Přečetl jsem si o šesti nápravách a tím to pro mě skončilo. Náprava totiž obsahuje jedno kolo na levé a druhé kolo na pravé straně, a pokud tohle autor neví, měl by se věnovat jiné profesi. Virtual Tuning toho zkousne hodně, nicméně čtenáři už zase tak moc ne, a to je třeba mít na paměti, než se po prohýřené noci plné tvrdého alkoholu a drog vrhnu na psaní článku.
Pouhých patnáct minut? To vážně? Dotankováno mám do pěti i s placením, a když budou před vámi tři další auta, máte to na hodinu, ale samo elektro vpřed. Je přece úplně jedno, že to planetu zatěžuje nejvíc a má to hromadu nevýhod (pro lidi z paneláků nemyslitelné). Nazvěme to Green Deal a dělejme nesmysly, na lidi přece se*eme už léta, tak jsou zvyklí.
No hlavně je třeba si uvědomit, že zrovna Kaufland nemá problém poslat použité či poničené zboží, a pak dělá problémy při reklamaci. Osobně mi nejdříve nutili slevu a pak přijel kurýr s "novým" zbožím, přestože jsem slevu ani výměnu nechtěl. Zboží jsem tedy nepřevzal a po sérii zbytečných telefonátů nakonec dostal peníze zpět. Na tomto shopu rozhodně už nic kupovat nebudu a upozorňuji ostatní.
Ještě jsem si vzpomněl na jednu dost zásadní věc, která může snadno znamenat nehodu a přitom nejde o nic ojedinělého.
Odbočujete vpravo na silnici o dvou pruzích, a protijedoucí řidič odbočující vlevo automaticky předpokládá, že se budete řadit do pravého a on může hned jet a zařadit se do levého - velká chyba!
Nedávno na mě nějaká samice od vola začala blikat dálkou, že jsem si dovolil zařadit se do levého pruhu.
Při odbočování vlevo dáváte přednost protijedoucím vozidlům a tramvajím v obou směrech, takže laskavě počkejte, než si protijedoucí vybere pruh a teprve potom projeďte křižovatkou a vyberte si svůj!
Tohle může vést k nehodě hned a přitom jde o zcela jasnou záležitost, kterou ovšem VĚTŠINA (zdá se) řidičů neví.
Pomalá jízda je jistě problém, ovšem nemá to na řidiče "sedmdesátkaře", kteří jedou uvedenou rychlosti v obci i mimo ni. Pak samo majitelé Bayerische Motoren Werke s úplně zbytečně namontovanými blinkry, no a konečně idioty, co se před vás musejí nacpat stůj co stůj nehledě na dopravní situaci, protože mají pocit, že je lepší být o pět minut dříve v márnici, než o deset minut později na místě. Neduhů by se ale našlo mnohem více.
No, tak co dneska vymyslela paní Vlasta. Ano, zapamatujte si milé děti tři věci.
Ve skutečnosti nemůže, protože tahle "změna" není ničím, co by naší krásné planetě jakkoliv prospělo. Je skutečně smutné, jak někdo přijde s bizarním nápadem a schovává se za ekologii. Moudří jistě chápou, a zbytek nebudu vůbec oslovovat, protože bych potřeboval 10x tolik znaků a k tomu chuť se opakovat.
Jinak ceny ICE aut jsou trochu jinde a design je v nejmenším rozporuplný. Ono ovšem dnes najít originální auto není možné, a ty elektro - nesmysly vypadají jak přes kopírák.
No u nás to vyřešili potřebou vyhnout se cyklistovi při předjíždění na 100 metrů (zhruba), takže by řidič vozu měl najet tak vlevo, že by nejspíše opustil okres.
Na stranu druhou je značka poněkud zvláštní, protože by dávala smysl jenom v jednosměrce s pruhem vyhrazeným pro jednostopá vozidla. V opačném případě totiž nechápu, kde bych mohl bezpečně předjet dvoustopé vozidlo, ale jednostopé by představovalo problém. No, Němci v tom mají jistě jasno.
No tak po sté a znovu. Když se prodá věc za 1000 korun hromadě lidí, nemám důvod ji zlevnit o polovinu, že? Pokud se stejná věc stěží prodá za 500, tak je důvod zlevnit, nicméně u nás si na to zákazník raději vezme půjčku, než aby si otevřel hubu.
Jinak ale nechápu, proč pláče hostinský, do hospody chodí lidé na čepovaný, ne na nějakou pitomou láhev, tu si můžou koupit domů.
Parádní čtení! Každou chvíli mě totiž se*e někdo, kdo jede mimo obec 70 (aby mohl v obci poté jet stejně rychle), nebo se cpe do levého pruhu 50 metrů před jeho koncem a všichni ostatní pak musí čekat nehledě na to, že by stejně nakonec odbočovali vpravo a tudíž by nikoho neomezovali.
V konečném důsledku to dopadá tak, že člověk musí dávat pozor na všechno a na všechny, protože neví, kdy mu jaký blbec vjede zprava do cesty kvůli obecné přednosti zprava nehledě na to, že je na vedlejší, že ano...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Každý normální řidič ví, že na silnici musí dávat bacha i za ostatní. Kdybych se spoléhal na přednost zprava v momentě, kdy ji mám právě já, byl bych účastníkem dopravní nehody několikrát do roka.. A to nemluvím o extrémech, kdy jsou dementní řídící schopni předjíždět dva kamiony v zatáčce doprava, kam v danou chvíli samo nemohou vůbec vidět - stalo se mi jednou, nicméně kdybych si toho idiota nevšiml zrovna v mezeře mezi kamiony a téměř nezastavil, tak by to bylo hotový!
1 odpověď