No tak hold Volkswagen bude muset přidat a dohnat technologickou ztrátu.
Činské automobilky pokud vím se do elektrifikace vrhly naplno již před 15 roky a Tesla vyrobila první elektromobil v roce 2008 tj. před 16 roky.
Zdá se, že spalovací auta, která vyrábí Volkswagen dosáhly svého evolučního vrcholu a jejich prodeje postupně klesají.
Je to podobné jako třeba trh s PC.
V 90tkách byl obrovský boom vznikaly nové prodejny a firmy jako IBM zažívaly své zlaté časy. Kolem roku 2000 byly na vrcholu zdálo se, že poptávka po PC je nekonečná hodnota akcii těchto firem byla na vrcholu jenže kde je poptávka brzy se objeví konkurence a hlavně inovace a právě ty inovace měly za následek, že si lidé začali více kupovat notebooky a pak o dalších 10 let později přišly chytré mobily a tablety s operačním systémem Android a dnes je PC v domácnosti něco jako gramofon.
Pokud Vokswagen nechce vyrábět gramofony, který si dnes koupí jen nějaký nadšenec, ale chce vyrábět auta pro masy v milionech kusů bude muset hodně zabrat dnes lidé od auta očekávají mnohem více než že je doveze z bodu A do bodu B stává se z něj multimediální prostor který je on-line propojen se světem. Dnešní moderní auta místo budíků používají dotykové displeje umí mluvit a dokonce i řídit. Já jsem člověk co mu nevadí jezdit v analogovém autě ale mojé děti ty už pokukují po nových autech, které jsou vybaveny všemi těmi nesmysly a obávám se, že nové generace řidičů tohle zaostávání Vokswagenu neodpustí a raději si koupí levnější a nabušenější americkou Teslu nebo nějaké Činské NIO než předražený Volkswágen z Německa.
Já se domnívám, že spousta lidí by si koupila ten obyčejný automobil, jenže budoucnost EU je bohužel nalajnována trochu jinak. Nemyslím si, že by spalovací motory byly za zenitem a neměly co nabídnout. Spalovací motory tu byly poměrně dlouho a EU si myslí, že to lze mávnutím kouzelného proutku změnit za deset let. Všechny tyhle věci musí přijít přirozeným vývojem a ne,že to někdo nařídí. Věřím tomu, že za pár desítek let si lidé ty elektroauta koupí sami a dobrovolně. Někde smysl mají už dnes,ale někde je to prostě nesmysl.
No těch 500 000 aut si lidé koupili jinde. Taková Tesla vzala tradičtím značkám 415.000 aut. Do toho se aut prodává méně. Takže podíl Volkswagenu klesá. Jiní ale rostou. To je hold život.
Je důležité si uvědomit, že 20% české ekonomiky dělá Škoda. Pokud půjde do kopru VW,tak doufám, že si všichni v ČR nasušili seno,aby bylo přes zimu co žrát.
VW je špička ledovce celé centrálně řízené EU. Nemám nic proti EU, využívám zakonu hojně, ale už jsme dosáhly téměř vrcholu, odkud bude pěkně strmý pád celé Evropy. Bude to bolet všechny a ti nejzranitelnější to nejspíše nedají. Bohužel ignorantum v Bruselu to dojde, že to celé dovedly do žumpy, až tam budou hořet barikády. USAci a Čína na tom opět vydělají, jak jinak. No a MY tady začneme pěkně od začátku, pod vedení jiné jiného uskupení ,možná i velmoci. To vše za předpokladu, že tu nenastanou občanské nepokoje nebo náboženské čistky.
Evropa je stará Pana co se nechá vojet kýmkoli a ještě se u toho bude tváří jako jeptiška. Škoda, kdysi to tu bylo moc fajn.
Evropa je pro mě mrtvý kontinent. Všem ke pro smích. Vloni to bylo hezky vidět, když Uršulka přiletěla do Afriky. Seděla v koutě, když politici jednali ( nikdo s ní nic neřešil) a korunu tomu nasadila naše delegace,kterou už nepřijali ani v Africe.
Milý Volkswagene, začni zase vyrábět auta, která lidé chtějí a neinvestuj do těch, která lidé nechtějí. Jinými slovy neposlouchej evropské byrokraty, odtržené od reality, ale vrať se k heslu "Náš zákazník, náš pán".
A to platí beze zbytku pro všechny evropské automobilky, které podobně jako VW brečí, že nemají odbyt, mohou si za to samy.
Koupíte si VW golf za 1,5 milionu v základu, když se zaplatí pokuty do pokladny EU? Pokud ne,tak je potřeba buď dát Evropu na kolečka a odtáhnout ji mimo EU ( což se asi shodneme oba, že nepůjde), nebo udělat převrat ( který bez střelby po celé EU ( hlavně v hlavních městech a Bruselu nepůjde) a nebo holt zaplatit drahé auto,jiná cesta není. Když jsem kupoval v autosalonu VW Passat,tak mi prodejce řekl, že na školení v Německu jim bylo řečeno, že kdyby nebyly emisní normy ,tak se dá na Passatu ušetřit minimálně 150000 Kč,tak asi tak.
Portfolio to asi není nejlepší když vezmeme v potaz, že Síkela nikdy neměl na starosti mezinárodní politiku, ale záleží jak se toho ujme.
Jourová třeba silné portfolio neměla, ale stala se noční můrou pro Maďary a Poláky u kterých rozhodovala fakticky o tom jestli dostanou peníze z EU nebo ne.
Stejně tak mezinárodní partnerství. Pokud se pojme správně a proaktivně, tak to je komisař který může zastavit migraci z Afriky, zaručit levnější zdroje a dojednat obchodní smlouvy s Mercosur, takže věci které mohou posílit postavení EU ve světě.
Tak ono nezáleží na tom, jaké má portfolio,ale do jakého análu zaleze. Jourová dle jejího vystupování asi kandidovala za Německo.
Tomuhle zkorumpovanýmu molochu s názvem EU dávám tak 5 let, než dojde k absolutnímu krachu. Pokud budeme mít v té době euro, tak těžce zapláčeme, neboť vytloukat dluh dalším větším dluhem je ekonomická sebevražda. Evropu už hodně let vedou absolutní diletanti, podporovaní těmi, u kterých je na prvním místě maximální okamžitý zisk na úkor budoucnosti. Proč asi byla znovu zvolena Uršula, ženská s utopickou vizí, snadno ovladatelná a ťapkající spolu s jenom poslušnou komisí (viz náš Síkela podporovaný sebestředným narcisem)?. Cílem všech směrnic a nařízení je vytvořit z občanů poslušné vděčné stádo, šťastné za uspokojení hlavně svých biologických potřeb (netřeba je jmenovat). Největší hrůzu mají tito novodobí sociální inženýři z hrdého svobodomysleného člověka, který by je vyházel z jejich zasmrádlých kanclů bezstarostného života. Dokud se EU nevrátí ke 4 základním premisám bez jakékoli ideologie a tyhle pijavice (EK a EP) nepůjdou od válu, nic se nezmění.
Tak ono se to krásně ukázalo po volbách do EU,kdy se politickým ne jednáním,ale nesmyslným systém výpočtu hlasů, který je nastaven (nevýhodně pro malé státy) naprosto ignorovaly výsledky voleb.
Za 50 let? Mám skoro jistotu, že tohle mě už trápit nebude 😁 ...
Predikovat nelze s jistotou nic, už vůbec ne v dlouhodobém horizontu a za 50 let tu nemusíme být nikdo. Nicméně snažím se našetřené peníze investovat tak, abych měl na důchod a aby po mně něco zbylo i dětem.
Jediný důvod, proč jsem řešil vlastní bydlení bylo to,že jsem se o obával, že až budu starý,tak nebudu mít na nájem, protože vše spolknou lékaři a jídlo.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nemusíte žádat o žádnou výjimku! Jednoduše jste suverénní státy a koho do země nechcete, toho vám tam bruselskej od reality odtrženej úředník nemá co cpát! Daj vám pokutu? Zaplaťte pokud to bude snesitelná pokuta nebo prostě nezaplaťte! Co se vám stane? Vyloučí vás z Unie nebo vám Uršula vyhlásí válku? 😄 Čím víc hovadin bude EU chrlit, tím víc bude rebelů a případů neposlušnosti a je to tak v pořádku! Jednotný evropský trh, jednotná zahraniční politika a úzká racionální spolupráce ANO! Ale tenhle byrokratický diktát rozhodně NE! Celá ta úřednická megamašinérie okolo Evropské komise by se měla zhroutit a přestat existovat!
1 odpověď
2
Sledujících
3
Sleduje
2
Sledujících
3
Sleduje
Tak na tom je EU postavena. Nejdříve vytvořit závislosti na dotacích a poté před dotace ovlivňovat jednotlivé vlády. Jen se mi líbí, že to všechny vlády v předklonu s natrženym análem schválí a pak se snaží vyjednat výjimku.
1 odpověď