Dost velký průšvih. Snad se to sem nedostane? Zlatý boj s invazívními rostlinami. Proti invazívním houbám se bojovat nedá. Jestli je jedlý nebo jedovatý, je zcela bezpředmětné!! Pokud začne vytlačovat poměrně citlivé druhy: hřib borový, klouzek žíhaný, krásnoporka kozí noha, ryzec strakatý nebo na bory vázané lošákovité houby, dojde k rozrušení komunikace ekosystému mezi partnerskou dřevinou (borovicí) a složitou sítí podhoubí, která tyto dřeviny chrání před kalamitními parazity a patogeny. To je hlavní funkcí hub v ekosystému. Jestli se dá sežrat, fakt není podstatné, navzdory všem zdejším tupým příspěvků, kde je to naprosto nepostradatelnou informací.
Vše směřuje k tomu, aby státní školy fungovaly jen pro problémové a retardované děti. Ty ostatní děti, které mají z domova zájem o vzdělání, které potřebují k získání vysněné práce, jsou těmi problematickými jen zdržovány v postupu. Nedivím se rodičům, ba dokonce jim tleskám, že našli způsob, jak své děti nechat vzdělat kvalitně, o čemž tedy má právo rozhodnout přezkušovací komise státních škol, což je objektivně v pořádku. Jen ať ten rozdíl pedagogové vidí. Z mnoha zdrojů prdagogických slyším, že inkluze je zabijákem vzdělávání.
Jeho reakce jsou jako zapírajicí reakce žáka nikoli základní, ale zvláštní školy. Tohle má vysokoškolskou kvalifikaci, nebo je to dosazený kamarád někoho ze zastupitelů města s koupeným titulem? Takoví se tváří, že spolkli všechnu moc a mohou používat zaměstnance jako hračky. Některé použivat a některé odkopnout. Fuj! Z toho slizkého člověka tato arogance úplně čiší.
Autor tohoto článku je absolutně mimo. Měl jsem tu čest i osobně. Evidentně si nikdy nezkusil učit na zakladní škole. On sám má konkrétně s matematikou obrovský problém a nezvládá ani trojčlenku. Díky této skutečnosti se snaží tento předmět a jeho vyučující, dehonestovat a vyčlenit je na druhou kolej. Zmíněný pan učitel napsal naprosto charakterní a úpřímný vzkaz zcela objektivně všem rodičům bez výjimky. Ani ten nejlepší vyučující nedokáže přinutit žáka ignoranta nebo žáka, kterému není zhůry dáno, k tomu, aby pobíral jeho předmět. Není v 80 % vina vyučujícího, že žáci jeho předmět nezvládají. Tato skutečnost se dá prokázat objektivně přezkoušením tohoto poškozeného žáka komisí na jiné škole.
"Tyto básně by patřit neměl"i" do povinné četby...." ? Ale měly!
Autor by se měl především zdokonalit ve svém rodném jazyce, když už je psaní jeho vášní. Až sesbírá a sepíše tak brilantním jazykem podobné literární klenoty jako K. J. Erben, tak teprve potom může hodnotit, co by se mělo/nemělo učit ve škole v českém jazyce . Dnes už opravdu může psát veřejně kdejaký negramot bez ohledu na to, jestli má VŠE a kolik peněz ho ta škola stála.
Řeší se tu dvě problematiky naráz: zaprvé vědomostní výbava dětí pro přijetí a servání na středních školách/gymnáziích a zadruhé příprava strategie řešení testů CERMAT. V tom je ale diametrální rozdíl a tyto dvě problematiky by se neměly mísit. Během příjmacího řízení je na školáky vyvíjen tlak, ky se ve stredu musí maximálně soustředit. Můj názor je, že by měli prokázat, že látku základní školy zvládají a umí aplikovat do praxe (diktát s větným rozborem a test z matematiky, kde figurují alespoň 2 slovní úlohy na logické myšlení, nějakou tu rovnici s podmínkami, procenta atd. Nejsem zastáncem testů CERMATU, který se tváří jako jednotná komplikace příjmaček, a tudíž ke všem spravedlivá. Není spravedlivá! Už samy o sobě jsou příjmačky stresující záležitostí. Komplikovat ji záludnostmi a slovíčkařením, které stresované děti jen zbytečně matou považuji za zhovadilost. Každá jedna střední škola by si měla své studenty vybírat. I nadané děti s logickým myšlením mohou vlivem tohoto stresu vybouchnout, pak by byly zcela nespravedlivě nepřijaty. Proto jsoubtu ty přípravné kurzy, jak se vyznat v CERMAT testech. Souhlasím, že je to sprostý bysnys. Ty kurzy jsou alespoň částečnou kompenzací zbytečné komplikace, kterou do příjmacího řízení CERMAT vnáší.
Metoda pedagogiky Marie Montessori je úžasným doplňkem základního vzdělání, ale v žádném případě ho nemůže nahradit, pokud má dítě zvládnout náplň osnov tak, aby se dostalo na státní střední školu nebo gymnázium. Je-li rozvrh hodin šitý na míru každému žákovi podle toho, co ho baví, vychazeli by ze škol skvělí fyzici a matematici, kteří se neumí vyjadřovat, nebo úzasní historici/filologové, kteří nezvládnou sečíst dvě cifry pod sebe. Místo kroužků, které jsou jednostranné bych určitě volil Montessori, neboť skvěle umí odhalit právě tím individuálním přístupem, v čem dítko vyniká.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Za sebe říkám, že rozhodně nechci a nebudu sledován, co si za své peníze koupím. I za cenu výměnného obchodu.
2 odpovědi