Se spalovákem a lepší cenou bych asi nejen já řekl OK, ale na tužkovky ..... Vždyť se jim to vůbec neprodává a oni se to lidem pořád snaží nacpat. Takovéhle auto s tímto pohonem pro většinu využití nemá smysl, kdyby ano, potkávali bychom ho na silnicích běžně. Trh a zákazníci si sami zvolí, co chctějí, teda pokud budou mít stále na výběr a to budou, protože takhle rychlá elektrifikace je utopie a to už pochopili i jinde viz Nizozemí atd.
Mám Hiluxe s 2.8 v automatu a nedostatek výkonu nepociťuji a to tahám třínápravu která váží prázdná 950kg.... měl jsem i 2.8čku v manuálu a ta teda bez vleku byla ještě divočejší. Nedostatek výkonu však může u toho motoru nastat při jízdě s těžkým vlekem na dálnici, tam by se šestiválec určitě hodil....
2.8čka má na čtyřválec i celkem slušnou hodnotu točivého momentu...
Stav českých silnic je většině případů žalostný, takže často musím kvůli nákladu i vleku jet s rozumem. Pokud tahám bagr, tak pod velkým kopcem zapínám power mód a i tak není vubec potřeba dávat plný plyn..tolik mé zkušenosti 🙂
PS: souhlasím že bych uvítal šestiválec u Hiluxu/Landcruisera v nabídce 🙂👌
Ano máš pravdu, přesně na tohle je Hilux určený a na práci tam výkonu je dost i v terénu, ale pokud s autem jedeš jako s ¨osobákem¨ tak tam ta dynamika není a to byl a je problém i u LC
Osobní zkušenosti se starými Toyotami nepochybně máš, ale informace o novinkách malinko pokulhávají. LC J250 se samozřejmě nabízí i s jinými motory než 2,8 D (neuvádí se ale v ceníku běžných tuzemských autorizáků Toyota).
No vím že nynější LC V8 je už starý 7 let, ale přesto jsem napsal vše po pravdě a myslým, že se celkem orientuji !-) včetně toho, že varianta benzínu bude jedině u Dajbycha a ostatních neofic importérů. Už 2 kamarádi koupili Hiluxe s 4,0 V6 právě u Dajbycha a to je fakt jiný kafe .......
Tak za prvé, motorka nemá plynovou páčku, má otočnou rukojeť, a to pravou. A za druhé, jistě ho to překvapilo, ale stačilo sešlápnout brzdu, vymáčknout spojku, vypnout zapalování... možností by bylo víc....spíš se kochal, ale jednoznačně za to může ten strom. Jsem pro zákaz stromů okolo silnic. Vždyť se podívejte kolik lidí se zabije nárazem do stromu.🙄😆
Hele jako jo, stačilo, ale nevím jestli si to někdy musel udělat a mluví z tebe zkušenost nebo jen teorie ........... mě v cca 120 km/h prasknul napínák a kouslo se mi zadní kolo na KLR 650 a ano po chvilce sem spojku vymáčknul, ale bylo to na rovince a i tak my skoro nestačil můj pruh jak jsem si podriftoval a kamarádi co jeli za mnou měli, co dělat aby mě minuli. Být to v zatáčce, před zatáčkou atd., nevím jak by to dopadlo !-)
Vypadá za mě fakt nádherně, po delší době auto, které mne třeba jako Bronco velmi oslovilo, jen škoda toho motoru no...., ten čtyřválec je bohužel fakt slabý na takovéhle auto a za mě i nedůstojný. Někdo bude namítat, že to stačí, ale opravdu to musíte honit, jeto zkušenost z Hiluxu, jízda s V6 v Rangeru je úplně něco jiného. Škoda, že se sem ofic nebude dovážet i varianta s 4,0 V6 benzín jako má třeba Hilux od Dajbycha, to je pak jiné kafe ........ !-) Hovoří ze mě osobní zkušenost s LC80 s V6 4,2 TD, pak LC100 s 4,7 V8 a teď LC200 s 4,5 V8 a kdo jednou zkusí, už nikdy nechce jinak
Jediné přínosné na tomto pořadu je, že by si někteří šéfové a většina absolventů jakýchkoli škol a bez jakékoli praxe měli uvědomit, že teorie a praxe jsou opravdu dvě rozdílné věci a excelové tabulky pravdu neukáží. Dle známého moudra ¨teoreticky mezi praxí a teorií rozdíl není, ovšem prakticky je rozdíl veliký ¨ A těm co si teď budou myslet jak nevím o čem mluvím, tak jsem v naší rodinné firmě začínal od píky a vyzkoušel si za cca 10 let snad všechny pozice a díky tomu, když mě někdo dneska říká, že něco nejde atd. mohu mu s jistotou sdělit a i ukázat, že to teda jde a nebo vím, že má pravdu ........... a věřte, že to většina podřízených ocení !-)
Je to normální hormonální chudák, který se snaží být zajímavý alespoň touto nešťastnou cestou, neříkám, že se má parkovat špatně, ale tyhle PSVB nejsou žádným přínosem pro společnost ani dopravu. Kdyby opravdu chtěl pomáhat a ne jen udávat, určitě by našel uplatnění! A ano, potřebuje babu, ona mu to už vysvětlý a čas na takový blbosti už mít nebude .......
Tady je naprosto přesně vidět jak je takovéto zbytečné pronásledování jednoho pitomce zbytečné a nebezpečné pro ostatní. Nejen v USA to již v některých státech pochopili a pokud se nejedná o podezřelého ze závažného trestného činu, tak ho takhle nebezpečně nepronásledují a je to dobře. V dnešní době kamer a všeho možného by piráta měli najít, jeho SPZ mají a minimálně majitele vozidla najdou. Tentokrát měli všichni kliku, ale mohlo to dopadnout zcela jinak ... A nemyslím si, že by pak začali řidiči houfně ujíždět s vědomím, že je nejspíš nikdo nebude pronásledovat ....
Já s ním naprosto souhlasím, proč bychom to mi dnes už menšinový heterosexuální běloši nemohli slušně říct. Klobouk dolů, že v dnešní době, kdy už se kdekdo bojí cokoli říci otevřeně, se nebojí. Já proti nim také nic nemám a znám je osobně i přes 20 let, chápu že to mají opačně, ale proč bych to měl oslavovat nebo vyzdvihovat ??? Myslím si, že v 21. století už mají ve společnosti dost tolerenace a pochopení, ale dělat z toho přednost a vyjímečnost je už přes čáru ne..... A povětšinou o tu mediální frašku oni ani nestojí, dělají to za ně aktivisté, kteří jsou jinak pro život nepoužitelní a tak se zviditelňují na tomhle. Co už ovšem naprosto odsuzuji a považuji to za blbý vtip je to dnešní bezpohlavní stvoření nebo 157. pohlaví, to si fakt někdo jako myslí, že je tohle normální a já mám ustupovat jim. Pohlaví jsou prostě jenom dvě a jak ho kdo používá je na něm, ale žádné jiné neznám!
Ano ale baterka ať chceme nebo ne tak degraduje.. je těžká a motor pak zbytečně složitý..a ta úspora je kde?? 1,5 Honda CR-V žere okolo 9-10 litrů na sto, hybrid žere 7-9 na sto a benzínová atmosfera např. Passat R36 žere 8,5-10 na sto - při více jak 2 násobném výkonu a 2 násobném motoru, vellké AUDI 7Q - jezdí za 7-8 litrů nafty..není to trošku ujeté, že kvůli emisím snižujeme objem motorů dáváme tam velká turba, pak to žere 1 litr oleje na 1000 km a aby nebyli z toho emise tak opět musíme dávat další drahé součástky typu adblue ap.?? A hybridy nevydrží 20-30 let a tak místo 1 auta se budou kupovat 2 až 3 a tomu se říka ekologie v praxi..
Vám žere Q7 opravdu 7-8 litrů jo, tak to jezdíte jen z kopce ne .....
3,0 tdi se pod 10 nikdy nedostala, spíš běžně 13-14
4,2 tdi to samé 12-15
4,2 fsi pod 13 ani náhodou průěr 17
Jinak kamarád má už druhého Priuse, oba nové a prvního kupoval v roce 2004 a měl ho 15 let bez jediného problému
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
My v ČR máme v tomto ohledu více selského rozumu a méně peněz na neefektivní způsob dopravy. On elektromobil prostě není použitelný za každé situace, včera jsem ujel za den 1000km se třemi kolegy + nákladem a světe div se, tankoval sem plnou v Plzni a v Německu cca 1/2 nádrže. Stejné auto Toyota Proace Verso ne v dieselu, ale v el. variantě, které skoro nikdo nekupuje, proč asi by to dalo tak na 6-7 nabíjení, protože dojezd má papírově 230KM a to ne při tempu jaké mám 130-180km/h
Takže bych to jel tak dva dny, lidi také platil dva dny, musel vzít hotel atd., tedy ptám se, kde je ta výhoda ??? A to pomíjím pořizovací cenu auta a jeho zůstatkovou hodnotu po 4-5 letech kdy měním za nové ......... Elektro auta jsou v nynějším provedení použitelné jen jako městské a příměstské, nic jiného .