EU ví jak na vyrobcich automobilu oni schválně vymýšlí takové normi jako je Euro 7 přitom moc dobře ví že jeto nesplnitelne a tak vesele budou dál zdimat automobilky je to chytré vymysleno ale jedno by mě zajímalo kdyby se všichni výrobci automobilk otočila zády k EU co by potom dělali chytrolini
Píše se to normy, mimochodem současná emisní norma platná v Číně je přísnější než navržená Euro 7. Jak to, že to v Číně zvládají a v Evropě ne? Platí tady jiné fyzikální zákony?
To bych chtěl vidět, jak to s vámi zacloumá, když si chcete opéct buřty, nebo si dát něco smaženého. To jsou totiž mnohem horší škodliviny, než to, co vzniká spalováním nafty. Když je hold někdo slabej na prsa, měl by mít zakázáno vycházet a hlavně se projevovat a moralizovat.
Kolik NOx vzniká při sněžení?
Nepozoruji, že by jízdní komfort mého auta byl nějaký špatný, spokojený jsem taky i se ženou. Pokud 80 procent národa má měsíčně na ruku max 40 000, tak si tyto vehikly bude kupovat jenom těch zbylých 20 procent. Vždy to tak bylo, akorát po 5 letech si to dražší ojeté koupila i ta "spodina" Nejsem si jistý, zda bude tato skupina mít zájem o ojetá elektroauta. Leda pod cenou benzínových a to znamená pro prvokupce mnohem větší prodělek, nebo si to nechat. Já mám auto na přesun z A do B a dražší elektro se spoustou nevýhod k tomu nepotřebuju. Cena elektro aut, pokud se chystá jejich masivní rozšíření, musí jít rapidně dolů. Číňan to umí vyrobit o desítky procent levněji, musím tedy počkat, až se to naučí i Evropan. Nemám jediný důvod si to pořizovat nyní.
O to jestli bude zájem o ojetá EV bych strach neměl, jednou z nich budou "miláčci" a nebude to dlouho trvat. Ono to není jen o ceně paliva, ale celkových nákladech na provoz, údržbu a opravy. A upřímně, současné spalovací motory na to popojíždění, k čemu většina lidí auto používá, fakt nejsou...
Zdravím , ale já vůbec nikde nepoužil slovo cena. Já hovořím o tom , že když se pokusíte nabít 2 miliony elektromobilů jakoukoli noc , kterou budete chtít, tak se Vám to nepovede. Nepovede se to dnes a ani po tom co se zavřou uhelné elektrárny. Německo je čistý dovozce elektřiny a my máme být také a prý to nebude problém. Já jen pořád nechápu , od koho jí budeme dovážet .
Řešil jsi někdy, jestli je možné aby si 2 miliony lidí přes noc pustilo klimatizaci? Neřešil, efekt prakticky stejný, jen s tím rozdílem, že těch klimatizací běží víc...
A jak to prosím řeší veřejné dobíjení? Nebo si člověk prvně musí pořídit barák a pak jezdit jen kolem něj. To je vynikající nápad, oceni lidé ve městech kde jsou byty, prodluzky z každého okna...
Jen to pak jaksi není mobilita, ale chápu, že někdo nepřemýšlí
zkus si přečíst vlákno, na co jsem původně reagoval...
Takže si koupím elektroauto a " tankovat" budu až bude cena na nule? Možná počkám, až mi za nabití baterie zaplatí! Mám chuť povolat na Tebe Dr. Chocholouška!!
ano, celou noc ti elektoauto stojí a zároveň je cena elektřiny na nejnižších cenách, když se s nabíjením zapojíš do flexibility, budou ti za to i platit...
no já si myslím, že na nabití auta si člověk nekupuje elektřinu na burze, ale budiž.
U stojanu je to jaksi jedno, fakt při nabíjení nenaskočí cena za nula, když je taková zrovna na spotu.
Takže to měl být jako argument? To snad ne
zkus začít třeba tady: Odkaz
Přesně, v těch zavřených sklárnách a ocelárnách jenom nepřišli na to , že je to už dávno zadarmo. Hele, jak je možný , že tohle furt někdo opakuje a proč ? Nechápu. Proč mám na složence tu cifru co tam je , když je to tak levný????????
elektrika je drahá, když jsou v provozu podniky a domácnosti, což není případ víkendů a nocí, kdy je elektřina blízko nule, ale proč se tím zabývat. V říjnu byla průměrná cen spotu 2,50 Kč. A tady se podívej, za kolik lidi na spotu elektřinu kupují... Odkaz
To je teda prča , tak vono je elektriky přebytek , jen nám to někdo zatajil. Já to věděl. A zatajil to i Němcům , kteří jí dokonce dováží , hahahah ... jsou to prostě hlupáci všichni, mnohokrát vyvrácení jak píše tento génius , který ví ......
zkus se podívat na spotové ceny, skoro celý rok jsou dostatečné úseky, kdy je cena blízko nule nebo dokonce záporná, a stačí na nabití auta. Ale možná to někdo prodává levně jenom jako koníček, ne proto, že je elektřiny více než je potřeba...
Motorová nafta potřebuje mít mazací schopnosti, aby nedošlo k poškození palivové soustavy = čerpadla a vštřikovačů. Výborné mazací účinky měla síra, velmi dobře ji zastoupily biosložky. A pak tu máme naftu, která tyto složky nemá a musí se vlastnosti dohánět aditivy, které se vlastem síry a biosložky nevyrovnají…
A ty jsi asi lamo opomněl, gumy, baterii, servis a životnost El. dílů 😄 (Rád poradím El. dodávky Mercedes EVito 150-184Km dojezd "prej") Reál? pod 100KM naložené :DDDDDDDDDDDDD světla, topení, navigace... Sorry jako, ale asi si tu někdo něco cucá z prstu.... A ještě jedno sorry, jestli váš chladič pod baterii dělalo Valeo Žebrák, raději to jděte vrátit, než Vám to vypálí barák.... Jak můžete napsat takový blábol? On EV nemá servisní intervaly? On nemá výměny zařízení (brzdy, rekuperace i blbé uhlíky stojí randál, natož celý E motor) nařízené výrobcem po ujetých KM??? Co to je za lidi s takovým IQ? Náklady na provoz jsou prakticky "nulové"
no pane jo, tak asi všechny auta nejsou jako užitkové Vito, jsem rád, že víš lépe jak já, jaké mám náklady na provoz... :-)
6
Sledujících
3
Sleduje
6
Sledujících
3
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nechtějte abych vyčíslil energetické náklady na těžbu uhlí, výrobu solárního panelu, nebo dokonce na výrobu ocelového tubusu větrníku? Děláte ze sebe jen blbce.
Pokud se vám chce každých 300 km sedět hodinu a půl u stojanu a srkat kávu, nemám nic proti, ale je to naprostá pitomost. A tuplem je blbost tvrdit, že naftové auto potřebuje k jízdě plný výkon motoru, to už je vrchol! Potřebuje naopak méně výkonu než elektronesmysl, protože sebou neveze tunovou baterii.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
moje auto bylo za 60.000 Km na veřejné nabíječce 6x. Kolik já jsem mohl vypít kávy, kdybych věděl, jak to správně používat...