Když si někdo nadělá dluhy má si je všechny zaplatit.S oddlužením zásadně nesouhlasím.
Souhlas, dluhy splatit ano, ale co když úroky převyšují dlužnou částku, o to hlavně jde, ono to často je přesně těch 30% dlužné částky a těch 70% jsou úroky, penále a poplatky, které rostou tak nesmyslně, že to vlastně nikdy splatit nejde. Je to spíš motivace pro ty, co splatit chtějí a mají to jako cestu jak se z této spirály dostat ............
ježíš to je toho, vždyť jel pomalu a na pohodu, že taky neřeší to, jak to, že měl ten práskač telefon v ruce co ??? Ještě že jsem takové a jiné ptákoviny dělal v době, kdy mobily byli jen na telefonování a ještě je neměl každý.... Tohle bonzáctví je fakt daleko horší než přejed pangejt.... Problém je, že tohle Bureko 6x6 dohledají snadno, ale myslím, že takováhle reklama za 5 litrů je vlastně marketing jako bejk. V8 forever 🙂
Na hrubý pytel, Hrubá záplata. Možná tyhle úchyláky tito hoši vyléčí a to zcela zdarma. Pokud je pořádně vystraší a přiměřeně zmlátí, minimálně budou mít konečně z něčeho stach a treba si to příště rozmyslí…. Prostě je potřeba aby lidé všeobecně měli strach z následků svých nelegálních činů, je čím dál tím více lidí, kteří si z toho “právního státu” vůbec nic nedělají a po dobrém s nima nikdo nehne ….
Jo jo jezdím chorvatsko na 4 zastávky (od Prahy do Biogadu) většina po 15-25 minutách v Mariboru u mekáče většinou delší protože dáváme větší jídlo, kafe záchod dalo by se to jet na 3 zastávky ale právě bych musel pomaleji, raději 4 a jedu normálně
K vašemu způsobu cestování bych jen dodal že pokud takhle zastavujete tak jste nebezpečí pro posádku i své okolí bez ohledu jaký na to máte názor, to je prostě fakt, ty pauzy u profi řidičů jsou z nějakého důvodu 😉 i tou A5 potřeboval každý dvě hodiny někdo čůrat nebo svačit a u toho mekáče v mariboru jsme byli taky... uznávám že ty zastávky byli rychlejší než 15-25 minut ale na počet bylo nakonec možná o jednu víc 😉
ať si každý jezdí a staví jak potřebuje, důležité je bezpečně dojet, já jsem prostě zviklý 500km nestavět v 90%, samozřejmě to někdy s ohledem na děti nejde, ale stavět po 200km fakt nemusíme ani s nima. A přesto najezdím minimálně 50 tisíc ročně jen v autě, zaplať pánbůh bez nehod, klepu na dřevo, jinak ty povinné pauzy jsou po 4,5 hodinách jízdy ju !-) Jinak nemám osobní zkušenost s používáním elektroauta, ale kamarád v DE Teslu S má jako několikáté auto v rodině, ale na delší cesty vždy volí V-klasse nebo S-klasse nildy ne Teslu, právě kvůli zdlouhavému nabíjení ........ tak nevím
..... každý víme prd jak se to stalo, ale odborníků je tady zase plno ....... A to že nás motorkáře táhnou a baví zatáčky je jasné, zrovnasme kvůli dešti jsme v sobotu s manželkou zvolili jiný směr než plánovaný na KV........... Nemusel jet rychle, stačí chvilka nepozornosti, štěrk nebo bordel v zatáčce, vždy jde o setiny vteřiny, špatné rozhodnutí, reakce, leknutí a je vymalováno. Ono od klávesnice se to vždycky machruje, ale kdo doopravdy jezdí ať na dvou nebo ve čtyřech kolech dobře ví ,co vše se může stát. Já před 14 dny zahodil skůtra, a zaplať pánbů ne svou velkou KTM, na výjezdu z kruháče na olejové skvrně, která se táhla přes půlku kruháče a trefil v protisměru auto a od policie si také vyslechl termín ¨ nepřizpůsobil jízdu stavu a povaze vozovky¨ s omluvou jsem dostal 200,- pokutu, že jinak nemohou a hasiči to museli celé zasypat. To sem byl ale pirát silnic co .........
Ale notak, v HR jsem byl jen letos 2x, jednou spalovakem(A5 6 valec diesel) jednou teslou, jestli to bylo o hodinu delsi (cil biograd) tak je to moc, a teslou jsem to kalil 150-160 abych uz byl doma jen co vzdycky tchan usnul, kterej chtel jet podle predpisu
prosím Vás a jaký dojezd má ta Tesla při rychlosti 150-160km/h ........ já jezdím po Německých dálnicích i do Chorvatska docela dost a takhle rychle jsem Teslu ani jiné elektro auto jet neviděl ...... to by jste byl bez šťávy velmi rychle, tohle je ta pohádka, já při takovéto rychlosti ujedu s daleko větším autem 600-700km bez problémů, čili těch 900km si dám s jednou zastávkou na dotankování a ještě mám na půl cesty zpět, s Teslou tak 3x minimálně ........
Měli by ovšem existovat i pokuty za nesmyslně dlouhé čekání na příslušná povolení od úřadů a hlavně nesmyslné požadavky a průtahy ...... Proč se mají třeba plynárny vyjadřovat, když tam plyn vůbec není a o ostatních instytucích ani nemluvě. Pokud bude existovat rychlý a zákony plnící proces, většina stavebníků, hlavně těch malých si případné problémy s možným odstraněním satvby odpustí a půjdou cestou stavebního povolení. Mám s tím vlastních několik zkušeností a je to peklo. Třeba naposledy se stavbou garáže, kdybych nepostavil načerno a pak teprve neřešil dodatečné stavební povolení i s pokutou, neměl bych ještě ani hrábnuto...... A to co musím dokládat ke kolaudaci garáže na západě Čech nechtějí ani při kolaudaci bytového domu v Praze. Tam je hlavní problém, na úřadech v ČR a jejich rozdílnému přístupu napříč okresy.
Původni Frontera bylo skvělé auto a vlastně ještě opravdový OFF Road, měl jsem třídveřovou verzi A, kde se dal lehce sundat střední díl střechy, boční okna a zadní okno a bylo z toho Cabrio s rámem, motor starý dobrý 2,0 benzin. Prostor pro velká kola neskutečný, šli tam disky 10x15 ET-44 😈 v rodině jsme pak měli i dvě dlouhé v naftě A i B. Tohle za mě nebude mít odkaz původního auta …… všude ta pitomá elektrika 🤷🏼♂️
Jezdím už pár let😘,vystřídal jsem Japonce,Italku a teď jezdím rakusaka a jawu i cz jsem zkoušel za mlada.Pokud chciit zážitek a požitek z jízdy,tak tahle motorka mi ho určitě nedá.
I já jezdím převážně to vrcholné ¨Rakousko¨ a i Japonců mám několik a přesto mě tato motorka nijak neuráží a dokonce ji vnímám jako cestu pro Jawu, bohužel Jawa už asi nikdy nebude konkurence pro vrcholné řady motorek ostatních výrobců..... Ale mohla by opět být motorkou pro normální lidi, začátečníky a pohodáře. Tím pádem ne pro Vás, ale Vy nejste všichni že ...
Za mě to takhle nelze porovnávat, jsou to dvě zcela diametrálně rozdílná auta. Za mě by mělo daleko větší efekt a váhu vzít to samé auto s nejslabším a pak naopak nejsilnějším motorem a hlavně zařadit kopce, kde prostě slabý motor všeobecně nikdy nebude úsporný. Pamatuju jak půjčená Fabia 1,4 16v žrala skoro stejně pri cestě Plzeň-Karlsruhe po dálnici při rychlosti 140km/h a pak zpět co to dá, čili pedál v podlaze, rozdíl byl jen nějaký litr navíc, žralo to na téhle cestě víc než dvoulitrový Mondeo v benzinu. Tenhle článek mi teda vůbec nic neukázal ……
Naprosto nechápu, kdo může být takový lobotom a na dálnici způsobit takovouhle nehodu? Vždyť je to úplně prostý a musí to zákonitě zvládnout i úplný trotl s IQ 3. Prostě jedu rovně, danou rychlostí a držím si odstup od vozidel před sebou. Když předjíždím, dávám znamení. Když se zařazuju, dávám znamení. Nehniju v levým pruhu, protože jsme v ČR a to, co je na západě vesnická okreska, to je tu autostráda národního významu, čili dva pruhy a víc ani ťuk. Když je hnusně, jedu pomalu a dodržuju viz výše. Kdo tohle ksakru pořád nechápe? Přijde mi, že jsme nějaký národ chovanců ústavů nebo tak něco. Krom pár specifik typu "Jedu na Vary, pozor, každý druhý v levém pruhu je buď ožralý nebo imbecil" je to zcela blbovzdorné.
Nic ve zlém, ale takhle může mluvit jen někdo, kdo toho moc nenajezdí ...... samozřejmě, že se musí za takovéhoto počasí dodržovat větší rozestupy a být ostražitý, ale i když s kamionem nejezdím, papíry na něj mám a zkuste si zastavit 30-48tun i při rychlosti třeba 60km/h a pak mudrujte. Najezdím ročně minimálně 50tkm v autě i na motorce a vidím toho na silnicích dost na to abych nebyl tak zaslepený tím coby kdyby ......... hlavně ať to všichni přežijí
5
Sledujících
1
Sleduje
5
Sledujících
1
Sleduje
No ono na Roudné byla svého času roky stavební uzávěra a měla svůj důvod, je to v záplavové oblasti.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To jako myslíte tu záplavovou oblast, kde byla voda jen v roce 2002 ?
Tak to teď bude záplavová oblast o velikosti 1/3 Republiky ne ..........