Firmu řídí management a ne zaměstnanci nebo lidové komise. Fridrichová prostě jen přišla o práci tak, jako se to každý měsíc stává tisícům lidí a nikdo to neřeší. Pokud je dobrá, tak konkurence o ni ví a ráda ji zaměstná.
Tuhle organizaci platíme z koncesionářských poplatků. Není majetkem poslanecké sněmovny nebo politických stran. Pokud z ní odchází schopní lidé a ředitel dává dva rozhovory do měsíce, kde vysvětluje, proč se co děje, je to evidentně špatný signál.
Proč všechno svádíte na Green Deal? Německá vláda s Merkel i Scholzem šla průmyslu ve všem na ruku. Ve všem jim ustupovala. Když chtěly německé firmy expandovat do Číny a začaly tam stavět továrny a vyvážet své know how, nikdo jim v ničem nebránil. Německá vláda jim zajišťovala levnou ropu, jak chtěly a stavěla Nordstream. Automotivu až do poslední chvíle pomáhala udržovat status quo. Jim vyhovovaly spalovací motory. A to i v době, když už bylo jasné, že je to slepá cesta a Tesle se začalo signifikantně dařit. Zatímco Tesla začala růst a dominovat elektromobilitě, začal Volkswagen instalovat šidítka do svých aut, aby procházela emisními měřeními. Žádný Green Deal. Evropské automobilky si za svou krátkozrakost mohou samy.
To jsou opravdu "experti". Kolaps evropského automobilového průmyslu způsobují vládnoucí politici přehnanými emisními požadavky, pokutami automobilkám a vysokými cenami energií. Stejně kolabuje celý průmysl a stavebnictví a celé hospodářství.
Zdroj: Odkaz 1
Co si to vymýšlíte? Jaké používáte německé spotřebiče? Máte německý mobilní telefon? Počítač? Elektroauto? Software? Problémem je, že pokročilé spotřebiče a jejich součástky s vysokou přidanou hodnotou Němci buď nevyrábí nebo jsou nekonkurenceschopné. To nesouvisí s emisními požadavky ani politikou. To souvisí s tím, že je nikdo nechce kupovat. To je německá tragédie. V HT odvětví jsou úplně mimo.
A přitom stačilo držet se toho co umí nejlépe a co většina zákazníků chce. A při tom vyvíjet malé městské EV,kam se hodí. Ale kdo chce kam.🤷😉
Většinou zákazníku myslíte sebe? Český trh je asi tak velký jako londýnský. Prostě regionální a miniaturní. Každý potřebuje expandovat v Číně a Čína sází na elektromobilitu. Do r. 2030 chce mít Čína 40% aut elektrických. To je obrovské číslo a obrovská příležitost. Kdo ji vytěží, vyhraje.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Když AH v bunkru kousal do kapsle s jedem, mohli za jeho prohru také Židé. Tenhle typ člověka nikdy nepřizná žádné osobní selhání.