U 90% OSVČ jsou povinné odvody jediné peníze, které se od nich dostávají ven - "do eráru".
Daně jsou pro 90% OSVČ tak sprosté slovo, že se jich štítí jako čert kříže a za celý profesní život na nich státu neodvedou ani jednu jedinou usmolenou korunu.
Můžete poskytnout jistě nějakou relevantní studii, která ten blábol dokazuje.
Denně nájezd 250-350km. Jako člověk bydlící v paneláku si doma nenabiju. pro mne to takový ideál není
Mohu se zeptat co delate ze kazdy den najedete 300km? To je naopak hodne specificke pouzivani auta a rozhodne to tak pouziva naproste minimum lidi. Pak ale nechápu vaše sprosté vyjadřování k e-autum. Jasně pro vás vhodné není, ale pro spoustu dalších lidí ano a nemá smysl psát výrazy jako "e-nesmysl" vys at". Je to stejné jako byste psal že jízdni kolo je blbost, protože to máte do práce 10 km v horském terénu a nemůžete ho tak komfortně užívat. Ty technologie budou ještě dlouho koexistovat a e-auta se budou postupně na spalovaky dotahovat a jednou je možná překonání kdo ví.
A proto se na nějaké elektro mohu vys at. S mým golfem ujedu i 1200 na jednu nádrž a natankováno mám za 5 minut. Pokud nebude na trhu adekvátní e-nesmysl k spalováku, je pro mne takový "komfort" k ničemu
Je to jen o nastavení v hlavě. Kolik km jezdite za den? Já mám malé elektroauto a dojede kolem 100 km a tankuje to samo doma u baráku že zásuvky. Minimalne jako druhé auto to dava většinou smysl a to se bavíme a autě koupené jako 6ti léte za cca 200 tis. 90 % jizd pokryje bez problémů.
....jak šetří obyč. člověk v ekočesku na auto. Ještě desítky let v hrobě. Nepředstavitená cena ani po slevě. Nebojte mladí naplní ÚP, jestli budou celý život do práce dojíždět. Výhoda více místa na silnicích. To myslíte vážně. Jen jsem vylezl z učení potřeboval jsem auto. Né ekodluhy.
Cana 800 tisíc odpovídá v reálných cenách cca škoda Felicia v roce1997, navíc si srovnejte Felicii třeba se Škodou elroq která stojí také cca 800 tis. V minulosti lidi na auto šetřili a omezováli svoje další potřeby, dnes je tu velká skupina lidi která koupi kdejakou kravinu, létaji každý rok na dovolenou a pak se diví nemaji na nové auto. Samozřejmě vždy tu budou lidé kteří nemají na nové auto a neměli na něj nikdy ani za komunistů.
Dovozce: clo, DPH, ce
certifikace nebo jine testy overujici bezpecnost vyrobku, sklad, lidi, školení bozp, gdpr, daně, reklamace (může se klidně stát že celá dodávka bude vadná a Čína mlci) a ještě hodně dalšího. Nicméně problémem obecně není cena, ale často kopírování produktu místních vyrobcu nebo značek. EU určitě ani tak nejde o ochranu prekupníků, ale ochranu místních firem které něco vymyslí nebo i vyrobí. Prostě jde o nerovné podmínky na trhu a nebavime se jen o clu jako takovém.
v Německu bude ještě veselo , začátek greendealové krize v Evropě
myslím že bude hůř
Hlavně dělal BUBU greendealem. To že VW technologicky zaspal a dělá pro něj moc lidí na to kolik produkuje aut není prostě tak dobře politicky uchopitelné a strana Motoristů by na tom nemohla nahánět body. Ani nemluvě o exportu know-how do Číny a další chybné kroky managementu řady automobilek v EU.
Jojo, tohle je ta pravá časovaná bomba. Greendeal a jeho důsledky. Až se začnou opravdu zavírat fabriky automobilek v Německu, tak pak se začnou dít věci. A to velmi rychle.
Tak jednoduchý to není. VW zaspal a například na podobný počet aut jako Toyota potřebuje skoro dvojnásobek lidí. Podívejte se na novou továrnu na e-auta Xiaomi kde 98% procesů jedou roboti. VW by byl v krizi prostě i kdyby žádný GD nebyl. Vyvezl know-how do Číny kde krátkodobě z tohoto kroku profitoval, ale management prostě nedohlédl dál než na "jednu pětiletku".
Takže to není chyba Zeleného úderu mezi oči Evropě? Jděte se trochu zamyslet.
Tak když VW potřebuje na stejný nebo podobný počet aut 2x tolik zaměstnanců co Toyota, je vidět že chyba není opravdu v green dealu, ale v neschopnosti se včas zbavit lidí, které nepotřebuje. Ve VW evidentně sedí mraky lidí za dost peněz a jejich zaměstnávání nepřináší potřebné inovace pro zákazníka tak, aby jejich produkty upřednostňoval.
já teda nevím já bych z toho takovou radost neměl. tohle už nemá nic společného s obranou že je z toho regulérní válka a nikdo neví jak skončí. takže hurá válka nebo co jako?
Tak bohužel jste si nevsiml, že ta speciální vojenská operace je regulérní válka jiz od samého začátku, respektive definici války splňuje bez ohledu na to jestli tam budou tyhle střely nebo ne.
Na digitalizaci měli jen pár měsíců? A co dělal Bartoš 2 a půl roku před tím. Pořád se jen rozkoukával po ministerstvu? Nebo si chodil do práce odpočinout?
Bez ohledu na to jestli jde o pana Bartoše plácáte hlouposti a o tom jak funguje stát nemáte ani páru. Ty věci mají svoje legislativní požadavky a výběrová řízení mají svoje procesy a bez nich jeden člověk nemůže udělat ani ň. Není to prostě tak, že nakracite na ministerstvo a za týden můžete programovat.
Senilnímu staříkovi nad hrobem je už jedno, jestli to vyeskaluje v nukleární konflikt.
Tak pár lidí v posledních dnech do Ruska volalo a jak se zdá Putin nepřipustil zadnou změnu taktiky a navíc sám eskaluje už měsíce obchodem s KLDR a dokonce nasazením jejich vojáků. Co byste navrhoval vy...kapitulaci Ukrajiny jak ji chce Putin?
Hlavně že si Fiala vidí do huby a prezident ti lžou každý den a to vám nevadí !!!????!!!! Proč je mezi námi tolik hlupáků kteří si nevidí ani na špičku nosu.Hnus.
Jste klasický produkt te štvavé kampaně Babiše. Hlasate prekroucene hlouposti...vláda dělá chyby jako každá jiná, ale nelže každý den, není to neprolhanejsi vláda jak tvrdi každý druhý daň na Facebooku Babiš.
3
Sledujících
2
Sleduje
3
Sledujících
2
Sleduje
Tato osoba je totální vymytý zoufalec,asi placený? Pelci,čas vánoční, několik prášků na spaní vám pomůže.
7 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vy si taky hned jeden loupněte a uleví se nejen vám.