárok i za cenu smrti? Každý může udělat chybu, ta řidiče dodávky je v daném případě neomluvitelná, ale fyzicky bolet to bude hlavně ty chodce. Stačily 4 rychlejší kroky.
Na jízdu to bylo strašné auto, u některých se nad 4é km/h strašlivě rozkmitalo řízení, dalo se to eliminovat letními pneumatikami na přední nápravě. Ještě tak nové. Kravál, některé měli dodatečně montovaný posilovač řízení. V létě topí, v zimě chladí. Startování bylo obtížnější, někdo měl zavedený systém Rudé právo zapálit před sáním, Dobrý byl i étér, měla na něj takové udělátko na bombičku, ale málokdo ho uměl správně používat a motor při nesprávném použití strašně trpěl, takže zase byly vydávány zákazy používání. Vlastnosti v terénu excelentní. My je měli jako sklápěčky do obtížného terénu, měly takovou zvláštní závadu, při dlouhém couvání se občas zadřelo táhlo zpátečky v pouzdře a zpátečka nešla vyřadit. Mezi řidič moc oblíbené nebylo, spíše jako za trest.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Těžko říci, jak moc nezaujatý je v hodnocení nákupu takových drahých zbraní. Vojáčci mají rádi hračky, které se tváří co všechno umí na rozdíl od nepřítele. Ono se to časem vyrovná, nemám žádné zprávy, jak si s identifikací F35 poradí Rusové a ani nám to neřeknou. Levnější by bylo nějak urovnat spory s RF, válka není v ničím zájmu, hlavně ne našem snad jen kazisvěti z USA bez nich nemohou být. Otázka je, jak dlouho ještě na drahé vyzbrojování budou mít peníze.