Se spalovákem a lepší cenou bych asi nejen já řekl OK, ale na tužkovky ..... Vždyť se jim to vůbec neprodává a oni se to lidem pořád snaží nacpat. Takovéhle auto s tímto pohonem pro většinu využití nemá smysl, kdyby ano, potkávali bychom ho na silnicích běžně. Trh a zákazníci si sami zvolí, co chctějí, teda pokud budou mít stále na výběr a to budou, protože takhle rychlá elektrifikace je utopie a to už pochopili i jinde viz Nizozemí atd.
Vypadá za mě fakt nádherně, po delší době auto, které mne třeba jako Bronco velmi oslovilo, jen škoda toho motoru no...., ten čtyřválec je bohužel fakt slabý na takovéhle auto a za mě i nedůstojný. Někdo bude namítat, že to stačí, ale opravdu to musíte honit, jeto zkušenost z Hiluxu, jízda s V6 v Rangeru je úplně něco jiného. Škoda, že se sem ofic nebude dovážet i varianta s 4,0 V6 benzín jako má třeba Hilux od Dajbycha, to je pak jiné kafe ........ !-) Hovoří ze mě osobní zkušenost s LC80 s V6 4,2 TD, pak LC100 s 4,7 V8 a teď LC200 s 4,5 V8 a kdo jednou zkusí, už nikdy nechce jinak
Jediné přínosné na tomto pořadu je, že by si někteří šéfové a většina absolventů jakýchkoli škol a bez jakékoli praxe měli uvědomit, že teorie a praxe jsou opravdu dvě rozdílné věci a excelové tabulky pravdu neukáží. Dle známého moudra ¨teoreticky mezi praxí a teorií rozdíl není, ovšem prakticky je rozdíl veliký ¨ A těm co si teď budou myslet jak nevím o čem mluvím, tak jsem v naší rodinné firmě začínal od píky a vyzkoušel si za cca 10 let snad všechny pozice a díky tomu, když mě někdo dneska říká, že něco nejde atd. mohu mu s jistotou sdělit a i ukázat, že to teda jde a nebo vím, že má pravdu ........... a věřte, že to většina podřízených ocení !-)
Je to normální hormonální chudák, který se snaží být zajímavý alespoň touto nešťastnou cestou, neříkám, že se má parkovat špatně, ale tyhle PSVB nejsou žádným přínosem pro společnost ani dopravu. Kdyby opravdu chtěl pomáhat a ne jen udávat, určitě by našel uplatnění! A ano, potřebuje babu, ona mu to už vysvětlý a čas na takový blbosti už mít nebude .......
Tady je naprosto přesně vidět jak je takovéto zbytečné pronásledování jednoho pitomce zbytečné a nebezpečné pro ostatní. Nejen v USA to již v některých státech pochopili a pokud se nejedná o podezřelého ze závažného trestného činu, tak ho takhle nebezpečně nepronásledují a je to dobře. V dnešní době kamer a všeho možného by piráta měli najít, jeho SPZ mají a minimálně majitele vozidla najdou. Tentokrát měli všichni kliku, ale mohlo to dopadnout zcela jinak ... A nemyslím si, že by pak začali řidiči houfně ujíždět s vědomím, že je nejspíš nikdo nebude pronásledovat ....
Já s ním naprosto souhlasím, proč bychom to mi dnes už menšinový heterosexuální běloši nemohli slušně říct. Klobouk dolů, že v dnešní době, kdy už se kdekdo bojí cokoli říci otevřeně, se nebojí. Já proti nim také nic nemám a znám je osobně i přes 20 let, chápu že to mají opačně, ale proč bych to měl oslavovat nebo vyzdvihovat ??? Myslím si, že v 21. století už mají ve společnosti dost tolerenace a pochopení, ale dělat z toho přednost a vyjímečnost je už přes čáru ne..... A povětšinou o tu mediální frašku oni ani nestojí, dělají to za ně aktivisté, kteří jsou jinak pro život nepoužitelní a tak se zviditelňují na tomhle. Co už ovšem naprosto odsuzuji a považuji to za blbý vtip je to dnešní bezpohlavní stvoření nebo 157. pohlaví, to si fakt někdo jako myslí, že je tohle normální a já mám ustupovat jim. Pohlaví jsou prostě jenom dvě a jak ho kdo používá je na něm, ale žádné jiné neznám!
Ježíš jaká elektrifikace, klasický hybrid je zrovna u Toyoty stará známá a za mě to má smysl, ale opět jen někde, letos jsem dvě Rav4 v hybridu objednal /manželka a mami/, ale je tam primárně pořádný 2,5 litr a k tomu trocha elektřiny, co se vyrábí sama, žádné kabely v kufru, žádné strachy, kde je volná nabíječka atd. Ověřená spotřeba bez problémů kolem 5-6 litrů! Ale když s tím autem budu lítat dálky po dálnici, nebude to asi tak efektivní. Jejich revírem je město a jeho okolí + silnice do 1. třídy, tam se dokáže hybrid uplatnit. Pokud jako třeba zítra jedu 1000km většinou po dálnicích do DE, tak jsem rád za diesel /180PS/ v Toyotě Proace Verso .......
Jsou to jednoduché počty, ceny přestřelili, moc se jim to neprodává a tak jde cena dolů, vše je to otázka nabídka-poptávka, ale pomůže to všem, za mě se hnou i ceny konkurentů směrem dolů v tomto segmentu. Sám čekám až se ceny těchto aut opět sníží. Mám konkurenční Proace Verso a teď po 2,5 letech mi nabízeli novou s dodáním za 18 měsíců!!! a ještě o 20% dražší než jsem koupil v roce 21, podotýkám úplně stejné auto, absolutně žádná změna neproběhla ...... Těží z toho, že zůstali jediní a ostatní příbuzní mají jen na tužkovky.
Můžeme si o tom myslet co chceme, ale bohužel státní úředníci někdy postupují tak neprofesionálně, nelogicky, laxně a nevhodně, že soudu nezbyde nic jiného, než dle předložených důkazů rozhodout podle nich a ne podle toho co si myslí. O tom právě soudy jsou, třeba postupy FÚ jsou až v 50% případů nekorektní a někdy i nezákoné a věřte mi, že kdo nezažil, vůbec neví o čem to je. Pak máte jedinou zákonou šanci a to je soud. Ten musí objektivně zhodnotit důkazy a postupy a světe div se, často jejich pochybení prokáže. Ale myslíte si, že těm úředníkům, policistům atd. se v případě jejich chyb něco stane, ale kdepak, prostě to celé zaplatíme všichni jako daňový poplatníci.......
Upřímně za mě je Ateca od začátku hezčí auto, ono i Tarraco je bohužel hezčí než Kóďa, ale jelikož ta ¨naše Škůdka¨ má z nějakého nepochopitelného důvodu lepší prodeje, tak právě Ateca dostala na začátku přednost a byla uvedena jako první a pak teprve následně přišel Karoq . Jinak jsou to dvouvaječná dvojčata .....
Ať si říká kdo chce co chce, ale do těchchle aut patří alepsoň ten šestiválec, sám to nejlépe pochopil právě VW, když do svých Amaroků začali po tlaku od zákazníků montovat tyhle V6. Ono řešit nedostatek výkonu a kroutícího momentu dalším turbem nebyl dobrý nápad ........
A i u předchozího Rangeru bylo lepší vzít pětiválec 3,2 než zadýchávající se 2,2, jezdil jsem s oběma .
Myslím si, že je to škoda i u Hiluxu, který má teď alespoň 2,8 , ale pořád jen čtyřválec ....... Kdo chce V6 má v EU jen Ford/VW
Frontera byla pojem a skvělý OFF ROAD, ale tohle je prznění a prachsprosté parazitování na původním jménu. Sám jsem měl jednu A Sport - třídvéřové provedení s 2 litrem atmosférou, brutálních 85KW, Pneu 275/60 R15 na diskách 10x15 ET-44 a vešlo se to do podběhů bez zvednutí. Táta měl A dlouhou 2,3 TD a pak B 2,5 TDS, vždy byla spokojenost. Kdybych se pak nevrhnul na USA vozy, koupi bych 3,2 V6, to byl můj sen. Možná si jí ještě koupím .......... jen tak z nostalgie, jen jejich problém už dneska bude koroze ....
Všichni tam bohužel musí a lidi jako on si ten život užili na plný plyn !
A ANO, jsou to monstra a to je dobře, jak jinak by jste chtěl nazvat takový úžasný nesmysl jako bylo tohle auto a v Rally celá skupina B ?
A jejich piloti museli mít snad smlouvu s ďáblem, když do toho sedali .... a podívejte se jak se do toho fandilo, fanoušci všude kolem, bezpečnost nula a všechny to tak strašně bavilo ........ dnešní sterilní a uvědomělá doba mě někdy děsí
Krásné auto a upřímně ta spotřeba je pravdivá. Toyota měla hybridy když ještě ostatní tento pohon zatracovali a ten náskok nesmažete. Měl jsem z Toyoty před rokem jako náhradní vozidlo půjčenou Corolu combi 2,0i + hybrid a i když to není auto pro mě, strašně mě ten pohon potěšil a spotřeba byla i při mé těžké noze úžasná, dokázal sem jet i pod 5 litrů. Na rozdíl od pitomého start/stop systému, ze kterého bych vykvetl jak jarní louka než ho vždy vypnu, tohle dokáže jet při malé akceleraci a při pomalé jízdě hlavně po městě na elektriku a nastartování motoru skoro nezaregistrujete. A hlavně tam je ještě motor + žádnej kabel a dobíjení. Doporučuji se s tím svézt, protože vlastní zkušenost je k nezaplacení. Máme teď objednané dvě Rav4 s tímto pohonem a 222PS a jsem zvědav jak bude něžné pohlaví v rodině spokojené
Ano auto není zrovna velké, ale to asi nechtělo být, vždyť větší také dělají. Za mě je největší mínus ten pseudomotor do sekačky. Ve Fiestě možná ještě dává smysl, ale tady fakt ne ...... tohle prostě bude žrát a nepojede jako všechny nízkoobjemové motory. Kdy už se nad tím někdo zamyslí a zjistí, že papír snense všechno, ale realita je jiná............
To je velmi dobře, protože tohle auto v elektrice je úplně k ničemu a nikdo ze čtyř automobilek ho neprodává, stojí se jen fronta u Toyoty na naftu ....
Mám tohle auto od Toyoty ve verzi VIP a za 2,5 roku jsem s ním najel 85tkm a jsem strašně spokojený, pokud bude v naftě, tak vyměním za rok za nové. Oni to jsou jednoduché kupecké počty, jediný kdo teď tohle auto prodává s Naftou je právě toyota a čekací doba na nové je dle aktuální informace cca 1,5 roku a cena vyrostla o 20% o proti roku 2021, protože není konkurence. Ale je to vlastně celé francouz, takže to Citroen s Peugoetem zas tak strašně netrápí, vyrábí to stejně jen oni a přeprodávají dalším. Toyota prý si může dovolit platit EU menší odpustky za CO2 protože má spoustu hybrydů a jako automobilka je tedy v průměru docela zelená. Doufám, že ty ekoteroristi brzo půjdou do kopru a zvítězí zdravý rozum !
Je to strašné, sám mám jednoho syna v tomto věku a i jezdím na motorce.......
Byla to hrozná nešťastná náhoda a nikdo neví jak by v tu chvíli zareagoval vy klávesnicový teoretici a specialisti ! Chyba určitě na straně Babičky, upřímně nikdy nenechám děti za sebou, vždy vedle nebo přede mnou, ale uhlídejte tolik dětí najednou ... ale některé komentáře jsou fakt strašně mimo.. To samé i to odškodnění, státní zástupce si asi šňupnul ne ??? Myslím, že třeba toho motorkáře určitě nenapadlo chtít odškodnění po té staré paní nebo snad po chudácích rodičích.... ten to bude mít nadosmrti před očima
Můžeme všichni jen doufat, že se do takové situace nikdy nedostaneme ať už na jakékoli straně
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
My v ČR máme v tomto ohledu více selského rozumu a méně peněz na neefektivní způsob dopravy. On elektromobil prostě není použitelný za každé situace, včera jsem ujel za den 1000km se třemi kolegy + nákladem a světe div se, tankoval sem plnou v Plzni a v Německu cca 1/2 nádrže. Stejné auto Toyota Proace Verso ne v dieselu, ale v el. variantě, které skoro nikdo nekupuje, proč asi by to dalo tak na 6-7 nabíjení, protože dojezd má papírově 230KM a to ne při tempu jaké mám 130-180km/h
Takže bych to jel tak dva dny, lidi také platil dva dny, musel vzít hotel atd., tedy ptám se, kde je ta výhoda ??? A to pomíjím pořizovací cenu auta a jeho zůstatkovou hodnotu po 4-5 letech kdy měním za nové ......... Elektro auta jsou v nynějším provedení použitelné jen jako městské a příměstské, nic jiného .