Pomalá jízda je jistě problém, ovšem nemá to na řidiče "sedmdesátkaře", kteří jedou uvedenou rychlosti v obci i mimo ni. Pak samo majitelé Bayerische Motoren Werke s úplně zbytečně namontovanými blinkry, no a konečně idioty, co se před vás musejí nacpat stůj co stůj nehledě na dopravní situaci, protože mají pocit, že je lepší být o pět minut dříve v márnici, než o deset minut později na místě. Neduhů by se ale našlo mnohem více.
No, tak co dneska vymyslela paní Vlasta. Ano, zapamatujte si milé děti tři věci.
Ve skutečnosti nemůže, protože tahle "změna" není ničím, co by naší krásné planetě jakkoliv prospělo. Je skutečně smutné, jak někdo přijde s bizarním nápadem a schovává se za ekologii. Moudří jistě chápou, a zbytek nebudu vůbec oslovovat, protože bych potřeboval 10x tolik znaků a k tomu chuť se opakovat.
Jinak ceny ICE aut jsou trochu jinde a design je v nejmenším rozporuplný. Ono ovšem dnes najít originální auto není možné, a ty elektro - nesmysly vypadají jak přes kopírák.
No u nás to vyřešili potřebou vyhnout se cyklistovi při předjíždění na 100 metrů (zhruba), takže by řidič vozu měl najet tak vlevo, že by nejspíše opustil okres.
Na stranu druhou je značka poněkud zvláštní, protože by dávala smysl jenom v jednosměrce s pruhem vyhrazeným pro jednostopá vozidla. V opačném případě totiž nechápu, kde bych mohl bezpečně předjet dvoustopé vozidlo, ale jednostopé by představovalo problém. No, Němci v tom mají jistě jasno.
No tak po sté a znovu. Když se prodá věc za 1000 korun hromadě lidí, nemám důvod ji zlevnit o polovinu, že? Pokud se stejná věc stěží prodá za 500, tak je důvod zlevnit, nicméně u nás si na to zákazník raději vezme půjčku, než aby si otevřel hubu.
Jinak ale nechápu, proč pláče hostinský, do hospody chodí lidé na čepovaný, ne na nějakou pitomou láhev, tu si můžou koupit domů.
Parádní čtení! Každou chvíli mě totiž se*e někdo, kdo jede mimo obec 70 (aby mohl v obci poté jet stejně rychle), nebo se cpe do levého pruhu 50 metrů před jeho koncem a všichni ostatní pak musí čekat nehledě na to, že by stejně nakonec odbočovali vpravo a tudíž by nikoho neomezovali.
V konečném důsledku to dopadá tak, že člověk musí dávat pozor na všechno a na všechny, protože neví, kdy mu jaký blbec vjede zprava do cesty kvůli obecné přednosti zprava nehledě na to, že je na vedlejší, že ano...
I kdyby to vydrželo a umělo vše, co deklaruje výrobce, tak to nebude skoro k ničemu. Až budete mít vyřešený lodě a letadla, tak dejte vědět, protože všechna auta světa v tom "bordelu" dělají jenom 4%, a to vážně nic neřeší. Navíc EV maximálně s RD, ovšem jak víme, většina aglomerace bydlí na sídlištích.
Kovale, to jako myslíš vážně? Tak předně nevím, kde tankuješ spalovák 10 minut, to už je skoro i s výměnou oleje, a hlavně kde máš doma wallbox.
Pro Tvoji informaci žije většina aglomerace v panelákové/činžovní výstavbě, a tam si wallbox nepořídíš (v případě potřeby mohu graficky znázornit).
Kecy o dojezdu 700km na nabití jsou taky fajn, minimálně jako reklama pro "fauvé", ale s realitou mají pramálo společného, protože při puštěném topení a v mrazu Ti auto taky může zapíchnout činnost po 400km, a při cestách na dovolenou musíš dobíjet několikrát (třeba Chorvatsko).
Na zbytek už nemám sílu reflektovat, což se snad ani nikdo z diskutujicich nediví.
Jako bajka dobrý, a příště O červené Karkulce.
Tak autoři AutoLživě opět nezklamali. Měsíce jsem tu už nebyl, abych nemusel ty clickbaits řešit, a zkusil jsem to (bohužel) znovu dnes.
Nadpis opět slovy idiota "Češi ho miluji", který viditelně miluji všichni redaktoři tohoto podprůměrného webu, a tím to jenom začíná. Dále hromada ho... Ehm, hromada slov o autech naprosto nesouvisejících s předmětem článku, a až na konci se dozvíme, že jde o sice solidně vypadající, ale vzhledem ke značce dosti předražený produkt francouzské společnosti Renault.
Slova o SUV od Audi na operák jsou taky kravinou hrubého zrna, o tom žádná. Zato reklam je tu šest půlek (tři pr*ele), vyskočilo jich aspoň deset jenom v průběhu psaní této krátké recenze na autorovo ubohé snažení.
To je dle všeho naprosto debilní příklad, protože fondy mohou zkrachovat a já nemusím přijít jenom o případné úroky, nicméně klidně i o část vkladu.
V bance dnes nevyděláte ani pokrytí inflace, takže tudy cesta také nevede, i když je zde téměř nulové riziko, že bankovní dům zkrachuje, pokud využívám nějaký kvalitní, tudíž oproti fondu jistá výhoda.
Inflace sama se postará, aby hodnota mých peněz klesla za 10 let zhruba o polovinu, takže peníze pod polštářem asi taky nic.
Oproti tomu, přestože nesázím, tuto kratochvíli chápu, protože vsadím pár stovek a za pár dní mohu mít miliony (pomini-li skutečnost, že šance na sražení autem na přechodu je podstatné vyšší), a za tu chvíli mi s tím neudělá nic ani ta inflace 👍. No a hlavně jsou ty miliony hned, že.
Kdyz člověk vyhraje, právě pak může investovat třeba do veteránů, nemovitostí a tak dále, a tím se výkyvům s poklesem ceny do značné míry vyhnout - i to chce ovšem selský rozum. Ano, šance na výhru je malá, ale stejně tu částku vždy někdo "vybere", kupodivu 😉.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ještě jsem si vzpomněl na jednu dost zásadní věc, která může snadno znamenat nehodu a přitom nejde o nic ojedinělého.
Odbočujete vpravo na silnici o dvou pruzích, a protijedoucí řidič odbočující vlevo automaticky předpokládá, že se budete řadit do pravého a on může hned jet a zařadit se do levého - velká chyba!
Nedávno na mě nějaká samice od vola začala blikat dálkou, že jsem si dovolil zařadit se do levého pruhu.
Při odbočování vlevo dáváte přednost protijedoucím vozidlům a tramvajím v obou směrech, takže laskavě počkejte, než si protijedoucí vybere pruh a teprve potom projeďte křižovatkou a vyberte si svůj!
Tohle může vést k nehodě hned a přitom jde o zcela jasnou záležitost, kterou ovšem VĚTŠINA (zdá se) řidičů neví.
1 odpověď