Rozhodla se skvěle a velice statečně! Mutace pro BrCa je skutečně indikací ke zvážení mastektomie. Neni vůbec strašná matka, naopak skvělá, že tu chce zůstat pro svou rodinu co nejdéle. Do jisté míry je její vzhled nahé figuríny sexy. Ale některé lidi popuzuje ten fakt, že to (dle některých zmrzačení ženskosti) chlubně vystavuje na sociálních sítích. Tomu také nerozumím. Chlap po nadorovém onemocnění varlat také neukazoval na sociálních sitích přirození bez šourku. Naopak. Koupil by si implantáty, vypadalo by to přirozeně a při přísunu hormonů může vést normální sexuální život. Ona se připravila o erotogenní zóny (bradavky si mohla nechat), ale je to její soukromá věc. Však pouze do doby, dokud se tím nezačne chlubit veřejně na sociální siti. Pak holt musí být připravena na různé reakce hlupáků. Za mě by to mělo motivační efekt pro úzkou skupinu žen s hrozící (mutace BrCa) nebo již diagnostikovanou rakovinou prsu. Tam by toto vystavení mělo smysl. Ale pro širokou veřejnost by tyto až intimně laděné fotky být určeny neměly. Ne kvůli prudérnosti, ale pro zabránění negativních komentářů. Je to však jen můj názor.
Dost velký průšvih. Snad se to sem nedostane? Zlatý boj s invazívními rostlinami. Proti invazívním houbám se bojovat nedá. Jestli je jedlý nebo jedovatý, je zcela bezpředmětné!! Pokud začne vytlačovat poměrně citlivé druhy: hřib borový, klouzek žíhaný, krásnoporka kozí noha, ryzec strakatý nebo na bory vázané lošákovité houby, dojde k rozrušení komunikace ekosystému mezi partnerskou dřevinou (borovicí) a složitou sítí podhoubí, která tyto dřeviny chrání před kalamitními parazity a patogeny. To je hlavní funkcí hub v ekosystému. Jestli se dá sežrat, fakt není podstatné, navzdory všem zdejším tupým příspěvků, kde je to naprosto nepostradatelnou informací.
Vše směřuje k tomu, aby státní školy fungovaly jen pro problémové a retardované děti. Ty ostatní děti, které mají z domova zájem o vzdělání, které potřebují k získání vysněné práce, jsou těmi problematickými jen zdržovány v postupu. Nedivím se rodičům, ba dokonce jim tleskám, že našli způsob, jak své děti nechat vzdělat kvalitně, o čemž tedy má právo rozhodnout přezkušovací komise státních škol, což je objektivně v pořádku. Jen ať ten rozdíl pedagogové vidí. Z mnoha zdrojů prdagogických slyším, že inkluze je zabijákem vzdělávání.
Jeho reakce jsou jako zapírajicí reakce žáka nikoli základní, ale zvláštní školy. Tohle má vysokoškolskou kvalifikaci, nebo je to dosazený kamarád někoho ze zastupitelů města s koupeným titulem? Takoví se tváří, že spolkli všechnu moc a mohou používat zaměstnance jako hračky. Některé použivat a některé odkopnout. Fuj! Z toho slizkého člověka tato arogance úplně čiší.
Autor tohoto článku je absolutně mimo. Měl jsem tu čest i osobně. Evidentně si nikdy nezkusil učit na zakladní škole. On sám má konkrétně s matematikou obrovský problém a nezvládá ani trojčlenku. Díky této skutečnosti se snaží tento předmět a jeho vyučující, dehonestovat a vyčlenit je na druhou kolej. Zmíněný pan učitel napsal naprosto charakterní a úpřímný vzkaz zcela objektivně všem rodičům bez výjimky. Ani ten nejlepší vyučující nedokáže přinutit žáka ignoranta nebo žáka, kterému není zhůry dáno, k tomu, aby pobíral jeho předmět. Není v 80 % vina vyučujícího, že žáci jeho předmět nezvládají. Tato skutečnost se dá prokázat objektivně přezkoušením tohoto poškozeného žáka komisí na jiné škole.
"Tyto básně by patřit neměl"i" do povinné četby...." ? Ale měly!
Autor by se měl především zdokonalit ve svém rodném jazyce, když už je psaní jeho vášní. Až sesbírá a sepíše tak brilantním jazykem podobné literární klenoty jako K. J. Erben, tak teprve potom může hodnotit, co by se mělo/nemělo učit ve škole v českém jazyce . Dnes už opravdu může psát veřejně kdejaký negramot bez ohledu na to, jestli má VŠE a kolik peněz ho ta škola stála.
Řeší se tu dvě problematiky naráz: zaprvé vědomostní výbava dětí pro přijetí a servání na středních školách/gymnáziích a zadruhé příprava strategie řešení testů CERMAT. V tom je ale diametrální rozdíl a tyto dvě problematiky by se neměly mísit. Během příjmacího řízení je na školáky vyvíjen tlak, ky se ve stredu musí maximálně soustředit. Můj názor je, že by měli prokázat, že látku základní školy zvládají a umí aplikovat do praxe (diktát s větným rozborem a test z matematiky, kde figurují alespoň 2 slovní úlohy na logické myšlení, nějakou tu rovnici s podmínkami, procenta atd. Nejsem zastáncem testů CERMATU, který se tváří jako jednotná komplikace příjmaček, a tudíž ke všem spravedlivá. Není spravedlivá! Už samy o sobě jsou příjmačky stresující záležitostí. Komplikovat ji záludnostmi a slovíčkařením, které stresované děti jen zbytečně matou považuji za zhovadilost. Každá jedna střední škola by si měla své studenty vybírat. I nadané děti s logickým myšlením mohou vlivem tohoto stresu vybouchnout, pak by byly zcela nespravedlivě nepřijaty. Proto jsoubtu ty přípravné kurzy, jak se vyznat v CERMAT testech. Souhlasím, že je to sprostý bysnys. Ty kurzy jsou alespoň částečnou kompenzací zbytečné komplikace, kterou do příjmacího řízení CERMAT vnáší.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Není problém dát občanství všem, kdo zvládnou jazykovou zkoušku z českého jazyka. Já osobně bych si nedovolil pobývat ve státě, jehož jazyk neznám, déle než měsíc. Pokud jsem uprchlík, okamžitě se učím jazyk státu, v němž mám azyl, a zajímám se o práci. Angličtina fakt není universum. Pro turisty a návštěvníky fajn alternativa, ale nikoli navázat opravdové vztahy. Na trhu se nedomluvíte, se sousedy se nedomluvíte, všichni k vám budou přistupovat jako k vetřelcům. Pokud ignorujete jazyk lidí poskytujících azyl vám, je to známka, že si jejich vlasti nevážíte.
1 odpověď