To platím stejně, nepoužívám auto jen na cesty do práce, ale na chalupu, dovolenou, nákupy, cesty za rodiči, atd. atd. Takže s přesedláním na MHD bych ho platil dál, protože auto potřebuji. A i proto je 7.700 naprosto přemrštěná cena, protože právě toto by byl výdaj navíc, ne to povinné ručení. 🙂
7700 deleno 365dni, to se rovna 21kc za neomezene cestovani za jeden den v roce. To vam prijde hodne? To je pulitr benzinu.
Od éry Hřiba je doprava v Praze úplně v řiti, místo plynulého a rychlého průjezdu Prahou se likvidují pruhy a rozšiřují omezení.
Tyhle dutý hlavy by se měli hlavně soustředit na okruh kolem Prahy, který by dopravě v Praze ulevil nejvíce a na rozšíření metra a tramvají místo BUS pruhů.
Hej to by to mohl byt dobrý, ale pražský silniční okruh projektuje, financuje a staví stát, nikoliv hlavní město Praha :)
Pokud bude přenosný roční kupon za rozumnou cenu a ne za nesmyslných 7.700,-Kč, tak klidně budu MHD využívat. Ale takto budu dál jezdit autem a v koloně si klidně postojím. Ale lituju obyvatele domů v té ulici, místo plynulého průjezdu tam budou stát auta s nastartovanými motory, popojíždět a to fakt "přispěje" ke zlepšení kvality života a hlavně ovzduší v dané lokalitě. dala by se použít parafráze ze Švejka: "Vy jste hlava, pane Vachmajster (starosto)...".
Jen pojisteni auta vas bude rocne stat vice jak 7700 :)
Mili Piráti ( tvůrci tohoto kardinálního nesmyslu), příjem do rozpočtu bude nulový. Jen jste poškodili tuzemské prodejce Audi, BMW, Porsche apod., kterým klesnou tržby. Možná jste udělali radost některým lidem, ale efekt bude záporný.
Tady jde spis o vraceni puvodniho smyslu teto danove ulevy. Ma to pomoci firmam s jejich podnikanim. Jestli si koupim Ferrari a nebo "jen" sedmickove bavo na podnikani nema vliv :)
Já ty " hromady hnoje " vidím momentálně v ČR. Kupí je tu neschopná vláda tak vysoko, že máme ekonomické ukazatele daleko v horším stavu, než v Rusku.
A pritom GDP na cloveka je v cesku 23 000 usd a v Rusku 11 000, takze vice jak dvakrat vetsi. A to pritom neprodavame zadnou ropu nebo plyn 🙂
Do toho rust za poslednich 5 let, 3,5% v Rusku 0,5%. Nezamestnanost 2% v 5%, sebevrazdy v Rusku 3x vice jak v CZ. A tak muzeme pokracovat :)
Tak jste si vážení přátelé užili několik hodin příjemného čekání na zprovoznění D1. Aby se ,Vám v příštím roce čekalo ještě radostněji, zdražili jsme Vám dálniční známku o 800,- Kč na krásných 2300,- Kč. Váš ministr dopravy Martin Kupka
To je jak si stezovat na cenu vlaku, protoze vam na vylete prselo :)
Dilema jsem řešil loni. Od celoročních mě odrazoval kolega z práce, že si je pořídil a po pěti tisících je v půlce dezénu. Švagr navrhoval svou variantu, každoročně přezouvá disky. Má jistotu že guma je cajk, každý půl rok vyvážené kolo a pneu mu skladuje servis. Nakonec jsem zvolil nejnákladnější variantu a pořídil celou sadu kol. Pořizovací cenou nevýhody končí. Přezuju si sám kdy uznám za vhodné, zadarmo a bez čekání na termín. Navíc mám možnost při poškození kola použít plnohodnotnou náhradu. Originální rezerva je opravdu jen na nouzové dojetí.
Mimochodem, osobně bych vypustil zákonem dané termíny a nechal jen tu slovní specifikaci. Protože třeba u nás bývá počasí na zimní gumu třeba až v prosinci, a naopak někde na horách bude časové rozpětí použitelnosti větší než zákonem stanovené. Letos jsem přezouval tak akorát-minulý víkend...
Mozna pokud koupi nejake nejlevnejsi celorocky, ale jinak bezny najezd je pres 30 000+.
Neušetříte nic. Pokud máte na celoročkách pod 4.mm, dojíždíte je v létě.
Nebo je vyhodíte.
Na zimu musíte koupit nové.
Druha sada disku, 20 000.
Druha sada pneu 12 000.
Skladovani 1 000.
Prezuti 1 500.
To ze budu muset vyhodit pneumatiku o jednu sezonu driv, protoze v lete bych s ni jeste mohl jezdit ale v zime uz, je ohledne druhe sady pneu zanedbatelna polozka.
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Tam kde deutscheisse konci, tam ostani zacinaji. Vrchol nabidky 210kW 😄 😄, realna cena je polovicni. Nechapu kde se ti omezenci berou.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vrchol je 250kw 🙂