Pozn1. Není to žádná novinka ..tyto deti neměly místo nejdřív v porodnicích, pak v MŠ, ZŠ a teď mají problém na SŠ a za pár let světě div se bude nával na VŠ
Pozn.2 Kdokoliv tady píšete o tom že měl někdo jít na lehčí školu kde berou s 60 body tak si ty testy zkuste na těch blbych 60 napsat
Pozn3. Překvapive množství děti a jejich rodičů (dělali jsme na 8lety gympl) neodhadlo nebo nepochopilo ten mechanismus priorit.. když si dáte žádanější školu na druhé nebo 3 místo a přijímačky se Vám trochu nepovedou tak tím sítem propadnete až na dno.. problém je že není úplně snadné odhadnout která škola bude ta žádaná a tedy bude mít laťku výš
Oslavný technologicko (skenery a servery) pikantní (tanga) článek o hrdince dnešní doby -ridicce automatu na přestupky. Její prací je hledět do navigace a řídit, aby co nejvíc lidí (pardon provozovatelů) dostalo výzvu k úhradě určené částky...
Následuje upozornění:
Praha takto vybere asi miliardu ročně. Ptejte se svých zastupitelů kolik je stojí provoz takových autíček -nevědi.. možná je i ztrátový
Ptejte se taky co se za vybrané peníze pořídí..
Zlepšila se situace s parkováním od doby co autíčka jezdí?
Následuje návod:
V hl.m.Praze ty automaty vygenerují tolik výzev a tolik lidí je ochotně zaplatí, že s těmi kteří nezaplatí se nikdo neobtěžuje. Jsou to tzv. povolené ztráty.. tedy není třeba zakrývat SPZ listím ani použitým textilem, stačí prostě obálky házet do koše.. nebo do sanonu.. Správní řízení které by musel mhmp vést s každým kdo se vyprdne na výzvu je tak zdlouhavé že to do konce světa nikdo nevyridi.. Leda že by vymysleli technologického automatického úředníka.. Pak by se o něm dal napsat další článek..
Hurá hurá zvyšte daně .. tím se vše vyřeší.. to přece vždycky fungovalo, stát je výborný hospodář a úředníci se o vás postarají jako o vlastní.. (přijmeme jich víc) Možná by se těm bohatejm to mohlo rovnou zabavit ne? A když má někdo velkej byt tak by se mu tam mohl dát potřebný nájemník .. Aby se všichni měli dobře ... None?
Jako tohle je pro hodně velké fajnšmekry. Auto za 900tisic které vypadá v interiéru jako nejholejsi dodávka.. lány hladkého plastu..., s 2.0 tdi motorem který je záměrně podladeny aby náhodou zákazník nedostal moc za svých 900k .. to opravdu nevím jak bych si ospravedlnil.. jediné plus že zvenku je to pěkné.. Tato auta před pár lety fungovala tak že to bylo prostorné auto které mohlo sloužit přes týden pro tátu řemeslníka a o víkendu odvezlo rodinu. Interiér nebyl nikdy nic moc ale posloužilo a stávalo někde kolem 450 tis.. to že někdo tuto koncepci nabízí za milion je nehoraznost..
Nevím tedy .. asi bude záležet na segmentu trhu, ale auta co já sleduji a co mám nastavena vyhledávání (řekněme rodinná auta spíš méně ojetá) tak padají ceny jako šutr.. tak nevím jestli ta analýza AAA nebude jako jejich tachometry.. 🙂 Mám uložena pěkná auta a ona tam visí už měsíce nebo co 14 dní klesají s cenou.. obvykle po 20tis.
V naší ZŠ se od jisté doby pořádají ŠVP, lyžáky ale i obyčejné výlety tak, že se jedná defakto o zájezd s CK. (prý to jinak nejde, zodpovědnost, pojistné podmínky blablabla) k tomu prý jsou jakési předpisy o tom kolik hodin může kantor "učit" nebo dozorovat (i v noci) což vede k navýšení nutného počtu učitelů nebo dalšího personálu. Cena je pak většinou vysoká. Dříve to chodilo tak, že se paní učitelka dohodla s nějakým boudařem, objednala autobus, zdravotnici udělala nějaká maminka ze třídy a jelo se.. Šlo by to tak i dnes, jen bychom nesměli mít na všechno předpis a regulaci a vyžadovat 100% "bezpečí" a sociální jistoty..
....uvádí studie... ...Říká Pepa Novák, spoluautor studie... Ale že bychom se dočetli kdo studií opravdu zpracoval, nebo dokonce kdo (si) ji zadal.. to už nám novináři zapomněli sdělit.. Bez této informace je to k ničemu.. Pokud si tu studií zadaly obchodní řetězce ... Tak vyšla jak vyšla... Mě stačilo jak po novém roce všechny řetězce svorně začaly uvádět ceny minus 3%dph a s přesností na halire.. zajímavé že měli všichni zrovna ten stejný nápad a ve stejnou dobu..
Tohle tvrdím už dávno a nepotřebuji na to studie ani výpočty... V módě jsou čím dál větší a těžší auta lidí to chtějí a jsou ochotni tomu kupovat víc paliva. A zároveň se "jakoby bojuje" o snižování co2. Na pohyb větší a těžší věci je třeba více energie. Energie je jen jedna a ta energie je uložena v palivu. CO2 je uloženo taky v palivu.. Takže je vlastně dobře že to "jenom nekleslo" to dokládá že nárůst efektivnosti motoru je značný.. stačilo by je dát do normálních aut a pokles by byl na světě... Jenže móda velí jinak
Prosím o doplnění informace jak se bodový systém osvědčil za ty roky a zda tedy funguje.. a zda prokazatelně vede k tomu čím se vždy argumentuje .. tedy zvýšením bezpečnosti (počet přestupku počet nehod atd...) Také prosím informaci proč se tedy zpřísňuje (že by nefungoval?) Zpřísnění bylo už několikrát (že by to nepomohlo?) A ještě prosím informaci zda autoři zákona někdy poslední dobou jeli autem. Reálně se rychlost nedodržuje, jezdí se o cca 20kmh rychleji a to jak ve městě, tak na okresce tak na dálnici.. a nejedná se i nějaké piráty, ale běžnou většinu aut. (Jižní spojka běžně 100kmh, silnice první třídy běžně 110kmh, dálnice běžně 150kmh, samozřejmě dle aktuální hustoty provozu) Nevolám po zpřísnění spíš po uvolnění.. Jediná místa kde reálně někdo dostává postih za rychlost jsou radary v obcích, které to mají jako kasičku a zaplatí jen ti co to tam neznají.
Taky by bylo dobré se inspirovat např. Rakouskem ale v tom smyslu, že jsou tam značky omezující rychlost na místech kde mají opravdu smysl např. 50kmh je opravdu až v obci v zástavbě a ne na hranici katastru jako u nás.. obce mají obchvaty a doprava je pak plynulejší a dá se slušně rychle cestovat i po okreskach...
Meziročně možná, reálně za posledních pár měsíců šly dost dolů (o desítky tisíc) a hlavně z inzerce skoro nemizí.. sledují to průběžně a mám nastavené filtry, a v nich se objevují podstatně mladší vozidla než před měsícem nebo dvěma. A ta co jsem si uložil do oblíbených buď zlevňují, nebo zůstávají.. Také nová auta se najednou nabízejí v akcích ještě před půl rokem nemyslitelných..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pavel už to někde říkal.. Máme institut první dámy, máme nějaká očekávání že bude nějakou činnost vykonávat (i kdyby to mela byt "jen" ta reprezentace) a není tomu přiřazen jakýkoliv rozpočet.. ta částka je taková že v rozpočtu hradu se snadno ztratí.. v porovnání s tím jak tečou peníze jinde jsou to méně než drobné. Argument v článku o nesvobodě 1.damy je lichý .. rozpočet využít může a nemusí.. může klidně dál dělat své povolání.. a na závěr .. a to nejsem žádný feminista.. ty řeči o tom, že se s ní přece manžel může podělit, nebo ji zaplatit kadeřníka mi přijdou úplně za hranou toho co dneska vnímáme jako normální..
1 odpověď